Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej nr 2268 D Olszanica – Radziechów, droga dojazdowa do gruntów rolnych (etap I odcinek od 11+090 do 12+960)

Powiat Złotoryjski ogłasza przetarg

  • Adres: 59500 Złotoryja, Pl. Niepodległości
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 8786940, -950 , fax. 76 8786955
  • Data zamieszczenia: 2018-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Złotoryjski
    Pl. Niepodległości 8
    59500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
    tel. 76 8786940, -950, fax. 76 8786955
    REGON: 39064724500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-zlotoryja.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej nr 2268 D Olszanica – Radziechów, droga dojazdowa do gruntów rolnych (etap I odcinek od 11+090 do 12+960)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej nr 2268D pn.: „Olszanica – Radziechów droga dojazdowa do gruntów rolnych (etap I odcinek od 11+090 do 12+960)”, gmina Zagrodno powiat Złotoryja. Droga zlokalizowana jest na działkach nr 21, 32/1 obręb Olszanica oraz na działkach nr.671/4 obręb Radziechów – działki są własnością Starostwa Powiatowego w Złotoryi w trwałym zarządzie Powiatowego Zarządu Dróg w Złotoryi z siedzibą 59 - 500 Złotoryja ul. Kolejowa 4. Etap I: Remont polegać będzie na wykonaniu pełnej konstrukcji nawierzchni dla KR1 na odcinku od km – 11+090 do km 12+960 (DW363) na długości 1+870 mb (etap I) wraz ze zjazdami na drogi gminne oraz grunty rolne. Zakres dokumentacji projektowej obejmuje całość zadania (etapy I i II), jednakże przedmiotem niniejszego postępowania jest wyłącznie etap I. Zakres opracowania obejmuje wykonanie koryta pod podbudowę nawierzchni, nawierzchnię bitumiczną dwuwarstwową, wykonanie wzmocnionych poboczy, odmulenie istniejących rowów, ustawienie krawężników, cieku przy krawężniku a także wykonanie zjazdów na poszczególne posesje oraz drogi gminne (zjazdy w granicach pasa drogowego drogi powiatowej). Odmulenie rowu przydrożnego drogi wojewódzkiej nr 363 na długości 50,00 m 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) Załącznik Nr 8 do SIWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, b) Załącznik Nr 9 do SIWZ – Projekt budowlany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający w prowadzonym postępowaniu żąda wniesienia wadium na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w wysokości: 12 000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądz. Przyjmuje się, że wadium wnoszone w pieniądzu na konto Zamawiającego, zostało złożone w terminie jeżeli do dnia w którym upływa termin składania ofert do godziny 11:00 znajduje się na koncie Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w Powiatowym Banku Spółdzielczym, nr 50 8658 0009 0000 3740 2000 0120. Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kopii dowodu wpłaty wadium. b) poręczenie bankowe lub poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancja bankowa, d) gwarancja ubezpieczeniowa, e) poręczenie udzielone przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2018 r., poz. 110). 4.Wadium wniesione w formie gwarancji/poręczenia musi zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 5.Wadium wniesione w formach innych niż w pieniądzu należy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego Pl. Niepodległości 8, 59-500 Złotoryja, w sekretariacie, kopię należy załączyć do oferty. Niezależnie od formy, wadium należy wnieść do dnia 25.07.2018 r. do godziny 11:00. 6.Zamawiający wymaga, aby okres ważności wadium złożonego w formie niepieniężnej nie był krótszy niż okres związania ofertą, tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. Termin ważności wadium złożonego w formie niepieniężnej jest datą, do której Zamawiający może wysłać żądanie wypłaty. 7.Zamawiający zwraca bądź zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany będzie złożyć wraz z ofertą: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 6 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy; 3) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) – jeżeli dotyczy; 2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 poz. 229 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach