Przetargi.pl
„Kompleksowa termomodernizacja 3 budynków użyteczności publicznej w Gminie Kłomnice” w formie zaprojektuj i wybuduj

Gmina Kłomnice ogłasza przetarg

  • Adres: 42-270 Kłomnice, ul. Strażacka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3281122 w. 119 , fax. 343 281 121
  • Data zamieszczenia: 2020-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłomnice
    ul. Strażacka 20
    42-270 Kłomnice, woj. śląskie
    tel. 034 3281122 w. 119, fax. 343 281 121
    REGON: 15139798300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klomnice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Kompleksowa termomodernizacja 3 budynków użyteczności publicznej w Gminie Kłomnice” w formie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie pn.: „Kompleksowa termomodernizacja 3 budynków użyteczności publicznej w Gminie Kłomnice” Zakres robót polega na: Wykonaniu opracowania dokumentacji projektowej oraz roboty budowlane związane z w/w zadaniem. 1.1 Dokumentacja powinna zawierać następujące opracowania: 1) projekt budowlano - wykonawczy dla wszystkich branż wraz ze szczegółowymi opiniami, uzgodnieniami z właściwymi organami, jeśli będzie wymagane - 5 egzemplarzy w wersji papierowej. 2) specyfikacje techniczne – 1 egzemplarz w wersji papierowej 3) przedmiar robót, sporządzony w oparciu o obowiązujące przepisy – 2 egzemplarze w wersji papierowej 4) kosztorys inwestorski – 2 egzemplarze w wersji papierowej 5) wersja elektroniczna całości zamówienia na nośniku CD w formacie umożliwiającym jej przeglądanie przy użyciu ogólnie dostępnych programów komputerowych – 1 sztuka 6) Dokumentacja musi być sporządzona w wersji papierowej oraz w formie elektronicznej na nośniku elektronicznym CD-R, w tym dokumentacje projektową, przedmiary robót, STWIOR – w formacie PDF. 7) Dokumentację oraz kosztorysy inwestorskie należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz.U. z 2004r. Nr 130 poz. 1389 z późń. zm.). Wykonanie robót budowlanych nastąpi na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, zgodnie z obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i niniejszą SIWZ, 1.2 Do realizacji przewidziana jest kompleksowa termomodernizacja 3 budynków użyteczności publicznej: Ośrodek Zdrowia w Kłomnicach, Budynek ZG-2 w Kłomnicach, Przychodnia Lekarska w Garnku. Na roboty termomodernizacyjne składają się: ocieplenie ścian, ocieplenie stropodachu, wymiana stolarki okiennej, ocieplenie stropu piwnicy, wymiana drzwi zewnętrznych, montaż zaworów termostatycznych, montaż systemu zarządzania energią, kocioł na pelet, przebudowa systemu grzewczego: modernizacja kotłowni z wymiana kotłów 2x gaz, Wykonanie instalacji 122 szt paneli fotowoltaicznych na 3 budynkach:  Ośrodek zdrowia w Kłomnicach – 26 paneli o mocy 21,84 kWp  Budynek ZG-2 w Kłomnicach – 26 paneli o mocy 7,28 kWp  Przychodnia Lekarska w Garnku – 18 paneli o mocy 5,04 kWp Wykonawca w okresie udzielonej gwarancji jest zobowiązany do przeprowadzenia niezbędnych przeglądów serwisowych zamontowanych urządzeń na swój koszt. Do zadań Wykonawcy należeć będzie również sprawowanie nadzoru autorskiego. Wykonawca musi uzgodnić z zamawiającym przygotowana dokumentację projektową i uzyskać jego akceptację przed złożeniem do Starostwa Powiatowego, celem uzyskania dokumentu zezwalającego przeprowadzenie robót budowlanych (zgłoszenie bądź pozwolenie na budowę). Również w tym zakresie muszą być złożone wszystkie projekty branżowe wykonawcze. 1.3 W ramach pełnego nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: 1. Wyjaśniać wszelkie wątpliwości oraz uzupełniać szczegóły dotyczące rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej; 2. Stwierdzać w toku wykonywania robót budowlanych zgodność ich realizacji z dokumentacją projektową; 3. Uzgadniać możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, zgłoszonych przez Zamawiającego i jego upoważnionych przedstawicieli; 4. Dokonywania zmian w dokumentacji projektowej koniecznych do realizacji procesu budowlanego, w tym poprawek i uzupełnień zgodnie z żądaniami organu wydającego decyzje formalno – prawne, a których konieczność wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5. Dbać, aby zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany dokumentacji projektowej wymagającej nowych decyzji administracyjnych; 6. Brać udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego, w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym robót budowlanych; 7. Doradzać w innych sprawach dotyczących przedmiotu Umowy. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisany jest w programie funkcjonalno – użytkowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium: w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100) w formach określonych w art. 45 ust 6 ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach