Przetargi.pl
Konserwacja kopiarek

Prokuratura Okręgowa w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Okopowa 2A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5288181 , fax. 081 534 97 06
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Lublinie
    ul. Okopowa 2A 2A
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5288181, fax. 081 534 97 06
    REGON: 00000035900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja kopiarek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oraz naprawa kserokopiarek użytkowanych w Prokuraturze Okręgowej w Lublinie oraz w podległych jej Prokuraturach Rejonowych. 2. Opis kserokopiarek wraz z niezbędnymi informacjami zawarty został w załączniku nr 2 do SIWZ. Ilość kserokopiarek oraz ich miejsce użytkowania może w trakcie trwania umowy ulec zmianie. 3. Zamawiający wymaga, aby materiały i części zamienne stosowane do konserwacji i napraw: - były fabrycznie nowe, - nie były regenerowane lub reprodukowane, - pochodziły od producentów kserografów, do których mają być zastosowane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udział w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy: a) spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp, b) którzy wykonali minimum jedną usługę, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (obejmującą wszystkie rodzaje kserokopiarek), lub którzy posiadają stosowne certyfikaty wydane przez producenta (generalnego dystrybutora) uprawniające do serwisowania (realizacji przedmiotu zamówienia) urządzeń wykazanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 2. Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków określonych w ust.1 oraz podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp oraz nie spełniający pozostałych wymagań SIWZ. 3. Ocena spełnienia warunków określonych w ust. 1 i 2 oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona w oparciu o oświadczenia stanowiące Załącznik Nr 4 , dokumenty, o których mowa w § 7 ust. 1 oraz pozostałe wymagania SIWZ. 4. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami SIWZ oraz uPzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) wykaz wykonanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (obejmujących wszystkie rodzaje kserokopiarek), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie lub certyfikaty, o których mowa w § 6 ust. 1 b). 2. Dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach