Przetargi.pl
Remont i konserwację kopiarek, drukarek i faksów oraz remont sprzętu komputerowego Zp/pn/16/2011

Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, ul. Dywizjonu 303 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 551 71 00 , fax. 081 551 71 03
  • Data zamieszczenia: 2011-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie
    ul. Dywizjonu 303 12 12
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 081 551 71 00, fax. 081 551 71 03
    REGON: 06005921600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i konserwację kopiarek, drukarek i faksów oraz remont sprzętu komputerowego Zp/pn/16/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE NR 1 NAPRAWA I KONSERWACJA KOPIAREK ORAZ DRUKAREK I FAKSÓW Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania równolegle z konserwacją przeglądów kserokopiarek lub drukarek, faksów mających na celu wykrywanie i usuwanie na bieżąco wszelkich nieprawidłowości i uszkodzeń występujących w procesie użytkowania urządzenia oraz zapobieganiu powstawaniu awarii. O wszystkich stwierdzonych nieprawidłowościach i uszkodzeniach musi zawiadamiać Zamawiającego. Konserwacje należy wykonywać z taką częstotliwością, która zapewni sprawne funkcjonowanie urządzeń w trakcie trwania umowy, uwzględniając jednocześnie zalecenia producenta urządzenia dotyczące zakresu i częstotliwości konserwacji podane w dokumentacji technicznej oraz zachowując przepisy bhp i ppoż. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania konserwacji kserokopiarek oraz drukarek na każde wezwanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego, najpóźniej w terminie 3 dni od telefonicznego powiadomienia. Konserwacja kserokopiarek oraz drukarek, faksów, w zależności od modelu urządzenia (typu), ma obejmować co najmniej następujące czynności: -demontaż obudów zewnętrznych i wewnętrznych; -demontaż sekcji grzejnej; -demontaż sekcji wywołującej; -demontaż sekcji głównego ładownika; -demontaż zespołu czyszczącego; -demontaż filarów; -demontaż sekcji przenoszenia i oddzielania; -czyszczenie wnętrza odkurzaczem (usunięcie pyłów papieru, tonera oraz kurzu); -czyszczenie zespołu czyszczącego bębna; -czyszczenie zespołu optyki; -czyszczenie kaset papieru; -czyszczenie filtrów; -czyszczenie drogi transportu papieru; -czyszczenie napędu głównego; -czyszczenie sekcji grzejnej; -czyszczenie sekcji pobierania papieru; -montaż poszczególnych zespołów, sekcji oraz obudów (dotyczy elementów wyszczególnionych w pkt 1-7); -sprawdzenie działania kserokopiarki po konserwacji; -regulację jakości kopii; -regulację ekspozycji; -regulację dozowania tonera; -wymianę materiałów eksploatacyjnych, dostarczonych przez Zamawiającego, zgodnie z zaleceniami producenta. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać wymieniane części eksploatacyjne i zamienne po cenach rynkowych, zaakceptowanych przez Zamawiającego. W przypadku braku akceptacji cen przez Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dostarczenia własnych części. ZADANIE NR 2 NAPRAWA KOMPUTERÓW STACJONARNYCH I LAPTOPÓW Przedmiotem umowy są bieżące naprawy komputerów stacjonarnych i przenośnych będących na wyposażeniu Zamawiającego. Naprawa wskazana w ustępie poprzednim obejmuje wymianę uszkodzonych elementów oraz reinstalację systemu operacyjnego przy czym zamawiający może zrezygnować z reinstalacji. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz wymienić części zamienne do uszkodzonego sprzętu do Zamawiającego na własny koszt, natomiast Zamawiający pokryje koszt zakupionych części. Na wymienione części Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia minimum 12 miesięcznej gwarancji, z tym że gwarancja na płytę główną wynosić będzie minimum 24 miesiące.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.deblin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach