Urząd Gminy Koszęcin ogłasza przetarg
- Adres: 42-286 Koszęcin, ul. Powstańców 10
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-34 3576100 w. 120 , fax. 0-34 3576108
- Data zamieszczenia: 2009-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Koszęcin
ul. Powstańców 10 10
42-286 Koszęcin, woj. śląskie
tel. 0-34 3576100 w. 120, fax. 0-34 3576108
REGON: 00054274100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi gminnej ul. Batorego w miejscowości Koszęcin - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont drogi gminnej ul. Batorego w miejscowości Koszęcin. Długosć 122 mb obejmuje wykonanie w zakresie podstawowym : a. nawierzchnię asfaltową na pow. 634.4 m2 b. podbudowę wraz z korytowaniem na pow. 634.4 m2 c. zabudowanie krawężników 15x22 z wykonaniem ławy betonowej - na dł. 250 mb. d.odwodnienie jezdni poprzez: -wykonanie przykanalików fi 200 mm 15 mb -wykonanie studzienek ściekowych fi 500mm szt 6 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki zakwalifikowania oferenta do postępowania przetargowego : 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 Ustawy pzp. 2. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane świadectwa wiarygodności oferenta : 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, stwierdzającego, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. wykaz imienny osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji ,doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane uprawnienia dla kierownika budowy specjalności drogowej dołączyć kserokopie uprawnień kierownika budowy wraz z kserokopią zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego aktualnego na dzień składania ofert . 5.oświadczenie wynikające z art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 6.polisa,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . 7.wykaz podwykonawców o ile wystąpią - zgodnie z obowiązujący wzorem formularza ofertowego pkt 5 i 6 o ile nie wystąpią w pkt 5 wpisać nie dotyczy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. IV pk 1 i 2; 1.Składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju ,w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio ,że : a/nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b/nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c/nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2.Dokumenty o których mowa w ust 1 lit. a i c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w ust 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów , o których mowa w ust 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Informacje powinny być udzielane na piśmie a wymagane zaświadczenia składane w oryginale lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://new.bazagmin.pl/bip_koszecin//.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Turza Śl. - budowa odnogi ulicy Powstańców
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa - modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych Kroczyce - Siemięrzyce [Wrzoski]
Dodano: 2016-06-30 - Budowa oświetlenia zespołu boisk sportowych przy ul. Klasztornej w Ornontowicach.
Dodano: 2016-06-29 - Budowa drogi dojazdowej do strefy przemysłowej w Gorzyczkach - etap II cz.1
Dodano: 2016-04-27 - Zagospodarowanie terenów w rejonie ul. Gen. Ziętka i 26 Stycznia z przeznaczeniem pod budownictwo mieszkaniowe - wykonanie drogi wewnętrznej - ul. 26 Stycznia - (Etap VI - podetap 8, 9 i 10)
Dodano: 2016-04-20 - Zabudowa rurociągów w szybach Oddziału CZOK:CzęśćIDostawa i zabudowa rurociągu tłocznego DN500 w szybie Bańgów i na powierzchni Etap IIICzęść IIZabudowa rurociągu tłocznego w szybie Gigant-etap IIIprzebudowa nadszy-bia,zabudowa rurociągu na poz825,zabudowa w szybie,dostawa rur do szybu-kontynuacja prac rozpoczętych w 2014,dostawa rur dla realizacji etapu III w 2016r.CzęśćIII-Wymiana rurociągu p.poż.DN150 w szybie Gigant od poz 575 do poz825 do stacji redukcyjnej,częściowa dostawa rur.Część IV-Wymiana rurociągu spustowego DN300 zpoz 600m do poz690m w szybie Jan III
Dodano: 2016-04-18 - Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w zlewni oczyszczalni ścieków w Strumieniu - Budowa kanalizacji sanitarnej w Strumieniu i Zbytkowie - Etap 2 część 2 w ramach przedsięwzięcia pn. Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w Gminie Strumień - ul. Wspólna, droga gruntowa
Dodano: 2016-04-15 - Przygotowanie terenów inwestycyjnych typu brownfield poprzez uzbrojenie w sieci infrastruktury technicznej działek w obrębie ulic Cecylii i Gospodarczej w Raciborzu
Dodano: 2016-04-14 - Przebudowa ul. Sienkiewicza w m. Kroczyce
Dodano: 2016-04-11 - Budowa drogi dojazdowej do strefy przemysłowej w Gorzyczkach - etap II cz.1
Dodano: 2016-03-31