Prokuratura Okręgowa w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, ul. Okopowa 2A
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5288181 , fax. 081 534 97 06
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Lublinie
ul. Okopowa 2A 2A
20-950 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5288181, fax. 081 534 97 06
REGON: 00000035900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja kopiarek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oraz naprawa kserokopiarek użytkowanych w Prokuraturze Okręgowej w Lublinie oraz w podległych jej Prokuraturach Rejonowych. 2. Opis kserokopiarek wraz z niezbędnymi informacjami zawarty został w załączniku nr 2 do SIWZ. Ilość kserokopiarek oraz ich miejsce użytkowania może w trakcie trwania umowy ulec zmianie. 3. Zamawiający wymaga, aby materiały i części zamienne stosowane do konserwacji i napraw: - były fabrycznie nowe, - nie były regenerowane lub reprodukowane, - pochodziły od producentów kserografów, do których mają być zastosowane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wnoszenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udział w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy: a) spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp, b) którzy wykonali minimum jedną usługę, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (obejmującą wszystkie rodzaje kserokopiarek), lub którzy posiadają stosowne certyfikaty wydane przez producenta (generalnego dystrybutora) uprawniające do serwisowania (realizacji przedmiotu zamówienia) urządzeń wykazanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 2. Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków określonych w ust.1 oraz podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp oraz nie spełniający pozostałych wymagań SIWZ. 3. Ocena spełnienia warunków określonych w ust. 1 i 2 oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona w oparciu o oświadczenia stanowiące Załącznik Nr 4 , dokumenty, o których mowa w § 7 ust. 1 oraz pozostałe wymagania SIWZ. 4. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami SIWZ oraz uPzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) wykaz wykonanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (obejmujących wszystkie rodzaje kserokopiarek), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie lub certyfikaty, o których mowa w § 6 ust. 1 b). 2. Dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawa i konserwacja urządzeń biurowych i komputerowych - Zp/pn/132/2015
Dodano: 2015-12-22 - remont i konserwację kopiarek, drukarek, faksów oraz naprawę sprzętu komputerowego
Dodano: 2014-12-12 - Wykonywanie usług napraw urządzeń drukujących oraz kserokopiarek
Dodano: 2014-01-31 - Naprawa i konserwacja kopiarek, drukarek i faxów oraz naprawa sprzętu komputerowego - numer Zp/pn/117/2013
Dodano: 2013-12-24 - OO Lublin konserwacje systemów zabezpieczających
Dodano: 2013-01-21 - Remont i konserwacja kopiarek CANON i UTAX - numer Zp/pn/5/2013
Dodano: 2013-01-15 - Remont i konserwacja kopiarek, drukarek, faxów oraz remont sprzętu komputerowego - numer Zp/pn/51/2012
Dodano: 2012-11-30 - Remont i konserwacja kopiarek, drukarek oraz remont sprzętu komputerowego - numer Zp/pn/59/2011
Dodano: 2011-11-15 - Remont i konserwację kopiarek, drukarek i faksów oraz remont sprzętu komputerowego Zp/pn/16/2011
Dodano: 2011-03-21 - odpłatne świadczenie przez Wykonawcę, przeglądów okresowych oraz usług serwisowych i konserwacyjnych elektronicznych systemów zabezpieczających zainstalowanych w siedzibie Oddziału Okręgowego NBP w Lublinie, ul. Chopina 6
Dodano: 2010-01-27