Przetargi.pl
Remont i modernizacja świetlic wiejskich na terenie Gminy Sorkwity z podziałem na części: Część 1 Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Gizewo oraz Część 2 Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Rozogi.

Gmina Sorkwity ogłasza przetarg

  • Adres: 11731 Sorkwity, ul. Olsztyńska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 742-81-79 , fax. 0-89 742-85-30
  • Data zamieszczenia: 2017-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sorkwity
    ul. Olsztyńska
    11731 Sorkwity, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 742-81-79, fax. 0-89 742-85-30
    REGON: 54094300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminasorkwity.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizacja świetlic wiejskich na terenie Gminy Sorkwity z podziałem na części: Część 1 Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Gizewo oraz Część 2 Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Rozogi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Nazwa przedmiotu zamówienia: Remont i modernizacja świetlic wiejskich na terenie Gminy Sorkwity z podziałem na części: Część 1 Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Gizewo oraz Część 2 Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Rozogi. 3. Szczegółowy zakres robót dla każdej Części zamówienia określony jest w załączonej dokumentacji stanowiącej Załącznik Nr 4 do SIWZ. 4. CZĘŚĆ 1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowalne polegające na termomodernizacji budynku świetlicy wiejskiej mieszczącej się w Gizewie 5A (działka nr ew. 137/1 ob. Gizewo). Zakres robót remontowo-modernizacyjnych odejmuje m.in.: fundamenty budynku: odkopanie ścian fundamentów, oczyszczenie i wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, docieplenie fundamentów styropianem o gr. 10 cm z zabezpieczeniem filią kubełkową, obsypanie fundamentów i wykonanie opaski z kostki betonowej; cokół budynku: docieplenie cokołu styropianem gr. 10 wraz z wykonaniem wyprawy cienkowarstwowej typu mozajka metodą lekką mokrą; ściany nadziemia: ocieplenie ścian styropianem frezowanym o gr. 15 metodą lekką mokrą wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstowowej silikatowej; dach: rozbiórkę starego pokrycia papowego, wymianę części zgniłego deskowania i zaimpregnowania całości drewna, wykonanie nowego pokrycia z blachy trapezowej wraz ze wstępnym pokryciem papowym; wykonanie nowych rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich z blachy powlekanej w kolorze dachu; roboty wewnętrzne w pomieszczeniach świetlicy: demontaż starej podsufitki i wykonanie nowego sufitu; zdemontowanie starej podłogi i nowych warstw podkładowych i izolacyjnych; wykonanie posadzki z płytek gresowych na warstwie wyrównawczej betonowej o gr. 6 cm; wymiana opraw i żarówek na nowe energooszczędne; pomalowanie ścian i sufitów farbą lateksową.UWAGA: Zakres robót dotyczą tylko części świetlicowej budynku. 5. CZĘŚĆ 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również remont i modernizacja świetlicy w miejscowości Rozogi 17A (działka nr ew. 137/7 ob. Rozogi) polegający na przebudowie istniejącego przewodu kominowego w celu uzyskania prawidłowej wentylacji pomieszczeń. Zakres robót remontowo-modernizacyjnych obejmuje m.in.: rozbiórkę starego komina wraz z fundamentem, wykonanie nowego fundamentu i komina zgodnie z dokumentacją, osadzenie w połaci dachowej okna z funkcją wyłazu dachowego, montaż ławy kominiarskiej i stopni kominiarskich. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej – załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; przedmiary robót załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia traktowane są jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 31 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.Dokumentacja projektowa stanowiąca opis przedmiotu zamówienia lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów, urządzeń lub technologii znaki towarowe, patenty lub pochodzenie ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i niemożność opisania za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Określone w dokumentacji projektowej materiały, urządzenia lub technologie, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza materiały, urządzenia lub technologie równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej równych lub wyższych (tzn. nie gorszych) od wskazanych w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. Wykazanie równoważności, tj. spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy. Zastosowanie urządzeń i wyrobów (materiałów), rozwiązań równoważnych musi gwarantować wykonanie konkretnych rozwiązań projektowych, które projekt realizuje, a ich zastosowanie musi zapewnić kompatybilność z zastosowanymi urządzeniami, wyrobami i technologią. Wykonawca ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały, urządzenia lub technologie zostały zamienione i podać jakie w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne 8. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 9.Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą mieć atest dopuszczający do stosowania w budownictwie. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 10.Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną robót. 11 Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na własny koszt na wysypisko, składowisko, złomowisko materiałów z demontażu, gruzu z rozbiórek, odpadów budowlanych i śmieci nie nadających się do przetworzenia lub wykorzystania. 12.Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.): 1)osoby wykonujące proste prace w budownictwie ogólnym 2)osoby wykonujące czynności posadzkarzy, parkieciarzy i glazurników 3)osoby wykonujące czynności tynkarzy. 13.Wykonawca lub podwykonawca w terminie 5 dni od zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, o której mowa w ust. 12, ze wskazaniem imienia i nazwiska danej osoby oraz wymiaru czasu pracy (pełen etat/ część etatu). 14. W przypadku konieczności zmiany – w okresie trwania umowy – osób, o których mowa w ust. 12 Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu uaktualnionego wykazu osób, o którym mowa w ust. 13. Obowiązek ten Wykonawca lub podwykonawca zrealizuje w terminie 5 dni od dnia dokonania przedmiotowej zmiany. 15.Na każdym etapie realizacji umowy Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę lub podwykonawcę do przedstawienia dokumentu (-ów) potwierdzającego (-ych) zatrudnienie osób, o których mowa w ust. 12. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie przedstawić żądany (-e) dokument (-y), w każdym jednak przypadku nie później niż w terminie 3 dni roboczych od przesłania przez Zamawiającego wezwania. 16.Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 13 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. 17.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty na okres minimum 60 miesięcy, liczony od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez zastrzeżeń i uwag ze strony Zamawiającego albo po odebraniu przez Zamawiającego wad i usterek zgłoszonych podczas odbioru końcowego. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. W związku z powyższym wskazany okres gwarancji jest okresem minimalnym, który każdy z Wykonawców może wydłużyć. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 60 miesięcy. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji, oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań Zamawiającego. 18.Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z zakresem robót budowlanych i dokumentacją projektową oraz wymaganiami przedstawionymi w projekcie umowy. Zaleca się także, aby dokonał wizji lokalnej terenu budowy przed złożeniem oferty.19.Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia. 20.Zamawiający nie przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 21. Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót). 22. Wykonawca we własnym zakresie wykona odpowiednie zabezpieczenie i oznakowanie robót. 23.W czasie realizacji robót Wykonawca utrzymywał będzie teren budowy w stanie bez przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci we własnym zakresie i na własny koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262690-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach