Przetargi.pl
Remont i adaptacja Centrum Usług Społecznych w celu wygospodarowania Klubu Malucha i Klubu Seniora w Gminie Szczaniec w formule zaprojektuj i wybuduj

Gmina Szczaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 66-225 Szczaniec, Herbowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 410 379, , fax. 683 410 379
  • Data zamieszczenia: 2020-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczaniec
    Herbowa 30
    66-225 Szczaniec, woj. lubuskie
    tel. 683 410 379, , fax. 683 410 379
    REGON: 97077051100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szczaniec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i adaptacja Centrum Usług Społecznych w celu wygospodarowania Klubu Malucha i Klubu Seniora w Gminie Szczaniec w formule zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego opracowania jest kompleksowe zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pt. „przebudowa i dostosowanie część budynku na Klub Dziecięcy i Klubu Seniora”, spełniającej w całości funkcję użyteczności publicznej dla mieszkańców gminy. Obszar opracowania stanowi budynek na nieruchomości należącej do Gminy Szczaniec. Na działce 116/6 zlokalizowany jest budynek parterowy, podpiwniczony, aktualnie nieużytkowany, dla którego na kondygnacji parteru przewiduje się zmianę funkcji pomieszczeń na Klub Dziecięcy a w części przyziemia z wejściem od tylnej strony – Klub Seniora. Realizacja inwestycji jest rozumiana jako sporządzenie niezbędnej dokumentacji, prowadzenie prac budowlanych, wykończenie pomieszczeń wraz z niezbędnymi instalacjami, umeblowanie pomieszczeń i zagospodarowanie opisywanej działki. Niniejszy Program funkcjonalno-użytkowy (zwany dalej PFU) opracowano na podstawie : - umowa z Inwestorem „Wykonanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego” - wytyczne od Inwestora - wizji lokalnej na terenie objętym opracowaniem - obowiązujące przepisy w tym: Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75 poz. 690 z późniejszymi zmianami) 2. Charakterystyczne parametry określające zakres wykonania przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu obejmuje: - opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie opisanym w PFU - przygotowanie terenu i budynku pod przebudowę i wykonanie robót budowlanych opisanych w PFU - uzyskanie w imieniu zamawiającego wszelkich niezbędnych decyzji i uzgodnień związanych z zadaniem opisanym w PFU - opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - opracowanie przedmiarów i kosztorysów robót - wyposażenie przybudowywanej części - przeprowadzenie wymaganych prób, badań i sprawdzeń - przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem obiektu do użytkowania Planuje się następujące elementy zagospodarowania: - przebudowę pomieszczeń zlokalizowanych na parterze budynku - przebudowa (dobudowa) schodów wejściowych i obniżenie terenu przed budynkiem - budowę nowych schodów na elewacji tylnej budynku - zabudowę platformy dla wózków przy schodach frontowych - pochylnię dla osób niepełnosprawnych oraz schody terenowe w tylnej części budynku. Zagospodarowanie terenu polegające na przebudowie istniejących ciągów komunikacyjnych i utworzenie w tylnej części placu zabaw oraz wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych wraz ze schodami terenowymi a także nasiania trawy i nasadzenie krzewów w rejonie inwestycji W obiekcie po przeprowadzonej przebudowie projektuje się następujące pomieszczenia: Parter: - wiatrołap i komunikacja (wraz z szatniami) - Sala nr 1 i 2 dla dzieci - WC dla niepełnosprawnych i personelu - WC dla dzieci - pomieszczenie socjalne dla personelu - pomieszczenie wydawania napojów dla dzieci Przyziemie: - komunikacja - kotłownia dla całego budynku - WC damskie (dla niepełnosprawnych) i męskie - sala klubowa z aneksem kuchennym - świetlica - sala ćwiczeń w raz z magazynkiem II. Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia. W celu osiągnięcia celów opisanych w Programie funkcjonalno – użytkowym (PFU) Wykonawca, zgodnie z PFU, wykona kompletną dokumentację projektową w tym: • Projekt budowlany wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę ( jeśli wymagana) • Projekt wykonawczy oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, Wszystkie roboty budowlane należy zrealizować na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, wymagań PFU i SIWZ. Wykonawca w imieniu zamawiającego uzyska wszelkie wymagane prawem uzgodnienia, zgłoszenia, decyzje oraz pozwolenia odpowiednich organów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymagane wadium 15.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. (Załącznik nr 6). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach