Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej Nr 1243 N Ostróda - Tułodziad i remont drogi powiatowej Nr 1922 N Kraplewo - Lichtajny

Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6429800 , fax. 089 6429817
  • Data zamieszczenia: 2015-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie
    ul. Jana III Sobieskiego 5 5
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6429800, fax. 089 6429817
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.ostroda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej Nr 1243 N Ostróda - Tułodziad i remont drogi powiatowej Nr 1922 N Kraplewo - Lichtajny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Droga powiatowa Nr 1243N Ostróda - Tułodziad jest drogą powiatową klasy Z, natomiast droga powiatowa Nr 1922N Kraplewo - Lichtajny jest drogą powiatową klasy L, dla których dopuszczalne obciążenie powinno wynosić 80 kN/oś, jednakże w chwili obecnej drogi są w bardzo złym stanie technicznym i nie spełniają wymogów w zakresie nośności wymaganej dla dróg powiatowych klasy Z i L, kategoria ruchu KR1-KR2. Na przedmiotowych drogach obowiązują ograniczenia tonażu: 1243 N: W km 10+733 - obiekt mostowy - znak B-18 zakaz wjazdu pojazdów o rzeczywistej masie całkowitej ponad 15 t m. Durąg; Zadanie obejmuje realizację trzech etapów: Etap I - remont drogi powiatowej Nr 1243 N Ostróda - Tułodziad na odc. Lichtajny - skrzyżowanie Durąg w km 6+372÷9+532 dł. 3,160 km oraz łącznik drogi powiatowej Nr 1922 N dł. 0,150 km, szer. 5,20 m wraz z modernizacją skrzyżowania. Etap II - remont drogi powiatowej Nr 1243 N Ostróda - Tułodziad odc. przez m. Lichtajny w km 5+806÷6+372 dł. 0,566 km oraz łącznik drogi powiatowej Nr 1241 N Lichtajny - Grabin dł. 0,050 km, szer. 5,20 m i w m. Lichtajny poszerzenie do 6 m wraz z modernizacją skrzyżowania. Etap III - remont drogi powiatowej Nr 1922 N Kraplewo - Lichtajny w km 0+304÷1+546 dł. 1,242 km, szer. 4,20 m - jest to realizacja całej długości drogi. Zakres rzeczowy zadania: Etap I - poprawa bezpieczeństwa poprzez frezowanie karp - 6 szt, - poprawa widoczności poprzez karczowanie krzaków - 0,250 ha, - poprawa równości i szorstkości nawierzchni poprzez wykonanie warstwy SMA grubości 9 cm - 17 272 m2, - poprawa odwodnienia poprzez - naprawę poboczy i uzupełnienie go materiałem filtracyjnym (mieszanką z kruszywa łamanego) - 3 310 m2, - oczyszczenie rowu - 3 200 m, - plantowanie skarp - 480 m2, - oczyszczenie przepustów pod drogą - 12 m, - ułożeniu ścieku z elementów betonowych -6,0 m, - ułożeniu przepustów pod zjazdami - 12 szt., - remont przepustu, - utwardzenie nawierzchni zjazdów (wykonanie warstw konstrukcyjnych) - 440 m2, - poprawa bezpieczeństwa poprzez ustawienie nowych barier ochronnych - 60 m, - ustawienie nowego oznakowania pionowego - 4 szt., - wykonanie oznakowania poziomego - 10 m2, Etap II - poprawa bezpieczeństwa poprzez frezowanie karp - 2 szt, - poprawa widoczności poprzez karczowanie krzaków - 0,040 ha, - poprawa równości i szorstkości nawierzchni poprzez wykonanie warstwy SMA grubości 9 cm - 3 362,2 m2 oraz wykonanie poszerzenia drogi do 6 m, - poprawa odwodnienia poprzez - naprawę poboczy i uzupełnienie go materiałem filtracyjnym (mieszanką z kruszywa łamanego) - 476 m2, - oczyszczenie rowu - 212 m, - plantowanie skarp - 100 m2, - oczyszczenie przepustów pod drogą - 12 m, - ułożenie przepustów rurowych pod zjazdami - 2 szt., - studzienka uliczna betonowa - 1 szt., - remont przepustu, - poprawa bezpieczeństwa poprzez wymalowanie przejścia dla pieszych, - modernizacja chodnika - 448 m2, - modernizacja zatoki autobusowej - 52,5 m2 w m. Lichtajny, - utwardzenie nawierzchni zjazdów (wykonanie warstw konstrukcyjnych) - 384 m2, Etap III - frezowanie karp - 4 szt. - poprawa równości i szorstkości nawierzchni poprzez wykonanie warstwy SMA grubości 9 cm - 5 092,2 m2, - poprawa odwodnienia poprzez - naprawę poboczy i uzupełnienie go materiałem filtracyjnym (mieszanką z kruszywa łamanego) - 1 242 m2, - oczyszczenie rowu - 1 800 m, - ułożeniu przepustów pod zjazdami - 2 szt. - utwardzenie nawierzchni zjazdów (wykonanie warstw konstrukcyjnych) - 80 m2. Zamówienie jest dofinansowane w ramach programu wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój. Przed podpisaniem protokołu końcowego odbioru robót Wykonawca umieści w miejscu wykonywania zadania 2 tablice pamiątkowe o wymiarach 70cm x 90 cm, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego. Tablice zostaną wykonane z blachy stalowej ocynkowanej, napisy oraz tło tablicy należy wykonać z folii nieodblaskowej. Materiały z rozbiórki Wykonawca zobowiązany jest przewieźć na plac Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie przy ulicy Grunwaldzkiej 62A. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną (zał. 8) oraz kosztorysem ofertowym (zał. 1a) stanowiącym załącznik do SIWZ. Po podpisaniu umowy (nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od zawarcia umowy) należy przedłożyć zaopiniowany przez Powiatową Komendę Policji schemat tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia, w celu zaopiniowania i zatwierdzenia. Na okres trwania umowy na realizację zadania Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 48 849,00 zł, słownie: czterdzieści osiem tysięcy osiemset czterdzieści dziewięć złotych 00/100; Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Ostródzie Bank Gospodarki Żywnościowej, nr konta 58 2030 0045 1110 0000 0184 6620 z adnotacją: Wadium- nr sprawy DT.2610.2.2015.MT- Remont drogi powiatowej Nr 1243 N Ostróda - Tułodziad i remont drogi powiatowej Nr 1922 N Kraplewo - Lichtajny. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt 2-5 oryginał dokumentu należy złożyć u Głównej Księgowej Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie (pok. nr 9). Wadium powinno być wystawione na Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie. Dokumenty wymienione w pkt 2-5 muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. W/w poręczenia i gwarancje muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 2. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem Roz. VIII pkt 3 ppkt 1. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 3. Utrata wadium 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp (Rozdział VI pkt 10 SIWZ), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności jeżeli wykonawca nie spełni wymagań formalnych, o których mowa w Rozdziale XIV pkt 4 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ostrodzki/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach