Przetargi.pl
Remont drogi wojewódzkiej nr 367 na odcinku Kamienna Góra - Borówno w km od 40+379 do 40+620, od 41+361 do 43+230, od 45+230 do 45+730 CPV 45233140-2

Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-425 Wrocław, ul. Krakowska 28
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 39 17 103, 39 17 104 , fax. 071 3917105
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu
    ul. Krakowska 28 28
    50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 39 17 103, 39 17 104, fax. 071 3917105
    REGON: 00125517900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsdik.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa Jednostki Samorządu Terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi wojewódzkiej nr 367 na odcinku Kamienna Góra - Borówno w km od 40+379 do 40+620, od 41+361 do 43+230, od 45+230 do 45+730 CPV 45233140-2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przewidywanych robót dla odcinka nr 1 od km 40+379 do km 40+620: a) Roboty ziemne i rozbiórkowe: - mechaniczne ścinanie poboczy o grub. 15 cm- 64,50 m2, - odtworzenie rowów - 43m, - roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej - 1828,60 m2, b) Przepusty c) Odwodnienie i urządzenia obce d) Roboty w zakresie różnych nawierzchni: - krawężniki betonowe - 217 m, - remont załamanych krawędzi jezdni - 94 m2, - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,8 kg/ m2 - 1894,60 m2, - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszcz. 6 cm (wjazdy) - 66 m2, - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszcz. 6 cm dla KR3 - jezdnia główna - 1828,60 m2, - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/ m2 - 1828,60 m2, - nawierzchnie z mastyksu grysowego SMA o grubości 4 cm dla KR3 (warstwa ścieralna) - jezdnia główna - 1828,60 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego 0-63mm - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 10 cm - zjazdy gruntowe - 112 m2, - uzupełnienie poboczy i zjazdów gruntowych kruszywem łamanym - 520 m2, e) Oznakowanie 2. Zakres przewidywanych robót dla odcinka nr 2 od km 41+361 do km 43+230: a) Roboty rozbiórkowe: - roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej - 5301 m2, b) Roboty w zakresie różnych nawierzchni: - remont załamanych krawędzi jezdni - 265,05 m2, - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,8 kg/ m2 - 5301 m2, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszcz. 7cm dla KR-3 (jezdnia główna)- 5301 m2, - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/ m2 - 5301 m2, - nawierzchnie z mastyksu grysowego SMA o grubości 4cm dla KR-3 (warstwa ścieralna) - jezdnia główna - 5301 m2, - uzupełnienie poboczy frezowiną - 2308 m2, c) Oznakowanie d) Roboty ziemne i rozbiórkowe: - mechaniczne ścinanie poboczy i wjazdów - 5255 m2, - odtworzenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp - 2464m, - rozebranie przepustów rurowych (1szt.) - 6m, - roboty remontowe - frezowanie nawierzchni- 13152,50m2, e) Przepusty f) Roboty w zakresie różnych nawierzchni: - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,8 kg/ m2- 13152,50 m2, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszcz. 7cm dla KR-3 (jezdnia główna, obręby skrzyżowań)- 13152,50 m2, - wzmocnienie geosiatką konstrukcji nawierzchni przed spękaniami odbitymi wraz z przyklejeniem emulsją 1,4kg/ m2- 180m2, - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/ m2- 13024,50 m2, - nawierzchnie z mastyksu grysowego SMA o grubości 4cm dla KR-3 (warstwa ścieralna) - jezdnia główna - 13024,50 m2, - uzupełnienie poboczy frezowiną przy gr. uzupełnienia 6cm po zagęszczeniu - pobocza - 5024 m2, - uzupełnienie poboczy frezowiną przy gr. uzupełnienia 15 cm po zagęszczeniu - wjazdy- 261 m2, - demontaż i montaż słupków hektometrowych - 26szt, - oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych - na zimno, cienkowarstwowe wykonywane mechanicznie - 965,28m2. 3. Zakres przewidywanych robót dla odcinka nr 3 od km 45+230 do km 45+730: a) Roboty ziemne i rozbiórkowe: - mechaniczne ścinanie poboczy - 2138 m2, - odtworzenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp - 954m, - rozebranie przepustów rurowych - 12m, - roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej- 5050m2, b) Przepusty c) Roboty w zakresie różnych nawierzchni: - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,8 kg/ m2- 5050 m2, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszcz. 7cm dla KR-3 (jezdnia główna, obręby skrzyżowań)- 5050 m2, - wzmocnienie geosiatką konstrukcji nawierzchni przed spękaniami odbitymi wraz z przyklejeniem emulsją 1,4kg/ m2- 413m2, - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/ m2- 5000,00 m2, - nawierzchnie z mastyksu grysowego SMA o grubości 4cm dla KR-3 (warstwa ścieralna) - jezdnia główna - 5000 m2, - uzupełnienie poboczy frezowiną przy gr. uzupełnienia 6cm po zagęszczeniu - pobocza - 2000 m2, - uzupełnienie poboczy frezowiną przy gr. uzupełnienia 15 cm po zagęszczeniu - wjazdy - 174 m2, - demontaż i montaż słupków hektometrowych - 14szt, - oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych - na zimno, cienkowarstwowe wykonywane mechanicznie - 154,72 m2. Szczegółowo zakres robót dla konkretnej części podano w przedmiarach robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: - 25.000,00 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, a ponadto spełniają niżej wymienione warunki: 1.5 dysponują lub będą dysponowali osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj. min. 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie robót drogowych oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, 1.6 wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 zadania o wartości min. 1.000 000,00 zł brutto każde lub 1 zadanie o wartości 2.000.000,00 zł brutto w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub remontu dróg (w tym wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych). 1.7 Wykonali w/w zadania należycie. 1.8 dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym tj. sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia (w ilości min. szt.) tj.: - układarka mas bitumicznych - 1 szt. - walce stalowe gładkie - 2 szt. - walec ogumiony - 1 szt. - skrapiarka do bitumu - 1 szt. 1.9 są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1.000 000,00 złotych . 1.10 oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 1.11 zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust.1 pkt 2, 3, 4, 5 ust. 2 pkt 1, 3 i/lub 3a, 5 i/lub 5a, 6 oraz ust. 3 pkt 3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 z późn. zm.). 2. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ; 8. dokumenty (referencje lub inny dokument) od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku Nr 4 zostały wykonane należycie; 9. wykaz sprzętu -wg ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ; 10. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował; 11. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawnienia, - wg ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ; 12. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którym będzie dysponował; 13. dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 14. polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dsdik.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach