Przetargi.pl
Remont elewacji, dachu oraz klatki schodowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Złotoryi przy Alei Miłej 5.

Gmina Miejska Złotoryja ogłasza przetarg

  • Adres: 59-500 Złotoryja, Pl. Orląt Lwowskich 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8779138 , fax. 076 8783120
  • Data zamieszczenia: 2009-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Złotoryja
    Pl. Orląt Lwowskich 1 1
    59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8779138, fax. 076 8783120
    REGON: 39064765300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotoryja.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji, dachu oraz klatki schodowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Złotoryi przy Alei Miłej 5.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składają się roboty budowlane w zakresie m. in.: demontaż przewodów nieczynnych instalacji - 180 m; odbicie tynków wewnętrznych - 454 m2; wykonanie wypraw renowacyjnych - 140,50 m2; uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych - 454 m2; wykonanie wypraw elewacyjnych - 532 m2; wykonanie warstw wyrównawczych wraz z uzupełnieniem i przemurowaniem uszkodzonych elementów - 29,75 m2; wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - 35,39 m2; wykonanie balkonu drewnianego na elewacji frontowej; montaż masztu antenowego - 1 szt.; wykonanie nowego pokrycia dachowego papowego oraz ceramicznego z dachówki karpiówki w koronkę wraz z elementami towarzyszącymi; izolacja termiczna połaci dachowych - 138,50 m2; wymiana elem. konstrukcyjnych dachu - 78 m; wymiana desek podłogowych - 40,50 m2; uzupełnienie tynków wewnętrznych - 80,78 m2 ; 2-krotne malowanie wew. podłoży gipsowych - 131,25 m2; wymiana uszkodzonych stopnic drewnianych - 10 szt.; wymiana podstopnic - 10 szt.;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości: 6 000,00 zł należy wnieść w terminie do 18.09.2009r. Terminem wniesienia wadium w gotówce jest data wpływu środków na konto Zamawiającej. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu wpłacając przelewem na rachunek Zamawiającej: PBS Złotoryja nr 83 8658 0009 0000 3506 2000 0050
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - PZP, spełniają warunki zawarte w SIWZ oraz nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie jest on wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1. w/w ustawy; aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zaświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem składek lub opłat na ubezpieczenie z ZUS lub KRUS, wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 3 szt. referencji o należytym wykonaniu robót, dokument potwierdzający uprawnienia zawodowe kierownika budowy oraz jego przynależność do OIIB, dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlotoryja.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach