Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej nr 1208D w miejscowości Tymowa

Powiat Lubiński ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, Jana Kilińskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 746 71 13 , fax. 76 746 71 13
  • Data zamieszczenia: 2019-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubiński
    Jana Kilińskiego 12 B
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 76 746 71 13, fax. 76 746 71 13
    REGON: 39064722200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-lubin.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej nr 1208D w miejscowości Tymowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przy remoncie drogi powiatowej nr 1208D w miejscowości Tymowa, polegających m.in. na: • Wykonaniu ścinki poboczy, • Frezowaniu nawierzchni bitumicznej, • Wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego, • Wykonaniu asfaltowej warstwy wiążącej i ścieralnej nawierzchni, • Czyszczeniu rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu. Szczegółowe zasady i wymogi określające zakres zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy bez wezwania przez Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert przekazują zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg Załącznika nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach