Powiat Złotoryjski ogłasza przetarg
- Adres: 59500 Złotoryja, Pl. Niepodległości
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 8786940, -950 , fax. 76 8786955
- Data zamieszczenia: 2018-07-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Złotoryjski
Pl. Niepodległości 8
59500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
tel. 76 8786940, -950, fax. 76 8786955
REGON: 39064724500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-zlotoryja.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi powiatowej nr 2268 D Olszanica – Radziechów, droga dojazdowa do gruntów rolnych (etap I odcinek od 11+090 do 12+960) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej nr 2268D pn.: „Olszanica – Radziechów droga dojazdowa do gruntów rolnych (etap I odcinek od 11+090 do 12+960)”, gmina Zagrodno powiat Złotoryja. Droga zlokalizowana jest na działkach nr 21, 32/1 obręb Olszanica oraz na działkach nr.671/4 obręb Radziechów – działki są własnością Starostwa Powiatowego w Złotoryi w trwałym zarządzie Powiatowego Zarządu Dróg w Złotoryi z siedzibą 59 - 500 Złotoryja ul. Kolejowa 4. Etap I: Remont polegać będzie na wykonaniu pełnej konstrukcji nawierzchni dla KR1 na odcinku od km – 11+090 do km 12+960 (DW363) na długości 1+870 mb (etap I) wraz ze zjazdami na drogi gminne oraz grunty rolne. Zakres dokumentacji projektowej obejmuje całość zadania (etapy I i II), jednakże przedmiotem niniejszego postępowania jest wyłącznie etap I. Zakres opracowania obejmuje wykonanie koryta pod podbudowę nawierzchni, nawierzchnię bitumiczną dwuwarstwową, wykonanie wzmocnionych poboczy, odmulenie istniejących rowów, ustawienie krawężników, cieku przy krawężniku a także wykonanie zjazdów na poszczególne posesje oraz drogi gminne (zjazdy w granicach pasa drogowego drogi powiatowej). Odmulenie rowu przydrożnego drogi wojewódzkiej nr 363 na długości 50,00 m 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) Załącznik Nr 8 do SIWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, b) Załącznik Nr 9 do SIWZ – Projekt budowlany. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający w prowadzonym postępowaniu żąda wniesienia wadium na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w wysokości: 12 000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądz. Przyjmuje się, że wadium wnoszone w pieniądzu na konto Zamawiającego, zostało złożone w terminie jeżeli do dnia w którym upływa termin składania ofert do godziny 11:00 znajduje się na koncie Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w Powiatowym Banku Spółdzielczym, nr 50 8658 0009 0000 3740 2000 0120. Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kopii dowodu wpłaty wadium. b) poręczenie bankowe lub poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancja bankowa, d) gwarancja ubezpieczeniowa, e) poręczenie udzielone przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2018 r., poz. 110). 4.Wadium wniesione w formie gwarancji/poręczenia musi zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 5.Wadium wniesione w formach innych niż w pieniądzu należy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego Pl. Niepodległości 8, 59-500 Złotoryja, w sekretariacie, kopię należy załączyć do oferty. Niezależnie od formy, wadium należy wnieść do dnia 25.07.2018 r. do godziny 11:00. 6.Zamawiający wymaga, aby okres ważności wadium złożonego w formie niepieniężnej nie był krótszy niż okres związania ofertą, tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. Termin ważności wadium złożonego w formie niepieniężnej jest datą, do której Zamawiający może wysłać żądanie wypłaty. 7.Zamawiający zwraca bądź zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany będzie złożyć wraz z ofertą: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 6 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy; 3) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) – jeżeli dotyczy; 2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 poz. 229 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Rozbudowa drogi gminnej na działce nr 456 w Dziwiszowie"
Dodano: 2024-05-17 - Budowa drogi gminnej łączącej drogę wojewódzką nr 382 z drogą powiatową nr 2887D w Strzegomiu.
Dodano: 2024-05-06 - Remont odcinka drogi powiatowej nr 1221D, obręb Składowice
Dodano: 2024-04-29 - Remont dróg wewnętrznych na terenie gminy Osiecznica
Dodano: 2024-04-19 - Budowa infrastruktury drogowej służącej rozwojowi strefy przemysłowej w Świdnicy
Dodano: 2024-04-17 - Remonty nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Lubina.
Dodano: 2024-02-15 - Przebudowa i remont dróg na terenie gminy Osiecznica
Dodano: 2024-01-19 - Modernizacja drogi powiatowej nr 2206D w miejscowości Winnica
Dodano: 2024-01-19 - Modernizacja ul. Budziszyńskiej w Lubinie.
Dodano: 2024-01-12 - Modernizacja dróg gminnych na ternie miasta Lubina - ul. Małomicka.
Dodano: 2024-01-12