Przetargi.pl
dostawy z podziałem na 3 pakiety : Pakiet nr 1: Dostawy mikrokolumienek, odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych oraz dzierżawa kompleksowego systemu do wykonywania automatycznego i manualnego badań z zakresu serologii transfuzjologicznej metodą mikrokolumnową wraz z oprogramowaniem i obsługą informatyczną w/w systemu. Pakiet nr 2: Dostawy odczynników do badań manualnych w zakresie serologii grup krwi, Rh i prób zgodności Pakiet nr 3: Dostawy odczynników do rozcieńczania i zawieszania krwinek do badań z zakresu serologii transfuzjologicznej

Dolnośląskie Centrum Onkologii ogłasza przetarg

  • Adres: 53-413 Wrocław, pl. Hirszfelda 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3689584 , fax. 071 3689584
  • Data zamieszczenia: 2009-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Onkologii
    pl. Hirszfelda 12 12
    53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3689584, fax. 071 3689584
    REGON: 00029009600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawy z podziałem na 3 pakiety : Pakiet nr 1: Dostawy mikrokolumienek, odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych oraz dzierżawa kompleksowego systemu do wykonywania automatycznego i manualnego badań z zakresu serologii transfuzjologicznej metodą mikrokolumnową wraz z oprogramowaniem i obsługą informatyczną w/w systemu. Pakiet nr 2: Dostawy odczynników do badań manualnych w zakresie serologii grup krwi, Rh i prób zgodności Pakiet nr 3: Dostawy odczynników do rozcieńczania i zawieszania krwinek do badań z zakresu serologii transfuzjologicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PAKIET NR I Przedmiotem zamówienia są dostawy mikrokolumienek, odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych oraz dzierżawa kompleksowego systemu do wykonywania automatycznego i manualnego badań z zakresu serologii transfuzjologicznej metodą mikrokolumnową wraz z oprogramowaniem i obsługą informatyczną w/w systemu PAKIET NR II Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników do badań manualnych w zakresie serologii grup krwi , Rh i prób zgodności PAKIET NR III Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników do rozcieńczania i zawieszania krwinek do badań z zakresu serologii transuzjologicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości łącznie 4 403 zł (słownie: cztery tysiące czterysta trzy. zł). Wadium na poszczególne pakiety wynosi: Pakiet Nr 1-4200 zł (cztery tysiące dwieście złotych), Pakiet Nr 2- 150 zł (sto pięćdziesiąt złotych), Pakiet Nr 3-53 zł (pięćdziesiąt trzy zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . 5.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą (spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie ustawy PZP oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U z 2006 r., Nr 87, poz.605), w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 6.1.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.1.2. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.1.3. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 10 do SIWZ. 6.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w.: pkt. 6.1.1, 6.1.2, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 6.3 Ponadto oferta musi zawierać: 6.3.1 Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez wykonawcę załącznik nr 11 do SIWZ, 6.3.2 Wymagania graniczne - odpowiednio do pakietu wypełnione i podpisane przez wykonawcę załącznik nr 4,5,6 6.3.3 Wykaz asortymentowo- ilościowy - odpowiednio do pakietu wypełnione i podpisane przez wykonawcę załącznik nr 1,2,3. 6.3.4 Dla odczynników nie posiadających w składzie substancji sklasyfikowanych jako niebezpieczne [zgodnie z Dyrektywą o Preparatach Niebezpiecznych nr 1999/45/EC z późniejszymi zmianami łącznie z 29 poprawką (2004/73/WE)], zamawiający załączy do oferty zaświadczenie z ich wykazem, że wymienione odczynniki nie posiadają w swym składzie substancji sklasyfikowanych jako niebezpieczne i można je utylizować do ścieków komunalnych. 6.3.5 Wykonawca dołączy do oferty karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego dla odczynników posiadających w składzie substancje sklasyfikowane jako niebezpieczne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 13 listopada 2007r. 6.3.6 Na potwierdzenie spełnienia wymagań wraz z oferta Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że oferowane wyroby medyczne do diagnostyki In vitro zostały zgłoszone do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20-04-2004 o wyrobach medycznych ( Dz.U. z 2004 nr 93 poz. 896). Jeżeli dany wyrób medyczny nie podlega wpisowi do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, należy załączyć oświadczenie z uzasadnieniem dlaczego wpisowi nie podlega. 6.3.7 Na potwierdzenia spełniania wymagań wraz z ofertą Wykonawca przedstawi deklarację zgodności na każdy rodzaj odczynnika potwierdzającą oznakowanie oferowanych wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro znakiem CE wraz z certyfikatem jednostki notyfikującej, która brała udział w ocenie zgodności wyrobu medycznego z wymaganiami zasadnymi, o których mowa w art. 26 ust 1 Ustawy z 20.04.2004 r. O wyrobach medycznych (Dz.U.04 Nr 93 poz896 ze zm). Jezeli udział jednostki notyfikowanej nie dotyczy, należy złożyć zamiast certyfikatu stosowne oświadczenie. 6.3.8 Odpowiednie katalogi, foldery lub materiały źródłowe producenta z czytelnym oznaczeniem odniesień zaoferowanych parametrów i wyposażenia ( dla Pakietu I) 6.3.9 Wadium. Prosimy o dołączenie do oferty kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego wadium przetargowe. 6.4 Wymienione powyżej dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). 6.5 Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów w przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego co do jej prawdziwości. 6.6 Wymienione powyżej dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.DCO.COM.PL
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach