Urząd Gminy Adamów ogłasza przetarg
- Adres: 22-442 Adamów, Adamów 11b
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. +48-084-6186102 , fax. +48-084-6187715
- Data zamieszczenia: 2009-03-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Adamów
Adamów 11b 11b
22-442 Adamów, woj. lubelskie
tel. +48-084-6186102, fax. +48-084-6187715
REGON: 00053253000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi gminnej Rachodoszcze Nr 11835L - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Prace ujęte przy wykonaniu remontu drogi gminnej Nr 1108357 L; Prace i roboty pomiarowe przy liniowych pracach ziemnych Roboty ziemne ręczne i mechaniczne Wycinka drzew Wykonanie warstw wzmacniające i podbudowy Ustawienie krawężników na ławach betonowych oraz obrzeży na podsypce piaskowej Wykonanie nawierzchni drogowej z kostki bukowej o grubości 8,00 cm. Wykonanie przelotowych przepustów drogowych Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w skład, której wchodzi; Obsługa geodezyjna, z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Art.45 ust.2 i ust.6- Zamawiający okresla wadium w wysokości 4000,00 zł. Wpłata na konto sum depozytowych 47963900092002005001220014. Wpłata wadium musi znajdować sie na koncie w terminie nie przekraczającym terminu date składania ofert, tj. 14 kwietnia 2009 do godz.11:00.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują kadrą zdolną do wykonania zamówienia; 3)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 2.1 - Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1i 2 Prawa zamówień publicznych 2.3 - Wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, 2.4 - Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania 2.5 - Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków 2.6 - Wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 3.Zamawiający odrzuca ofertę, która: 3.1 - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia 3.2 - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia 3.4 - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 3.5 - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87 ust.2 Pzp, 3.6 - w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1.1- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 1.2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.3 - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 1.4 - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.5 - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.6- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.7- dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą kierować wykonaniem zamówienia, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zamawiający wymaga złożenia w formie zestawienia tabelarycznego zestawienia o posiadanym potencjale technicznym oraz ludzkim. W przypadku kiedy kierownicy występujący z ramienia wykonawcy nie są jego pracownikami, wykonawca musi złożyć oświadczenie, podpisane przez poszczególnych kierowników o ,,dysponowaniu,, jego osobą w czasie trwania umowy i realizacją zobowiązania wynikającego z niniejszego postępowania przetargowego. 1.8- oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokumenty muszą odpowiadać zapisom w rozporządzeniu Prezesa Rady ministrów dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - Oferta winna zawierać dokumenty, dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie 4. Inne dokumenty: 4.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje kadrą osobową zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 4.1.1 - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, w formie wykazu tabelarycznego, 4.1.2. - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 4.1.3. - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, w rozumieniu zamawiającego prace odpowiadające swoim rodzajem i wartością - zbliżoną do przedmiotu zamówienia 4.1.4. - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 5. Dokumenty wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę - osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem ,,za zgodność z oryginałem,,.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.adamow.bip.mbnet.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ulicy Olchowej w Zamościu
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1532 L (od dr kr. nr 19- Kock- Obw. Kocka - Tarkawica - Ostrówek Kolonia- do dr. pow. nr 1536 L) polegająca na budowie chodnika w m. Tarkawica.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa chodnika w m. Okopy w ciągu drogi wojewódzkiej nr 816 Terespol-Sławatycze-Włodawa-Okopy-Horodło-Zosin na odcinku od km 115+420 do km 116+800
Dodano: 2016-07-26 - Zagospodarowanie terenu działki Nr 355/13 w Motyczu - budowa boiska wielofunkcyjnego, boiska do piłki nożnej z infrastrukturą towarzyszącą w Motyczu.
Dodano: 2016-07-26 - Poprawa sieci dróg gminnych poprzez przebudowę wybranych odcinków dróg gminnych w miejscowościach Tuchowicz, Józefów, Jarczówek i Jonnik
Dodano: 2016-07-25 - Budowa drogi gminnej w m. Szewnia Górna
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi gminnej nr 108681L położonej na działce nr ew. 551 w m. Dzierzkowice Wola na odcinku na długości 0,876 km ( od km 1+024 do km 1+900 )
Dodano: 2016-07-07 - Remont i przebudowa osiedlowych boisk rekreacyjnych, budowa zaplecza sanitarno-szatniowego, zagospodarowanie terenu oraz wjazdu na działce nr 149, obręb 39, ark. 4 przy ul. Judyma 1 w Lublinie
Dodano: 2016-06-22 - Wykonanie robót budowlano sanitarnych w budynku Collegium Pathologicum przy ul. Jaczewskiego 8 b w Lublinie ( nr sprawy: UM-ZP-262-30/16)
Dodano: 2016-06-10 - Przebudowa drogi gminnej Nr 100921L ul. Młynarska w Piszczacu oraz drogi gminnej Nr 100907L ul. Wąska w Piszczacu
Dodano: 2016-06-07