Gmina Szczaniec ogłasza przetarg
- Adres: 66-225 Szczaniec, Herbowa
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683 410 379, , fax. 683 410 379
- Data zamieszczenia: 2020-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczaniec
Herbowa 30
66-225 Szczaniec, woj. lubuskie
tel. 683 410 379, , fax. 683 410 379
REGON: 97077051100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szczaniec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i adaptacja Centrum Usług Społecznych w celu wygospodarowania Klubu Malucha i Klubu Seniora w Gminie Szczaniec w formule zaprojektuj i wybuduj - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego opracowania jest kompleksowe zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pt. „przebudowa i dostosowanie część budynku na Klub Dziecięcy i Klubu Seniora”, spełniającej w całości funkcję użyteczności publicznej dla mieszkańców gminy. Obszar opracowania stanowi budynek na nieruchomości należącej do Gminy Szczaniec. Na działce 116/6 zlokalizowany jest budynek parterowy, podpiwniczony, aktualnie nieużytkowany, dla którego na kondygnacji parteru przewiduje się zmianę funkcji pomieszczeń na Klub Dziecięcy a w części przyziemia z wejściem od tylnej strony – Klub Seniora. Realizacja inwestycji jest rozumiana jako sporządzenie niezbędnej dokumentacji, prowadzenie prac budowlanych, wykończenie pomieszczeń wraz z niezbędnymi instalacjami, umeblowanie pomieszczeń i zagospodarowanie opisywanej działki. Niniejszy Program funkcjonalno-użytkowy (zwany dalej PFU) opracowano na podstawie : - umowa z Inwestorem „Wykonanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego” - wytyczne od Inwestora - wizji lokalnej na terenie objętym opracowaniem - obowiązujące przepisy w tym: Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75 poz. 690 z późniejszymi zmianami) 2. Charakterystyczne parametry określające zakres wykonania przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu obejmuje: - opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie opisanym w PFU - przygotowanie terenu i budynku pod przebudowę i wykonanie robót budowlanych opisanych w PFU - uzyskanie w imieniu zamawiającego wszelkich niezbędnych decyzji i uzgodnień związanych z zadaniem opisanym w PFU - opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - opracowanie przedmiarów i kosztorysów robót - wyposażenie przybudowywanej części - przeprowadzenie wymaganych prób, badań i sprawdzeń - przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem obiektu do użytkowania Planuje się następujące elementy zagospodarowania: - przebudowę pomieszczeń zlokalizowanych na parterze budynku - przebudowa (dobudowa) schodów wejściowych i obniżenie terenu przed budynkiem - budowę nowych schodów na elewacji tylnej budynku - zabudowę platformy dla wózków przy schodach frontowych - pochylnię dla osób niepełnosprawnych oraz schody terenowe w tylnej części budynku. Zagospodarowanie terenu polegające na przebudowie istniejących ciągów komunikacyjnych i utworzenie w tylnej części placu zabaw oraz wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych wraz ze schodami terenowymi a także nasiania trawy i nasadzenie krzewów w rejonie inwestycji W obiekcie po przeprowadzonej przebudowie projektuje się następujące pomieszczenia: Parter: - wiatrołap i komunikacja (wraz z szatniami) - Sala nr 1 i 2 dla dzieci - WC dla niepełnosprawnych i personelu - WC dla dzieci - pomieszczenie socjalne dla personelu - pomieszczenie wydawania napojów dla dzieci Przyziemie: - komunikacja - kotłownia dla całego budynku - WC damskie (dla niepełnosprawnych) i męskie - sala klubowa z aneksem kuchennym - świetlica - sala ćwiczeń w raz z magazynkiem II. Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia. W celu osiągnięcia celów opisanych w Programie funkcjonalno – użytkowym (PFU) Wykonawca, zgodnie z PFU, wykona kompletną dokumentację projektową w tym: • Projekt budowlany wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę ( jeśli wymagana) • Projekt wykonawczy oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, Wszystkie roboty budowlane należy zrealizować na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, wymagań PFU i SIWZ. Wykonawca w imieniu zamawiającego uzyska wszelkie wymagane prawem uzgodnienia, zgłoszenia, decyzje oraz pozwolenia odpowiednich organów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wymagane wadium 15.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. (Załącznik nr 6). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa obiektu na potrzeby PNCW i PSG w m. Słubice”
Dodano: 2024-04-19 - „Przebudowa budynku gospodarczego i kancelarii Długie na podwójną kancelarię”
Dodano: 2024-04-19 - Budowa instalacji klimatyzacji i prace remontowo-renowacyjne toalet w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Świebodzinie
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowa budynku Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Zielonej Górze polegająca na budowie platformy dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się.
Dodano: 2024-04-16 - Budowa drogi leśnej DP-18 - ETAP II
Dodano: 2024-04-15 - Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w Pszczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-04-10 - Modernizacja sali wiejskiej w Maszewie
Dodano: 2024-04-09 - Remont ulic:Królowej Jadwigi, Zygmunta Starego i Jagiellońskiej na Osiedlu Jagiellonów we Wschowie.
Dodano: 2024-04-05 - Remont sal dydaktycznych w budynkach CKZiU przy ul. Armii Krajowej 75 i Piaskowej 53-zalecenia SANEPID
Dodano: 2024-04-05 - Budowa, przebudowa dróg gminnych w Gubinie dla poprawy dostępności komunikacyjnej.
Dodano: 2024-04-04