Przetargi.pl
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynku Domu Pomocy Społecznej w Radomsku

Powiat Radomszczański ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, Leszka Czarnego 22
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446858944 , fax. 446834335
  • Data zamieszczenia: 2023-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Radomszczański
    Leszka Czarnego 22
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 446858944, fax. 446834335
    REGON: 590648445
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomszczanski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynku Domu Pomocy Społecznej w Radomsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej dla budynku Domu Pomocy Społecznej w Radomsku o mocy 48 kWp, składającej się z 120 sztuk monokrystalicznych modułów fotowoltaicznych o mocy znamionowej 400 Wp. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi. 2. Na wykonanie przedmiotu zamówienia składa się następujący zakres prac instalacyjnych obejmujący:- montaż konstrukcji wsporczych pod moduły PV ze stali ocynkowanej ogniowo,- montaż modułów fotowoltaicznych o mocy jednostkowej 400 Wp na konstrukcjach wsporczych,- ułożenie okablowania po stronie DC i AC instalacji,- modernizację istniejącej rozdzielnicy elektrycznej w zakresie jej doposażenia w aparaturę niezbędną do przyłączeniamikroinstalacji PV,- montaż inwertera fotowoltaicznego, beztransformatorowego o mocy 50 kW,- montaż instalacji uziemiającej i odgromowej,- zainstalowanie aparatów elektrycznych i zabezpieczeń,- wykonanie prób instalacji oraz sprawdzających prawidłowe działanie układu,- uruchomienie układu i regulacje,- szkolenie Użytkowników/Obsługi.Mikroinstalacja fotowoltaiczna składać się musi przede wszystkim z następujących elementów:- modułów fotowoltaicznych,- konstrukcji wsporczej,- inwertera DC/AC z wyświetlaczem elektronicznym,- instalacji prądu stałego i przemiennego,- układu pomiarowego dokonującego pomiaru produkowanej energii elektrycznej z instalacji fotowoltaicznej,- systemu zdalnego monitowania.Wymagania dotyczące modułów PV o mocy znamionowej 400 Wp.Wszystkie moduły wykorzystane do wykonania instalacji powinny być fabrycznie nowe (data produkcji nie później niż 12miesięcy od daty montażu), moduły fotowoltaiczne muszą być nowe, nieużywane. Zamawiający wymaga by moduły fotowoltaiczne:a) posiadały gwarancję produktową producenta min. 10 lat;b) gwarancję producenta mocy początkowej na poziomie minimum 84% na okres min. 25 lat;c) sprawność min. 19%;d) współczynnik temperaturowy: ISC min. +0,03 %/oC VOc min. -0,24 %/oC Pmax min. -0,32 %/oCWykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą kartę techniczną lub inny dokument oferowanych modułówfotowoltaicznych, które zostały wyceniony w ofercie na potwierdzenie spełniania przez to urządzenie wszystkich parametrówzawartych w opisie przedmiotu zamówienia dla tego urządzenia.Wymagania dotyczące inwertera fotowoltaicznego:- min. 10 letnia gwarancja producenta;- wymagany stopień ochrony IP65;- wymagana zgodność z kodeksem sieciowym NcRfg;- urządzenie musi widnieć w wykazie certyfikowanych urządzeń Polskiego Towarzystwa Przemysłu i Rozdziału Energii Elektrycznej (PTPiREE),- maksymalne napięcie prądu stałego 600-1200 V;- napięcie startu max. 400;- ilość MPPT min. 3;- moc wyjściowa 50 000 W;- maksymalna sprawność min. 97%;- ważona sprawność europejska min. 96,5%;- temperaturowy zakres pracy od - 20oC do +50oC lub szerszy;- urządzenie musi posiadać funkcję monitorowania pracy online.Wykonawca dostarczy kartę techniczną lub inny dokument oferowanego inwertera fotowoltaicznego, który został wyceniony w ofercie na potwierdzenie spełniania przez to urządzenie wszystkich parametrów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia dla tego urządzenia.Zamawiający wymaga następującego okresu gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego:a) na wykonany montaż i prace instalacyjne 5 lat;b) na urządzenia:- moduły fotowoltaiczne - minimum 10 lat gwarancji produktowej producenta, oraz gwarancji producenta w zakresie mocy początkowej na poziomie minimum 84% na okres minimum 25 lat;- inwerter - minimum 10 letnią gwarancję producenta.Jeżeli warunki gwarancji udzielonej przez producenta materiałów lub wyposażenia przewidują dłuższe okresy gwarancji – obowiązuje okres gwarancji wynikający z gwarancji producenta.Realizacja przedmiotu zamówienia będzie nadzorowana przez Inspektora Nadzoru.Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wszelkich niezbędnych dokumentów do zgłoszenia do sieci elektroenergetycznej lokalnemu OSD przyłączenia instalacji fotowoltaicznej. Wykonawca dokona skutecznego zgłoszenia przyłączenia instalacji fotowoltaicznej do OSD w imieniu Zamawiającego.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:- dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik 7 do SWZ, która obejmuje przedmiar robót, projekt budowlano-wykonawczy;- szczegółowa specyfikacja techniczna stanowiąca Załącznik nr 8 do SWZ.4. W przypadku użycia w dokumentacji będącej załącznikami do SWZ odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważne". Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisieprzedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do europejskich ocen technicznych, specyfikacjitechnicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp. W przypadku, gdy w dokumentacji zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie wżaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lubpochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności (Wyrok TSUE C-14/17 z dnia 2018-07-12) np. karty katalogowe produktów.5. Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60% odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w dokumentacji projektowej i projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach