Przetargi.pl
Remont i konserwacja kopiarek, drukarek, faxów oraz remont sprzętu komputerowego - numer Zp/pn/51/2012

Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, ul. Dywizjonu 303 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 551 71 00 , fax. 081 551 71 03
  • Data zamieszczenia: 2012-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie
    ul. Dywizjonu 303 12 12
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 081 551 71 00, fax. 081 551 71 03
    REGON: 06005921600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: : www.wsosp.deblin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i konserwacja kopiarek, drukarek, faxów oraz remont sprzętu komputerowego - numer Zp/pn/51/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) przedmiotem zamówienia jest remont i konserwacja kopiarek, drukarek, faxów oraz remont sprzętu komputerowego: - Zadanie I - Naprawa i konserwacja kopiarek CANON Wykaz kopiarek podlegających naprawie: a) CANON C5030i - 1 szt. b) CANON IR2022 - 1 szt. c) CANON IR2520 - 2 szt. W celu utrzymania w mocy gwarancji na sprzęt, Wykonawcy przystępujący do zadania muszą przedstawić dokument potwierdzający, że są autoryzowanym serwisem marki CANON w formie Certyfikatu - Zadanie II - Naprawa i konserwacja kopiarek CONICA MINOLTA Wykaz kopiarek podlegających naprawie: a) KONICA MINOLTA BIZHUB 282 - 2 szt. W celu utrzymania w mocy gwarancji na sprzęt, Wykonawcy przystępujący do zadania muszą przedstawić dokument potwierdzający, że są autoryzowanym serwisem marki KONICA MINOLTA w formie Certyfikatu - Zadanie III - Naprawa i konserwacja kopiarek UTAX Wykaz kopiarek podlegających naprawie: a) UTAX CDC 1725 - 3 szt. W celu utrzymania w mocy gwarancji na sprzęt, Wykonawcy przystępujący do zadania muszą przedstawić dokument potwierdzający, że są autoryzowanym serwisem marki UTAX w formie Certyfikatu - Zadanie IV - Naprawa i konserwacja kopiarek, drukarek i faxów faksów Wykaz kopiarek podlegających naprawie: a) DEVELOP QC 2235 PLUS - 1 szt. b) MINOLTA C450 - 1 szt. KONICA MINOLTA BIZHUB C252 - 3 szt. c) RISO RZ 970E - 1 szt. d) XEROX XC23 - 2 szt. e) PANASONIC KX-FLB 853 - 1 szt. f) PANASONIC FP-7715 - 1 szt. g) TOSHIBA E-STUDIO 163 - 7 szt. h) DEVELOP 3550ID - 1szt. i) TOSHIBA E-STUDIO 161 - 1 szt. j) DRUKARKI - RÓŻNE TYPY Wykaz faxów podlegających naprawie: a) PANASONIX KXFP 153- 1 szt. b) PANASONIK KXFP 218 - 6 szt. c) PANASONIK KXFL 631PD - 4 szt. d) PHILIPS LPFM 935 - 17 szt. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania równolegle z konserwacją przeglądów kserokopiarek, drukarek, faxów mających na celu wykrywanie i usuwanie na bieżąco wszelkich nieprawidłowości i uszkodzeń występujących w procesie użytkowania urządzenia oraz zapobieganiu powstawaniu awarii. O wszystkich stwierdzonych nieprawidłowościach i uszkodzeniach musi zawiadamiać Zamawiającego. Konserwacje należy wykonywać z taką częstotliwością, która zapewni sprawne funkcjonowanie urządzeń w trakcie trwania umowy, uwzględniając jednocześnie zalecenia producenta urządzenia dotyczące zakresu i częstotliwości konserwacji podane w dokumentacji technicznej oraz zachowując przepisy bhp i ppoż. Konserwacja kserokopiarek oraz drukarek, w zależności od modelu urządzenia (typu), ma obejmować co najmniej następujące czynności: 1) demontaż obudów zewnętrznych i wewnętrznych; 2) demontaż sekcji grzejnej; 3) demontaż sekcji wywołującej; 4) demontaż sekcji głównego ładownika; 5) demontaż zespołu czyszczącego; 6) demontaż filarów; 7) demontaż sekcji przenoszenia i oddzielania; 8) czyszczenie wnętrza odkurzaczem (usunięcie pyłów papieru, tonera oraz kurzu); 9) czyszczenie zespołu czyszczącego bębna; 10) czyszczenie zespołu optyki; 11) czyszczenie kaset papieru; 12) czyszczenie filtrów; 13) czyszczenie drogi transportu papieru; 14) czyszczenie napędu głównego; 15) czyszczenie sekcji grzejnej; 16) czyszczenie sekcji pobierania papieru; 17) montaż poszczególnych zespołów, sekcji oraz obudów (dotyczy elementów wyszczególnionych w pkt 1-7); 18) sprawdzenie działania kserokopiarki po konserwacji; 19) regulację jakości kopii; 20) regulację ekspozycji; 21) regulację dozowania tonera; 22) wymianę materiałów eksploatacyjnych, dostarczonych przez Zamawiającego, zgodnie z zaleceniami producenta. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać wymieniane części eksploatacyjne i zamienne po cenach rynkowych, zaakceptowanych przez Zamawiającego. W przypadku braku akceptacji cen przez Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dostarczenia własnych części Na udzielone usługi Wykonawca udziela 12-miesięcznej gwarancji; - Zadanie V - Naprawa komputerów stacjonarnych i laptopów Przedmiotem umowy są bieżące naprawy komputerów stacjonarnych i przenośnych będących na wyposażeniu Zamawiającego. Naprawa obejmuje wymianę uszkodzonych elementów oraz reinstalację systemu operacyjnego przy czym zamawiający może zrezygnować z reinstalacji. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać wymieniane części zamienne po cenach rynkowych, zaakceptowanych przez Zamawiającego. W przypadku braku akceptacji cen przez Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dostarczenia własnych części. Na wymienione części Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia minimum 12 miesięcznej gwarancji, z tym że gwarancja na płytę główną wynosić będzie minimum 24 miesiące. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać wymieniane części zamienne po cenach rynkowych, zaakceptowanych przez Zamawiającego. W przypadku braku akceptacji cen przez Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dostarczenia własnych części; - Zadanie VI - Naprawa projektorów Wykaz projektorów podlegających naprawie: a) BENQ MP 512ST - 2 szt. b) NEC NP. 3250 - 20szt. c) PHILIPS BSURE XG - 1 szt. d) SANYO PLC- XU301- 3 szt. e) SANYO PLC - XU55 - 1 szt. f) SANYO PLC - XU75 - 12 szt. g) SANYO PLC - XU 115 - 5 szt. h)TOSCHIBA 835 - 19 szt. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz wymienić części zamienne do uszkodzonego sprzętu do Zamawiającego na własny koszt, natomiast Zamawiający pokryje koszt zakupionych części. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać wymieniane części zamienne po cenach rynkowych, zaakceptowanych przez Zamawiającego. W przypadku braku akceptacji cen przez Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dostarczenia własnych części. Zamawiający, w przypadku, gdy cena zakupu części zamiennych i naprawy urządzenia będzie stanowiła 40 % i więcej wartości rynkowej danego urządzenia, zastrzega sobie prawo do rezygnacji z jego naprawy, nie ponosząc kosztów wyceny i pisemnej ekspertyzy, którą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego Na wymienione części Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia minimum 12 miesięcznej gwarancji, z tym że gwarancja na lampę wynosić będzie 2000 godzin. 2) główny przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50300000-8 - usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego; 3) rodzaj zamówienia: usługa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium 2) przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: - na Zadanie I - 730,00 zł (słownie: siedemset trzydzieści złotych); - na Zadanie II - 480,00 zł (słownie: czterysta osiemdziesiąt złotych); - na Zadanie III - 430,00 zł (słownie: czterysta trzydzieści złotych); - na Zadanie IV - 1 460,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta sześćdziesiąt złotych); - na Zadanie V - 480,00 zł (słownie: czterysta osiemdziesiąt złotych). Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, wadium należy wnieść w wysokości sumy wadiów za poszczególne części

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.deblin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach