Przetargi.pl
Remont i konserwacja kopiarek, drukarek oraz remont sprzętu komputerowego - numer Zp/pn/59/2011

Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, ul. Dywizjonu 303 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 551 71 00 , fax. 081 551 71 03
  • Data zamieszczenia: 2011-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie
    ul. Dywizjonu 303 12 12
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 081 551 71 00, fax. 081 551 71 03
    REGON: 06005921600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.deblin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i konserwacja kopiarek, drukarek oraz remont sprzętu komputerowego - numer Zp/pn/59/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) przedmiotem zamówienia jest remont i konserwacja kopiarek, drukarek oraz remont sprzętu komputerowego: - Zadanie I - Naprawa i konserwacja kopiarek CANON, Wykaz kopiarek podlegających naprawie: a) CANON C5030i - 1 szt. b) CANON IR2022 - 1 szt. c) CANON IR2520 - 2 szt. W celu utrzymania w mocy gwarancji na sprzęt, Wykonawcy przystępujący do zadania muszą przedstawić dokument potwierdzający, że są autoryzowanym serwisem marki CANON w formie Certyfikatu; - Zadanie II - Naprawa i konserwacja kopiarek CONICA MINOLTA, Wykaz kopiarek podlegających naprawie: a) KONICA MINOLTA BIZHUB 282 - 2 szt. W celu utrzymania w mocy gwarancji na sprzęt, Wykonawcy przystępujący do zadania muszą przedstawić dokument potwierdzający, że są autoryzowanym serwisem marki KONICA MINOLTA w formie Certyfikatu; - Zadanie III - Naprawa i konserwacja kopiarek UTAX, Wykaz kopiarek podlegających naprawie: a) UTAX CDC 1725 - 3 szt. W celu utrzymania w mocy gwarancji na sprzęt, Wykonawcy przystępujący do zadania muszą przedstawić dokument potwierdzający, że są autoryzowanym serwisem marki UTAX w formie Certyfikatu - Zadanie IV - Naprawa i konserwacja kopiarek, drukarek Wykaz kopiarek podlegających naprawie: a) DEVELOP QC 2235 PLUS - 1 szt. b) MINOLTA C450 - 1 szt. c) KONICA MINOLTA BIZHUB C252 - 3 szt. d) RISO RZ 970E - 1 szt. e) XEROX XC23 - 2 szt. f) PANASONIC KX-FLB 853 - 1 szt. g) PANASONIC FP-7715 - 1 szt. h) TOSHIBA E-STUDIO 163 - 7 szt. i) DEVELOP 3550ID - 1szt. j) TOSHIBA E-STUDIO 161 - 1 szt. k) DRUKARKI - RÓŻNE TYPY Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania równolegle z konserwacją przeglądów kserokopiarek lub drukarek mających na celu wykrywanie i usuwanie na bieżąco wszelkich nieprawidłowości i uszkodzeń występujących w procesie użytkowania urządzenia oraz zapobieganiu powstawaniu awarii. O wszystkich stwierdzonych nieprawidłowościach i uszkodzeniach musi zawiadamiać Zamawiającego. Konserwacje należy wykonywać z taką częstotliwością, która zapewni sprawne funkcjonowanie urządzeń w trakcie trwania umowy, uwzględniając jednocześnie zalecenia producenta urządzenia dotyczące zakresu i częstotliwości konserwacji podane w dokumentacji technicznej oraz zachowując przepisy bhp i ppoż. Konserwacja kserokopiarek oraz drukarek, w zależności od modelu urządzenia (typu), ma obejmować co najmniej następujące czynności: 1) demontaż obudów zewnętrznych i wewnętrznych; 2) demontaż sekcji grzejnej; 3) demontaż sekcji wywołującej; 4) demontaż sekcji głównego ładownika; 5) demontaż zespołu czyszczącego; 6) demontaż filarów; 7) demontaż sekcji przenoszenia i oddzielania; 8) czyszczenie wnętrza odkurzaczem (usunięcie pyłów papieru, tonera oraz kurzu); 9) czyszczenie zespołu czyszczącego bębna; 10) czyszczenie zespołu optyki; 11) czyszczenie kaset papieru; 12) czyszczenie filtrów; 13) czyszczenie drogi transportu papieru; 14) czyszczenie napędu głównego; 15) czyszczenie sekcji grzejnej; 16) czyszczenie sekcji pobierania papieru; 17) montaż poszczególnych zespołów, sekcji oraz obudów (dotyczy elementów wyszczególnionych w pkt 1-7); 18) sprawdzenie działania kserokopiarki po konserwacji; 19) regulację jakości kopii; 20) regulację ekspozycji; 21) regulację dozowania tonera; 22) wymianę materiałów eksploatacyjnych, dostarczonych przez Zamawiającego, zgodnie z zaleceniami producenta. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać wymieniane części eksploatacyjne i zamienne po cenach rynkowych, zaakceptowanych przez Zamawiającego. W przypadku braku akceptacji cen przez Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dostarczenia własnych części Na udzielone usługi Wykonawca udziela 12-miesięcznej gwarancji; - Zadanie V - Naprawa komputerów stacjonarnych i laptopów Przedmiotem umowy są bieżące naprawy komputerów stacjonarnych i przenośnych będących na wyposażeniu Zamawiającego. Naprawa obejmuje wymianę uszkodzonych elementów oraz reinstalację systemu operacyjnego przy czym zamawiający może zrezygnować z reinstalacji. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać wymieniane części zamienne po cenach rynkowych, zaakceptowanych przez Zamawiającego. W przypadku braku akceptacji cen przez Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dostarczenia własnych części. Na wymienione części Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia minimum 12 miesięcznej gwarancji, z tym że gwarancja na płytę główną wynosić będzie minimum 24 miesiące. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać wymieniane części zamienne po cenach rynkowych, zaakceptowanych przez Zamawiającego. W przypadku braku akceptacji cen przez Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dostarczenia własnych części; 2) główny przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50300000-8 - usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego; 3) rodzaj zamówienia: usługa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.deblin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach