Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej Nr 2268 R Wańkowa - Leszczowate - Łodyna

Zarząd Powiatu w Ustrzykach Dolnych ogłasza przetarg

  • Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. Bełska 22
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4711080 , fax. 013 4711073
  • Data zamieszczenia: 2013-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Ustrzykach Dolnych
    ul. Bełska 22 22
    38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 013 4711080, fax. 013 4711073
    REGON: 37043995300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej Nr 2268 R Wańkowa - Leszczowate - Łodyna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: Remont drogi powiatowej Nr 2268 R Wańkowa - Leszczowate - Łodyna. Przedmiotowa droga jest częścią ciągu drogowego o długości 12,189 km , mającego przebieg na terenie Gminy Ustrzyki Dolne w Powiecie Bieszczadzkim od km 0+500 do km 12,189 i od km 0+000 do km 0+500 na terenie Gminy Olszanica w Powie Leskim. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w branży drogowej w zakresie: -remontu odcinków drogi powiatowej Nr2268 R Wańkowa-Leszczowate-Łodyna na terenie Gminy Ustrzyki Dolne w Powiecie Bieszczadzkim - zwana w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców - przedmiotem zamówienia. Zakres obejmuje remont drogi powiatowej Nr 2268 R Wańkowa-Leszczowate-Łodyna na długości 0,395 km w lokalizacji od km 5+075-5+250 w m. Leszczowate (odcinek długości 0,175 km), i od km 11+679-11+899 w m. Łodyna (odcinek długości 0,220 km) w zakresie robót budowlanych: -roboty ziemne (oczyszczanie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp), -podbudowy (podbudowy z kruszyw naturalnych, łamanych, skropienie nawierzchni asfaltem, podbudowa z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych), -remont ,wykonanie nawierzchni (skropienie nawierzchni asfaltem, nawierzchnia wiążąca i ścieralna z mieszanek mineralno - bitumicznych), poboczy (nawierzchnie z tłucznia kamiennego, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową z grysem kamiennym,) -odwodnienie korpusu drogowego. Szczegółowy zakres robót określony jest w załączonych do SIWZ dokumentacjach projektowych: Projekt uproszczony :Remont drogi powiatowej Nr 2268 R Wańkowa-Leszczowate-Łodyna.( załącznik nr I) Przedmiar robót : -przebudowa drogi powiatowej Nr 2268 R (załącznik nr 1a), Wydanych decyzjach : zał. nr II; -zgłoszenie budowy ( wykonania robót budowlanych ) nie wymagających pozwolenia na budowę BOŚ.6743.1.186.2012 , Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych ( zał. nr III) Do zakresu prac Wykonawcy należą w szczególności: 1) przed zawarciem umowy - opracowanie harmonogramu rzeczowo - finansowego obót objętych zamówieniem. 2) przejęcie terenu robót od Zamawiającego, zabezpieczenie terenu robót, 3) wykonanie przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r.Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.), okazania, na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru inwestorskiego, certyfikatów zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną każdego używanego na budowie wyrobu, 4) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z projektami budowlanymi i projektem wykonawczym, warunkami zgłoszenia na budowę, ofertą Wykonawcy, obowiązującymi normami i przepisami prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, z należytą starannością gwarantującą wysoką jakość, z zachowaniem warunków BHP i ppoż., w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia, 5)zapewnienie na koszt Wykonawcy transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji, 6)jako wytwarzającego odpady do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: a)ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.), b)ustawy z dnia 14.12.2012r.. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz.21), 7)zapewnienie przez Wykonawcę, że na placu budowy nie będą spalane odpady, ani żadne śmieci, 8)ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów BHP, ochronę p.poż. i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami, 9)terminowego wykonania i przekazania do eksploatacji przedmiotu umowy; 10)organizowanie robót w taki sposób, aby umożliwiać dokonywanie kontroli jakości wykonanych robót budowlanych w trakcie realizacji prac. 11)koordynowanie prac realizowanych przez podwykonawców. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo wszystkich osób pracujących na budowie i jest zobowiązany do egzekwowania prawa od wszystkich uczestników procesu budowlanego znajdujących się na budowie, 12)informowania inspektora nadzoru o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu oraz terminie odbioru robót zanikających. Jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych faktach inspektora nadzoru zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego, 13)Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego o stopniu zaawansowania wykonania przedmiotu zamówienia . 14)Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego o zagrożeniach, które mogą mieć niekorzystny wpływ na realizację inwestycji, jakość robót, opóźnienie planowanej daty zakończenia robót, itp., 15)ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, 16)ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów, 17)dostarczanie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu Umowy, 18)zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót, 19)dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, 20)uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji, 21)kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów niezbędnych przy odbiorze, 22)usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia, 23)ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości, 24)niezwłoczne informowanie Zamawiającego (inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót, 25)pilnowanie mienia znajdującego się na terenie budowy, utrzymywanie należytego porządku na placu budowy oraz w jej otoczeniu, w przypadku gdy ma związek z prowadzonymi robotami, 26)w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia urządzeń bądź ich części oraz urządzeń w toku realizacji zamówienia - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu poprzedniego, 27)w okresie gwarancji, Wykonawca jest obowiązany do dokonywania przeglądu gwarancyjnego, po każdym roku eksploatacji w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego i zaakceptowanym przez Wykonawcę, 28)innych czynności i zadań nie wymienionych powyżej, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji umowy na roboty budowlane. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i uzgodnienia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, i wykonania oznakowania robót. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości:5 000,00 zł słownie: pięć złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 72 8621 0007 2001 0006 3249 0003 Bieszczadzki Bank Spółdzielczy w Ustrzykach Dolnych , ul. Bełska 12 z adnotacją-Wadium na remont drogi 2268 R -KD.272.8.2013.- Zaleca się, by wadium w formie poręczeń lub gwarancji składać w oryginale. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych ustawą PZP. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.starostwo-ustrzyki.itl.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach