Przetargi.pl
Remont dróg powiatowych w 2020r. z podziałem na etapy – Etap I

Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Cieszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Bobrecka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 334 777 309 , fax. 338 530 511
  • Data zamieszczenia: 2020-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Cieszynie
    ul. Bobrecka 29
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 334 777 309, fax. 338 530 511
    REGON: 72253400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pzdp.cieszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg powiatowych w 2020r. z podziałem na etapy – Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Remont dróg powiatowych w 2020r. z podziałem na etapy – Etap I”. Zadanie zostało podzielone na III odrębne części: Część I: Remont drogi powiatowej 2602 S Skoczów – Brenna (ul. Górecka w Brennej) na odcinku ok. 1 km. Część II: Remont drogi powiatowej 2633 S Strumień – Landek – Jasienica (ul. Bielska w Chybiu) na odcinku ok. 0,4 km. Część III: Remont drogi powiatowej 2616 S Kaczyce Dln. – Kończyce Wlk. – Dębowiec – Skoczów (ul. Główna w Simoradzu i Skoczowska w Dębowcu) na odcinku ok. 1 km. Opis dla poszczególnych części: - Część I obejmuje: Remont drogi powiatowej 2602 S Skoczów – Brenna (ul. Górecka w Brennej) na odcinku ok. 1 km 1. Do remontu przyjęto odcinek drogi powiatowej nr 2602 S – ul. Górecka w Brennej o długości ok. 995mb: początek opracowania w rejonie posesji nr 56, natomiast koniec zakresu robót stanowi rejon skrzyżowania z ul. Stara Droga. 2. Zadanie planowane do realizacji w ramach Funduszu Dróg Samorządowych, pod warunkiem przyznania dofinansowania (wniosek o dofinansowanie złożony w sierpniu 2019r.). W przypadku potwierdzenia dofinansowania z FDS, Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania tablic informacyjnych zawierających szczegółowe informacje o: nazwie Funduszu, nazwie zadania objętego dofinansowaniem oraz kwocie udzielonego dofinansowania ze środków Funduszu. Wytyczne do tablic umieszczono w pliku „Wzór tablicy informacyjnej”. Koszty tablic należy przedstawić w pozycji nr 10 „Tablice informacyjne” kosztorysu ofertowego i będą one podlegały wykonaniu i rozliczeniu jedynie w przypadku otrzymania dofinansowania, o czym Zamawiający powiadomi Wykonawcę. 3. W zakres remontu drogi wchodzi m.in.: frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni; bieżąca konserwacja istniejących rowów; remont istniejących wpustów ulicznych wraz z przykanalikami; wymiana krawężników i obrzeży betonowych; wymiana podbudowy chodnika wraz z nawierzchnią z kostki betonowej; lokalnie (w miarę stwierdzonych podczas prowadzenia remontu potrzeb) remont/ uzupełnienie podbudowy z kruszywa i/lub betonu asfaltowego; wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego; dowiązanie wysokościowe istniejących zjazdów; remont poboczy. - Część II obejmuje: Remont drogi powiatowej 2633 S Strumień – Landek – Jasienica (ul. Bielska w Chybiu) na odcinku ok. 0,4 km 1. Do remontu przyjęto odcinek drogi powiatowej nr 2633 S – ul. Bielska w Chybiu o długości ok. 300mb: początek opracowania przyjęto kilometraż lokalny 0+000 (w rejonie granicy Chybia z miejscowością Zabłocie), natomiast koniec zakresu robót stanowi rejon skrzyżowania z ul. Kolonia. 2. W zakres remontu drogi wchodzi m.in.: frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni; lokalnie (w miarę stwierdzonych podczas prowadzenia remontu potrzeb) remont/ uzupełnienie podbudowy z kruszywa i/lub betonu asfaltowego; wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego; dowiązanie wysokościowe istniejących zjazdów; remont poboczy. - Część III obejmuje: Remont drogi powiatowej 2616 S Kaczyce Dln. – Kończyce Wlk. – Dębowiec – Skoczów (ul. Główna w Simoradzu i Skoczowska w Dębowcu) na odcinku ok. 1 km 1. Do remontu przyjęto odcinek drogi powiatowej nr 2616 S – ul. Główna w Simoradzu i Skoczowska w Dębowcu ok. 903mb: początek opracowania w rejonie skrzyżowania ul. Wrzosowej, natomiast koniec zakresu robót przyjęto kilometraż lokalny 0+903. 2. W zakres remontu drogi wchodzi m.in.: frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni; remont umocnienia oraz bieżąca konserwacja istniejących rowów; lokalnie (w miarę stwierdzonych podczas prowadzenia remontu potrzeb) remont/ uzupełnienie podbudowy z kruszywa i/lub betonu asfaltowego; wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego; dowiązanie wysokościowe istniejących zjazdów; zabudowa krawężników betonowych; remont poboczy. UWAGA DLA WSZYSTKICH ZADAŃ: 1. Materiały z rozbiórki takie jak destrukt asfaltowy stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca przetransportuje i zeskładuje je w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (tj. na odległość do 30 km od terenu budowy). Wykonawca jest zobowiązany do zobmiarowania przekazywanych materiałów z rozbiórki, załadunku, przewozu i rozładunku oraz protokolarnego przekazania Zamawiającemu w trakcie realizacji zadania. Pozostałe materiały z rozbiórki winny zostać usunięte z placu budowy i zutylizowane zgodnie z obowiązującą ustawą o odpadach. 2. W kosztorysach ofertowych zadań podana w kolumnie nr 7 – „krotność” ma jedynie charakter informacyjny. Cena jednostkowa (kolumna 8) winna zawierać wszystkie koszty niezbędne dla wykonania poszczególnych pozycji przedmiarowych (kolumna nr 6) wraz z uwzględnieniem krotności ich wykonania (kolumna nr 7) Wartość netto należy wyliczyć jako iloczyn ilości i wartości jednostkowej (kolumna nr 9 = kolumna nr 6 x kolumna nr 8). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Uproszczonych Dokumentacjach projektowych, przedmiarach robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. 4. Zamawiający informuje, że roboty prowadzone będą na podstawie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych w oparciu o art. 30 ust. 1 do ust. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 poz. 1186 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium: - dla zadania nr 1 - w wysokości 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); - dla zadania nr 2 – w wysokości 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); - dla zadania nr 3 – w wysokości 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych zł 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać: a) formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1 SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio załączniki nr 2 i 3 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, e) kosztorys ofertowy dla poszczególnej części wypełniony zgodnie z formularzami stanowiącymi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach