Zespół Szkół Nr 3 w Lubinie ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Gwarków 93
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 7468325 , fax. 76 7468328
- Data zamieszczenia: 2014-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 3 w Lubinie
ul. Gwarków 93 93
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 76 7468325, fax. 76 7468328
REGON: 02190414200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs3lubin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół nr 3 w Lubinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie 1-Dostawa ziemniaków , warzyw , owoców , jaj. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zadanie 2-Dostawa produktów zwierzęcych , mięso , produkty mięsne.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zadanie 3-Dostawa produktów mleczarskich. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zadanie 4-Dostawa pieczywa , świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zadanie 5-Dostawa rożnych produktów spożywczych : produkty przemiału ziarna , oleje , tłuszcze zwierzęce i roślinne , warzywa przetworzone , ryby.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs3lubin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum im. Jana Pawła II w Sulikowie.
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa artykułów spożywczych stanowiących skład paczek żywnościowych realizowanych w ramach programu Pomoc państwa w zakresie dożywiania.
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa warzyw i owoców 2016
Dodano: 2016-07-08 - Dostawę artykułów żywnościowych II znak sprawy ZOZ/DZP/PN/24/16
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa artykułów żywnościowych
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum nr 1 im. Czesława Niemena w Lubinie.
Dodano: 2016-06-20 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH RÓŻNYCH (DRUGIE POSTĘPOWANIE)
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 3 w Lubinie.
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej Pogodna Jesień w Jeleniej Górze
Dodano: 2016-06-07 - Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy świeżych warzyw i owoców opisanych w pakietach w SIWZ, do jednostek Spółki Sanatoria Dolnośląskie Sp. z o.o. transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Dodano: 2016-06-03