Przetargi.pl
remont i konserwację kopiarek, drukarek, faksów oraz naprawę sprzętu komputerowego

Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, ul. Dywizjonu 303 35
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 551 74 53 , fax. 81 551 74 52
  • Data zamieszczenia: 2014-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie
    ul. Dywizjonu 303 35 35
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 81 551 74 53, fax. 81 551 74 52
    REGON: 06005921600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont i konserwację kopiarek, drukarek, faksów oraz naprawę sprzętu komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) przedmiotem zamówienia jest remont i konserwacja kopiarek: Zadanie I: Naprawa i konserwacja kopiarek CANON Wykaz kopiarek podlegających konserwacji, naprawie i wymianie bębnów w ramach utrzymania gwarancji: CANON C5030i - 1 szt. CANON IR2022 - 1 szt. CANON IR2520 - 6 szt. CANON IR 2525 - 1 szt. CANON IPF 8300S - 1 szt. plotter; CANON W8400 -1 szt. plotter. CANON M730 - 1sz. CANON IR MF9220CDN - 1szt. W celu utrzymania w mocy gwarancji na sprzęt, Wykonawcy przystępujący do zadania muszą przedstawić dokument (w formie Certyfikatu lub zaświadczenia) potwierdzający, że są autoryzowanym serwisem marki CANON i mogą dokonywać wymiany bębnów i części eksploatacyjnych nie pozbawiając urządzenia gwarancji producenta Naprawa i konserwacja kopiarek XEROX Wykaz kopiarek podlegających konserwacji, naprawie i wymianie bębnów w ramach utrzymania gwarancji: a) XEROX COLOUR 550 - 1 szt. b) XEROX 5775 - 1 szt. c) XEROX 560V - 1 szt. W celu utrzymania w mocy gwarancji na sprzęt Wykonawcy przystępujący do zadania muszą przedstawić dokument (w formie Certyfikatu) potwierdzający, że są autoryzowanym serwisem marki XEROX i mogą dokonywać wymiany bębnów i części eksploatacyjnych nie pozbawiając urządzenia gwarancji producenta. Zadanie II: - Naprawa i konserwacja kopiarek CONICA MINOLTA i UTAX Wykaz kopiarek podlegających naprawie: a) KONICA MINOLTA BIZHUB C282 - 2 szt. b) KONICA MINOLTA BIZHUB C252 - 3 szt. c) KONICA MINOLTA BIZHUB C450 - 1 szt. d) KONICA MINOLTA BIZHUB 4695MF- 1 szt. e) KONICA MINOLTA BIZHUB C20/220 - 2 szt. f) UTAX CDC 1725 - 3 szt. - Naprawa i konserwacja kopiarek, drukarek i faksów Wykaz sprzętu podlegającego naprawie i konserwacji: a) DEVELOP QC 2235 PLUS - 1 szt. b) RISO RZ 970E - 1 szt. c) PANASONIC KX-FLB 853 - 1 szt. d) PANASONIC FP-7715 - 1 szt. e) TOSHIBA E-STUDIO 163 - 7 szt. f) DEVELOP 3550ID - 1szt. g) TOSHIBA E-STUDIO 161 - 1 szt. h) DRUKARKI - RÓŻNE TYPY Wykaz faxów podlegających naprawie i konserwacji: a) PANASONIX KXFP 153- 1 szt. b) PANASONIK KXFP 218 - 6 szt. c) PANASONIK KXFL 631PD - 4 szt. d) PHILIPS LPFM 935 - 18 szt. Zadanie III - Naprawa komputerów stacjonarnych i laptopów Przedmiotem umowy są bieżące naprawy komputerów stacjonarnych i przenośnych będących na wyposażeniu Zamawiającego. Zadanie IV - Naprawa projektorów Wykaz projektorów podlegających naprawie: a) BENQ MP 512ST - 4 szt. b) NEC NP. 3250 - 20szt. c) PHILIPS BSURE XG - 1 szt. d) SANYO PLC- XU301- 3 szt. e) SANYO PLC - XU55 - 1 szt. f) SANYO PLC - XU75 - 12 szt. g) SANYO PLC - XU 115/116 - 7 szt. h) SANYO PLC-XU 305 - 2szt. i) TDP-835 - 19szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dziele II SIWZ 2)główny przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50300000-8 - usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas przybycia ekipy serwisowej na wezwanie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach