Gmina Kłomnice ogłasza przetarg
- Adres: 42-270 Kłomnice, ul. Strażacka
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3281122 w. 119 , fax. 343 281 121
- Data zamieszczenia: 2020-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłomnice
ul. Strażacka 20
42-270 Kłomnice, woj. śląskie
tel. 034 3281122 w. 119, fax. 343 281 121
REGON: 15139798300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klomnice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Kompleksowa termomodernizacja 3 budynków użyteczności publicznej w Gminie Kłomnice” w formie zaprojektuj i wybuduj - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie pn.: „Kompleksowa termomodernizacja 3 budynków użyteczności publicznej w Gminie Kłomnice” Zakres robót polega na: Wykonaniu opracowania dokumentacji projektowej oraz roboty budowlane związane z w/w zadaniem. 1.1 Dokumentacja powinna zawierać następujące opracowania: 1) projekt budowlano - wykonawczy dla wszystkich branż wraz ze szczegółowymi opiniami, uzgodnieniami z właściwymi organami, jeśli będzie wymagane - 5 egzemplarzy w wersji papierowej. 2) specyfikacje techniczne – 1 egzemplarz w wersji papierowej 3) przedmiar robót, sporządzony w oparciu o obowiązujące przepisy – 2 egzemplarze w wersji papierowej 4) kosztorys inwestorski – 2 egzemplarze w wersji papierowej 5) wersja elektroniczna całości zamówienia na nośniku CD w formacie umożliwiającym jej przeglądanie przy użyciu ogólnie dostępnych programów komputerowych – 1 sztuka 6) Dokumentacja musi być sporządzona w wersji papierowej oraz w formie elektronicznej na nośniku elektronicznym CD-R, w tym dokumentacje projektową, przedmiary robót, STWIOR – w formacie PDF. 7) Dokumentację oraz kosztorysy inwestorskie należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz.U. z 2004r. Nr 130 poz. 1389 z późń. zm.). Wykonanie robót budowlanych nastąpi na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, zgodnie z obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i niniejszą SIWZ, 1.2 Do realizacji przewidziana jest kompleksowa termomodernizacja 3 budynków użyteczności publicznej: Ośrodek Zdrowia w Kłomnicach, Budynek ZG-2 w Kłomnicach, Przychodnia Lekarska w Garnku. Na roboty termomodernizacyjne składają się: ocieplenie ścian, ocieplenie stropodachu, wymiana stolarki okiennej, ocieplenie stropu piwnicy, wymiana drzwi zewnętrznych, montaż zaworów termostatycznych, montaż systemu zarządzania energią, kocioł na pelet, przebudowa systemu grzewczego: modernizacja kotłowni z wymiana kotłów 2x gaz, Wykonanie instalacji 122 szt paneli fotowoltaicznych na 3 budynkach: Ośrodek zdrowia w Kłomnicach – 26 paneli o mocy 21,84 kWp Budynek ZG-2 w Kłomnicach – 26 paneli o mocy 7,28 kWp Przychodnia Lekarska w Garnku – 18 paneli o mocy 5,04 kWp Wykonawca w okresie udzielonej gwarancji jest zobowiązany do przeprowadzenia niezbędnych przeglądów serwisowych zamontowanych urządzeń na swój koszt. Do zadań Wykonawcy należeć będzie również sprawowanie nadzoru autorskiego. Wykonawca musi uzgodnić z zamawiającym przygotowana dokumentację projektową i uzyskać jego akceptację przed złożeniem do Starostwa Powiatowego, celem uzyskania dokumentu zezwalającego przeprowadzenie robót budowlanych (zgłoszenie bądź pozwolenie na budowę). Również w tym zakresie muszą być złożone wszystkie projekty branżowe wykonawcze. 1.3 W ramach pełnego nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: 1. Wyjaśniać wszelkie wątpliwości oraz uzupełniać szczegóły dotyczące rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej; 2. Stwierdzać w toku wykonywania robót budowlanych zgodność ich realizacji z dokumentacją projektową; 3. Uzgadniać możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, zgłoszonych przez Zamawiającego i jego upoważnionych przedstawicieli; 4. Dokonywania zmian w dokumentacji projektowej koniecznych do realizacji procesu budowlanego, w tym poprawek i uzupełnień zgodnie z żądaniami organu wydającego decyzje formalno – prawne, a których konieczność wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5. Dbać, aby zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany dokumentacji projektowej wymagającej nowych decyzji administracyjnych; 6. Brać udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego, w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym robót budowlanych; 7. Doradzać w innych sprawach dotyczących przedmiotu Umowy. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisany jest w programie funkcjonalno – użytkowym (załącznik nr 2 do SIWZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium: w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100) w formach określonych w art. 45 ust 6 ustawy Pzp
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury turystycznej poprzez budowę Punktu Informacyjnego dla Turystów
Dodano: 2024-04-22 - Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Dziechcinka 4 w Wiśle
Dodano: 2024-04-22 - Budowa kancelarii Leśnictwa Łabajów wraz z towarzyszącą infrastrukturą
Dodano: 2024-04-15 - Rozbudowa II Liceum Ogólnokształcącego w Rybniku o budynek sali gimnastycznej wraz z pomieszczeniami szatniowymi, dydaktycznymi oraz bibliotecznymi.
Dodano: 2024-04-11 - Budowa żłobka w gminie Blachownia wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-04-05 - Prace remontowo-budowlane w istniejących pomieszczeniach Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku na potrzeby realizacji projektu BCU Górniczych w Rybniku w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-03-18 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Gostyni wraz z termomodernizacją i zagospodarowaniem terenu: Zad. 1.Rozbudowa SP w Gostyni z zagospodarowaniem terenu. Zad. 2.Termomodernizacja budynku SP w Gostyni.
Dodano: 2024-03-13 - Budowa budynku usługowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i komunikacyjną oraz rozbiórka dwóch budynków na dz. nr 510/3 w Landeku
Dodano: 2024-03-12 - Przebudowa i remont części budynku usługowego na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zlokalizowanego w Jasienicy 845, 43- 385 Jasienica
Dodano: 2024-02-29 - Budowa Centrum Sportu i Rekreacji MORGI w Łodygowicach – Polski Ład
Dodano: 2024-02-19