Przetargi.pl
Remont drogi gminnej ulicy Słonecznej w miejscowości Sadów gmina Koszęcin

Urząd Gminy Koszęcin ogłasza przetarg

  • Adres: 42-286 Koszęcin, ul. Powstańców 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-34 3576100 w. 120 , fax. 0-34 3576108
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Koszęcin
    ul. Powstańców 10 10
    42-286 Koszęcin, woj. śląskie
    tel. 0-34 3576100 w. 120, fax. 0-34 3576108
    REGON: 00054274100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej ulicy Słonecznej w miejscowości Sadów gmina Koszęcin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont drogi gminnej ulicy Słonecznej w miejscowości Sadów gmina Koszęcin obejmujący wykonanie w zakresie podstawowym ; a/nawierzchnię asfaltową na powierzchni 1227,15 m2 b/ podbudowę wraz z korytowaniem na pow. 1227,15 m2 . c.zabudowanie krawężników 15x20 z wykonaniem ławy betonowej - na dł. 461,00 mb. d.odwodnienie jezdni poprzez: -wykonanie przykanalików fi 200 mm - 20 mb -wykonanie studni rewizyjnych fi 1000mm z kręgów betonowych szt 1 c-wykonanie studzienek ściekowych fi 500mm -szt 6
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 Ustawy pzp. 2. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia nie spełnia .Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż wykonawca spełnił wszystkie warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, stwierdzającego, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. wykaz imienny osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , wraz z danymi na temat ich kwalifikacji ,doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności./wymagane uprawnienia dla kierownika budowy specjalności drogowej/ dołączyć kserokopie uprawnień kierownika budowy wraz z kserokopią zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego aktualnego na dzień składania ofert . 5.oświadczenie wynikające z art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 6.polisa,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . 7.wykaz podwykonawców o ile wystąpią - zgodnie z obowiązujący wzorem formularza ofertowego pkt 5 i 6 o ile nie wystąpią w pkt 5 wpisać nie dotyczy. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu j.w. skutkuje wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust .3 ustawy PZP. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.IV pk 1 i 2; 1.Składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju ,w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio ,że : a/nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b/nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c/nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2.Dokumenty o których mowa w ust 1 lit.a i c ,powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Dokument o którym mowa w ust 1 lit.b,powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lu miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów , o których mowa w ust 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Informacje powinny być udzielane na piśmie a wymagane zaświadczenia składane w oryginale lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę /osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bazagmin.pl/bip_koszecin
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach