Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg
- Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
- Data zamieszczenia: 2014-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
ul. Jana Pawła II 12 12
55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
REGON: 93193512900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i modernizacja boiska sportowego na działce rekreacyjnej nr 246/27 w miejscowości Mokry Dwór - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja boiska sportowego na działce rekreacyjnej nr 246/27 w miejscowości Mokry Dwór. Zakres robót obejmuje: 1)wytyczenie projektowany kształt boiska, z części porośniętej trawą usunąć warstwę humusu 2)splantowanie istniejącego podłoża i dogęszczenie dynamicznie walcem okołkowanym 3)odziarnienie podłoża kruszywem łamanym 0/31 4)obramowania boiska obrzeżem betonowym 8/30 5)wykonanie warstwy wzmocnionego podłoża w formie stabilizacji Rm=2.5 MPa 6)wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31 stabilizowanego mechanicznie 7)wykonanie warstwy nawierzchniowej poliuretanowej wraz z podbudową elastyczną systemową 8)wykonanie malowania linii boisk farbami chlorokauczukowymi do nawierzchni poliuretanowych 9)montaż wyposażenia sportowego dostarczonego przez Inwestora: zestaw do koszykówki (z demontażu, w tym konserwacja, czyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne elementów stalowych) oraz zestawu do siatkówki (elementy zakupione przez Inwestora - nieużywane, słupki aluminiowe montowane w tulejach) 10)wykonanie rekultywacji terenu wokół boiska z obsianiem trawą 11)malowanie linii boisk do siatkówki, koszykówki i tenisa 12)niwelacja i ukształtowanie terenu tak, aby zapewnić powierzchniowy odpływ wód opadowych z nawierzchni boiska 13)rekultywacja terenu i wysiew trawy wokół boiska Wykonanie nawierzchni sportowej elastycznej przepuszczalnej dla wody obejmuje: 1)warstwa użytkowa jednowarstwowa - system poliuretanowy z granulatu EPDM i lepiszcza poliuretanowego wykonywana rozkładarką - gr. 10 mm. Kolor nawierzchni - ceglastoczerwony 2)warstwa nośna - mieszanina granulatu gumowego, kruszywa i lepiszcza poliuretanowego układana mechanicznie, bezspoinowo, przy pomocy rozkładarki mas poliuretanowych - gr. 35 mm Nawierzchnia boiska obramowana, betonowym obrzeżem chodnikowym o wym. 8/30 ustawionym na ławie z betonu C12/15. Górna krawędź obrzeża zlicowana z nawierzchnią płyty boiska. Od strony granicy działki obrzeże należy usytuować przed istniejącymi słupkami ogrodzenia wysokiego, uwzględniając szerokość stopy fundamentowej słupka (wymiar stopy ok.0,5x0,5m). Pod istniejącym ogrodzeniem, na długości boiska (31.0 m), należy wykonać dodatkowe obrzeże wyniesione 5 cm nad projektowany teren. Obrzeże ma być wykonane w osi istniejącego ogrodzenia pod siatką (wzdłuż granicy działki 246/27 i 247/2 i 247/1) Na tej długości należy wykonać skarpę o wys. ok. 0,5m, w celu niwelacji poziomu terenu na sąsiedniej działce. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Każdy wykonawca ma prawo zapoznać się z zakresem prac w terenie, zgodnie ze SIWZ wraz z załącznikami. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, zapoznał się z warunkami lokalno-terenowymi planowanych robot budowlanych, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Zdjęcia stanu istniejącego stanowią załącznik nr 13 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres przedstawiony w następujących dokumentach podanych kolejno w hierarchii ich ważności: 1)Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, 2)dokumentacja projektowa - projekt wykonawczy - opracowana przez arch. inż. Małgorzatę Szurek i arch. inż. Danutę Michalską-Szczepańską, stanowiąca załącznik nr 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiącą część dokumentacji projektowej. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej dostępna jest do wglądu w Urzędzie Miejskim w Siechnicach pok.204, II piętro w godz. 8.00 - 14.00. Istnieje możliwość zamówienia kopii dokumentacji projektowej (w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia) lub możliwość udostępnienia dokumentacji w celu wykonania kopii we własnym zakresie. Dokumentację do skopiowania wypożycza się w godz. 15.00 - 15.30. Jej zwrot następuje następnego dnia do godz. 9.00 Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach (np. rysunki, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekty, przedmiary) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Przedmiot zamówienie musi zostać wykonany zgodnie z dokumentacja projektową i zasadami wiedzy technicznej, a Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu, tj. wykonanie podbudowy, nawierzchni i montaż wyposażenia na istniejącym boisku sportowym będącym przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia: a)z materiałów własnych tj. wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwiecień 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późn. zm.); b)zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ, zapisami złożonej oferty, dokumentacją i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami, siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu nie jest obowiązany wnieść wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.siechnice.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27