Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej Nr 1261 N Frygnowo - Łodwigowo - dr. Nr 1264N oraz Nr 1266N Samin - Stębark - Łodwigowo

Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Grunwaldzka 19A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6429800 , fax. 089 6429817
  • Data zamieszczenia: 2009-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie
    ul. Grunwaldzka 19A 19A
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6429800, fax. 089 6429817
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.ostroda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej Nr 1261 N Frygnowo - Łodwigowo - dr. Nr 1264N oraz Nr 1266N Samin - Stębark - Łodwigowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy projektu obejmuje: poprawa równości i szorstkości nawierzchni poprzez wykonanie warstwy wyrównawczej gr. 5 cm i warstwy ścieralnej gr. 4 cm - 21.634,40 m2;poprawa odwodnienia poprzez:oczyszczenie rowów z namułu - 1.400 mb,wykonanie nowego rowu 100mb, plantowanie pobocza 5.354,40 m2, utwardzenie nawierzchni zjazdów (wykonanie warstw konstrukcyjnych) - 905,50m2;wykonanie remontu chodnika polegającego na wymianie nawierzchni popękanych płytek chodnikowych betonowych na nawierzchnię z kostki betonowej Pol-bruk - 228 m2 z wymianą warstw konstrukcji;remont nawierzchni zatoki autobusowej - 92,50 m2;utwardzenie zjazdów w ciągu chodnika kostką betonową Pol-bruk gr. 8 cm - 45m2;wykonanie studzienek ściekowych 6szt; Przedmiot zamówienia szczegółowo omówiony jest w Specyfikacjach Technicznych (w załączeniu). Zadanie posiada wsparcie finansowe Marszałka Województwa Warmińsko-Mazurskiego. Po podpisaniu umowy (nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od zawarcia umowy) należy przedłożyć zaopiniowany przez Komendę Powiatową Policji schemat organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia (organizacja ma być jak najmniej uciążliwa dla ruchu drogowego), w celu zaopiniowania i zatwierdzenia oraz przedłożyć inspektorowi nadzoru w celu zaakceptowania receptę na masę bitumiczną (bez konieczności wykonania odcinka próbnego). Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu. Na okres trwania umowy na realizację zadania Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium: 25.240,18 zł, słownie: dwadzieścia pięć tysięcy dwieście czterdzieści złotych 18/100.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk:Kierownik budowy - specjalista drogowy (osoba fizyczna) - specjalista od kierowania robotami w dziedzinie budowy obiektów drogowych. Musi posiadać odpowiednie uprawnienia odpowiadające proponowanej funkcji w realizacji zamówienia, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.Osoby (minimum 2) przewidziane do kierowania ruchem drogowym. Muszą posiadać odpowiednie uprawnienia.Należy wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, zrealizowano co najmniej jedno zadanie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zał. Nr 4). Wymagane jest wykazanie wykonania minimum jednego zadania na roboty budowlane na wartość robót 500.000,00 zł.Wykonawca przedstawia swoje doświadczenie zawodowe na wyżej wymienioną wartość robót budowlanych. Wykonawca musi przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Wykonawcy muszą posiadać własne lub mieć zapewniony dostęp do w pełni sprawnych narzędzi i urządzeń wymienionych w zał. Nr 5- Potencjał techniczny. Warunki udziału w postępowaniu oceniane są na zasadzie spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w Rozdziale V niniejszej specyfikacji, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodnie z treścią załącznika Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (Zał. Nr 3) lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;Zamawiający żąda przedstawienia kopii zaświadczenia o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym, jakim powinien się wykazać pracownik przewidziany do kierowania ruchem drogowym, zgodnie z załącznikiem nr 4 (str. 1 i str. 2) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18.07.2008 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz.U. z 2008 r., Nr 132, poz. 839) lub zaświadczenie wydane na mocy dotychczas obowiązujących przepisów, tj. załącznikiem nr 4 (str. 1 i str. 2c) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17.09.2003 r., jeżeli zachowują swój okres ważności (Dz.U. z 2003 r. Nr 182 poz. 1784);Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Dotyczy osoby wskazanej na Kierownika budowy;Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zał. Nr 4). Wymagane jest wykazanie wykonania minimum 1 zadania na roboty budowlane na wartość robót 500.000,00 zł;Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - (Zał. Nr 5- Potencjał techniczny) lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń, jeżeli wykonawca wykazał narzędzia którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat.ostroda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach