Przetargi.pl
REMONT BUDYNKU SĄDU OKRĘGOWEGO W ELBLĄGU PRZY ULICY PUŁASKIEGO 1 POD POTRZEBY OPINIODAWCZEGO ZESPOŁU SĄDOWYCH SPECJALISTÓW – ETAP II – powierzchnia całkowita budynku 343,94 m2.

Sąd Okręgowy w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82300 Elbląg, Plac Konstytucji
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 611 24 00 w. 462 , fax. 55 611 24 80
  • Data zamieszczenia: 2018-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Elblągu
    Plac Konstytucji 1
    82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 611 24 00 w. 462, fax. 55 611 24 80
    REGON: 57164200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elblag.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT BUDYNKU SĄDU OKRĘGOWEGO W ELBLĄGU PRZY ULICY PUŁASKIEGO 1 POD POTRZEBY OPINIODAWCZEGO ZESPOŁU SĄDOWYCH SPECJALISTÓW – ETAP II – powierzchnia całkowita budynku 343,94 m2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych dotyczących remontu budynku Sądu Okręgowego w Elblągu przy ulicy Pułaskiego 1 pod potrzeby Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów- Etap II oraz wyposażenie pomieszczeń , tj: 1) Prace budowlane: a) Montaż i wymiana drzwi wewnętrznych – 18 szt. b) Wymiana posadzek i listew przypodłogowych (bez kondygnacji piwnicy) - (parter 101,62 m2 + piętro 89,24 m2 + poddasze 64,82 m2) – 255,68 m2. c) Profesjonalne wyczyszczenie płytek ceramicznych na posadzce w piwnicy – 88,26 m2. d) Wymiana wykładziny na klatce schodowej wraz z podwyższeniem balustrady. e) Wymiana częściowa tynków. f) Szpachlowanie, malowanie ścian wewnętrznych i sufitów na wszystkich kondygnacjach (256,31 m2 piwnica+ 341,30 m2 parter +307,39 m2 i piętro +210,15 m2) – około 1.115,15 m2 g) Kompleksowy remont i wyposażenie łazienek (5,78 m2 + 4,04 m2 +7,83 m2) – 3 szt. h) Wykonanie podciągu, demontaż ściany wewnętrznej w celu połączenia dwóch pomieszczeń na poddaszu. i) Demontaż i wykonanie ścianki działowej na poddaszu. j) Podwyższenie balustrady na tarasie. k) Montaż lustra weneckiego pomiędzy pomieszczeniami na parterze. 2) Prace sanitarne: ( instalacja wod.-kan, co, cwu, klimatyzacja) a) Demontaż kotła gazowego. b) Dostawa i montaż węzła cieplnego wymiennikowego c.o. i c.w.u. o mocy 40 kW. c) Instalacja centralnego ogrzewania w tym wymiana grzejników – 19 szt. d) Instalacja wody – baterie umywalkowe 3 szt. e) Instalacja kanalizacji sanitarnej. f) Montaż armatury sanitarnej ( umywalki 3 szt., WC- 3 szt., pisuar – 1 szt) g) Instalacja klimatyzacji ze zmiennym przepływem czynnika chłodniczego: (Agregat zewnętrzny DVM S o nominalnej mocy grzewczej 37,5 kW i nominalnej mocy chłodniczej 33,5 kW, jednostki ścienne 10 szt.) 3) Prace elektryczne: a) Rozdzielnica RG, b) Podrozdzielnie R1, R2, R3, R4, RK – komputerowa z UPS. c) Wewnętrzne linie zasilające. d) Instalacja oświetlenia wewnętrznego podstawowego i ewakuacyjnego, zasilanie wentylatorów łazienkowych. e) Montaż nowych opraw oświetleniowych. f) Instalacja gniazd wtyczkowych. g) Instalacja połączeń wyrównawczych. h) Instalacja logiczna. i) Instalacja alarmowa (SSWiN), p-poż – sprawna technicznie, ewentualne uszkodzenia należy naprawić w trakcie prac. j) Instalacja zasilająca klimatyzacji. k) Ochrona od porażeń i przepięć. 4) Zagospodarowanie terenu a) Nawiezienie ziemi urodzajnej b) Wyrównanie terenu c) Założenie trawnika 5) Kompleksowe wyposażenie budynku zgodnie z projektem w tym: a) Wyposażenie sanitariatów b) Wyposażenie pomieszczeń biurowych i korytarzy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262690-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: . Wymagania dotyczące wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium w wysokości 10 000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych) 3. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: a) w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem : „ZP.260.3.2018 Remont budynku Sądu Okręgowego w Elblągu przy ulicy Pułaskiego 1 pod potrzeby Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów- Etap II ”, na konto BGK nr 44 1130 1017 0021 1002 3390 0004, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych d) w gwarancjach bankowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110, z późn. zm.) sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku gdy wadium wpłacone zostaje w pieniądzu, Wykonawca może przedłożyć w ofercie dowód wpłaty wadium. 5. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w innych formach niż w pieniądzu , Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oryginału dokumentów : Sekretariat Dyrektora - Sąd Okręgowy w Elblągu, ul. Płk. Stanisława Dąbka 21, 82-300 Elbląg – pokój 810. 6. Zamawiają Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy. 7. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeśli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego – w oryginale lub poświadczone notarialnie. 3. Kosztorys ofertowy – sporządzony zgodnie z pkt XII. SIWZ 4. Zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zał. nr 10 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach