Przetargi.pl
Remont drogi gminnej nr 110835 R w Mirocinie

Gmina Przeworsk ogłasza przetarg

  • Adres: 37-200 Przeworsk, ul. Bernardyńska 1a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 648 9888 , fax. 0-16 648 7397
  • Data zamieszczenia: 2009-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przeworsk
    ul. Bernardyńska 1a 1a
    37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 648 9888, fax. 0-16 648 7397
    REGON: 65090051300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej nr 110835 R w Mirocinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    -wykonanie podbudowy tłuczniowej grubości 15 cm po zagęszczeniu -wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej,grysowo-żwirowej 0/16 mm grubość 4 cm po zagęszczeniu -wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej, grysowo-
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 5 000 zł/słownie: pięć tysięcy zł/
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodnie z art.22 ust 1pkt 1-4 oraz art. 24 ust.1 i 2 Ustawy o zamówieniach publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy zgodnie z treścią załącznika Nr 8 do niniejszej SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 4) Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza Wykonawcy jest prowadzona w formie spółki cywilnej, zawierająca wskazanie osoby (osób) upoważnionej (upoważnionych) do składania oświadczeń i zaciągania zobowiązań w imieniu spółki. 5) W przypadku spółek z o.o. lub S.A. , gdy wartość zamówienia przekracza podwojoną wielkość kapitału zakładowego, zarząd spółki powinien być upoważniony uchwałą zgromadzenia wspólników do zawierania umów (art. 17 §2, art. 230 i art. 624 Kodeksu Spółek Handlowych), upoważnienie to winno być załączone do oferty. 5.4 Inne wymagane dokumenty i oświadczenia 1) Każdy Wykonawca załączy do oferty akceptowane podpisem upoważnionego przedstawiciela (osoby podpisującej ofertę) wzór Umowy (projekt umowy stanowi zał. Nr 10 2) każdy Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o warunkach gwarancji na wykonane roboty minimum na 36 m-cy (na załączonym druku - zał. Nr 9) 3) Każdy Wykonawca dołączy wykaz stawek i narzutów (załącznik nr 7). 4) Każdy Wykonawca dołączy wykaz sprzętu (załącznik nr 4). 5) Każdy Wykonawca dołączy wykaz kadry technicznej firmy (załącznik nr 6, dotyczy w/w roboty).. 6) Każdy Wykonawca dołączy aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Każdy Wykonawca dołączy aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.przeworsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach