Przetargi.pl
Remont dróg wewnętrznych na osiedlu DJ w Czerminie

Urząd Gminy Czermin ogłasza przetarg

  • Adres: 39-304 Czermin,
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7741922 , fax. 017 7741921
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czermin
    39-304 Czermin, woj. podkarpackie
    tel. 017 7741922, fax. 017 7741921
    REGON: 00053603100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czermin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg wewnętrznych na osiedlu DJ w Czerminie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy zakres robót zawarty został w tomie 3 - Opis Techniczny oraz w tomie 5 specyfikacje techniczne wykonania robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 7.000,00 zł. (słownie ; siedem tysięcy złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego BS o/Czermin 55 9183 1028 2005 5000 5063 0002 - kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty . Za wniesione wadium w pieniądzu zamawiający uznaje fakt wpływu środków na wyżej podany rachunek przed upływem terminu składania ofert podanego w specyfikacji. W przypadku wnoszenia wadium w formie dokumentów wymienionych w pkt 2,3,4,5 oryginał należy złożyć w kasie Urzędu Gminy w Czerminie pokój nr 10, natomiast kopie załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt (1-3) Pzp; 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp; 3) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia . 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6) posiadają potencjał sprzętowy lub mają dostęp do n/w jednostek sprzętowych: - koparko-ładowarka - 1 szt - zagęszczarka - 1 szt - samochód ciężarowy o ład. Min 6 t. - 1 szt posiadają dostęp do pozostałego sprzętu i środków transportu niezbędnych do wykonania zamówienia; 7) posiadają doświadczenie w realizacji robót: Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,wyrażające się wykonaniem jako główny wykonawca minimum trzech kontraktów porównywalnych z przedmiotem zamówienia o wartości powyżej 300 000 PLN. 8) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania zamówienia Wykaz należy uzupełnić o następujące dokumenty potwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez osoby w nim wymienione ; - stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - aktualne zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów 9) udzielą gwarancji na wykonane roboty - min. 36 miesięcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1. Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, wykonawca zobowiązany jest złożyć - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - następujące dokumenty: 1. oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych; 4.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 7. wykaz przewidzianego do realizacji zamówienia, z podaniem jego własności (własny, w leasingu, dzierżawiony czy wynajmowany); 8. wykaz robót zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat w zakresie określonym wraz z referencjami od poprzednich zamawiających potwierdzającymi, że roboty ujęte w wykazie zostały wykonane z należytą starannością 9. oświadczenie o okresie gwarancji - wypełnić w formularzu oferty 10. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia W przypadku wykazania osób oraz sprzętu udostępnionych przez inne podmioty, Wykonawca winien przedłożyć zobowiązania tych podmiotów do udostępniania osób i sprzętu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/ug_czermin
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach