Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej nr 1337D na odcinku Taczów Wielki - Brochocin, gm. Trzebnica.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 55-100 Trzebnica, ul. Wrocławska 9
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3873090 , fax. 71 3873090
  • Data zamieszczenia: 2015-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Wrocławska 9 9
    55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3873090, fax. 71 3873090
    REGON: 93271204100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.trzebnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej nr 1337D na odcinku Taczów Wielki - Brochocin, gm. Trzebnica.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Remont drogi powiatowej nr 1337D na odcinku Taczów Wielki - Brochocin, gm. Trzebnica. 2. Zakres robót obejmuje wykonanie: - remont drogi powiatowej na łącznej powierzchni 8 630,00 m2, - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, - rozebranie zjazdu z betonu cementowego, rozebranie pobocza, z brukowca w miejscu projektowanego krawężnika, - ścinka zawyżonych poboczy średnio na szer. 1,25 m i gr. 10 cm, - profilowanie istniejących rowów przydrożnych, - czyszczenie przepustów, - wykonanie nowych przepustów pod zjazdami wraz ze ściankami czołowymi, - frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej na głębokość do 5cm w miejscu połączenia projektowanych warstw nawierzchni z istniejącymi, - ułożenie nowych krawężników betonowych 15x30x100cm na ławie betonowej z oporem, - czyszczenie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, - skropienie nawierzchni z betonu asfaltowego emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2, - wykonanie warstwy wyrównawczo-wiążącej (profilującej) z betonu asfaltowego AC11W 50/70 na całej długości opracowania w ilości 75kg/m2, - skropienie nawierzchni emulsja asfaltową w ilości zalecanej przez producenta geosiatki, ułożenie geosiatki 120/120 i następnie wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4 cm, - dopasowanie wysokościowe istniejących zjazdów do nowej wysokości krawędzi jezdni, - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31.5 gr. 10cm i szer. 0,75 m stabilizowanego mechanicznie, - montaż barier SP-06/2 (H1W5A), - uporządkowanie pasa drogowego po zakończonych robotach, - inwentaryzację powykonawczą robót. 3. Organizacja ruchu na czas prowadzenia robót. Wykonawca będzie odpowiedzialny i pokryje wszelkie koszty związane z opracowaniem, zatwierdzeniem i wdrożeniem tymczasowego projektu organizacji ruchu na czas wykonania robót. 4.Wymagania w stosunku do wykonawcy. Wykonawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy (ale przed przystapienim do robót budowlanych) przedstawi do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo - finansowy, Wykonawca przekaże Zamawiajacemu przed przystapienim do robót: oryginał oświadczenia kierownika budowy swierdzającego przejęcie obowiązku kierowania budową (robotami budowlanymi), poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii uprawnień kierownika budowy, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii aktualnego zaświadczenia o przynależności do OIIB, Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną przedmiotu umowy na każdym jej etapie, a po zakończeniu inwentaryzację powykonawczą, 2 Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia inspektorowi nadzoru robót ulegających zakryciu lub zanikających oraz uzyskanie potwierdzenia ich prawidłowego wykonania w dzienniku budowy. W przypadku braku zgłoszenia Zamawiający ma prawo odmówić odbioru tych robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załączniki do SIWZ, które obejmują: - przedmiar, - kosztorys ofertowy, - projekt budowlano - wykonawczy, - szczegółową specyfikację techniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium określona przez zamawiającego wynosi 21 650,00 zł. ( słownie zł.: dwadzieścia jeden tysięcy sześćset pięćdziesiąt 00/100) i stanowi nie więcej niż 3 % wartości zamówienia. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Trzebnicy nr 95 9591 0004 2001 0000 4776 0001 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważane będzie wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w formach innych niż w pieniądzu oryginał dowodu wniesienia wadium złożyć należy w terminie do dnia 16.12.2015 r. do godziny 09:45 w pokoju nr 5 II Piętro (Sekretariat ZDP) w siedzibie Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.drogi.trzebnica.pl/download/siwz-rem.dr.pow.nr1337D Tacz.W.-Broch.-1.12.2015.dr.zip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach