Przetargi.pl
Modernizacja ciągów komunikacyjnych, przebudowa windy, wymiana pokrycia dachu, ocieplenie ścian wraz z przebudową przyłączy i zagospodarowaniem terenu budynków przy ul. Francuskiej 80 w Katowicach.

KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Michała Grażyńskiego 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH
    ul. Michała Grażyńskiego 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    REGON: 241031620
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ciągów komunikacyjnych, przebudowa windy, wymiana pokrycia dachu, ocieplenie ścian wraz z przebudową przyłączy i zagospodarowaniem terenu budynków przy ul. Francuskiej 80 w Katowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na kompleksowej modernizacji klatek schodowych i korytarzy, przebudowie windy, wymianie pokrycia części dachu budynku mieszkalnego, ociepleniu ścian zewnętrznych budynku szkoły, na nieruchomości przy ul. Francuskiej 80 w Katowicach, wraz z przebudową kanalizacji ogólnospławnej, przebudową przyłącza ciepłowniczego i zagospodarowaniem otoczenia. Zakres robót obejmuje w szczególności wykonanie następujących robót: 1) Budynek mieszkalny: a) modernizacja klatek schodowych i korytarzy b) wymiana dźwigu osobowego c) odtworzenie pokrycia części dachu d) rozbiórka i zasypanie składu opału e) modernizacja instalacji c.o. w klatce schodowej i na korytarzach f) wymiana wewnętrznych rur spustowych g) instalacja elektryczna oświetlenia klatek schodowych i korytarzy, domofonowa h) instalacja odgromowa na dachu 2) Budynek szkoły: a) ocieplenie ścian zewnętrznych b) wymiana stolarki otworowej c) wymiana pokrycia i ocieplenia tarasu d) naprawa schodów zewnętrznych 3) Zagospodarowanie terenu wraz z infrastrukturą a) przebudowa kanalizacji ogólnospławnej b) wykonanie przejazdu od strony szkoły c) wymiana warstw drogi istniejącej d) wykonanie miejsc postojowych e) instalacja elektryczna zasilania szlabanów f) wymiana ogrodzenia g) rewitalizacja zieleni.Zamawiający informuje, że przystanek windy na kondygnacji w piwnicy  -2,62  zostaje zlikwidowany by wykorzystać tą przestrzeń jako podszybie dla dźwigu 5 przystankowego. W związku z tym urządzenie dźwigowe (winda osobowa) będzie służyła w kondygnacjach od parteru do ostatniego piętra.  W poz.59 przedmiaru dot. budynku szkoły - Montaż kamery telewizji przemysłowej - 34,3 szt. należy wycenić 34,3 kpl. kotew chemicznych do montażu balustrad tarasu i drabiny zewnętrznej – w pozycji zastosowano analogie. Zakres robót obejmuje również wszelkie czynności niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, a nie wyszczególnione w żadnej pozycji przedmiarów robót, wyszczególnione między innymi w Rozdziale XVII pkt 4 ppkt 9) SWZ oraz wskazane w dokumentacji i/lub umowie.2. INFORMACJE ISTOTNE DLA REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1) Prace będą prowadzone w zamieszkałym budynku i użytkowanym budynku szkoły oraz w otoczeniu zamieszkałych budynków. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia dojazdu i/lub do okolicznych posesji oraz budynków zlokalizowanych na posesji przy Francuskiej 80 w trakcie prowadzonych prac oraz utrzymania na bieżąco czystości wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników. Z uwagi na fakt, że prace będą prowadzone w zamieszkałym budynku i użytkowanym budynku szkoły konieczne będzie uzgadnianie zakresu i terminów robót z mieszkańcami i Dyrekcją Szkoły. Specyfika zajęć dydaktycznych może wymagać prowadzenia robót w godzinach popołudniowych i w weekendy. 2) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały oraz zainstalowane urządzenia wynosi – 5 lat. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 3 do SWZ, 2) projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ, 3) przedmiary robót stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej:a) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie/przebudowie/remoncie drogi o powierzchni utwardzonej, o kategorii minimum KR2, o długości nie mniejszej niż 100 m.b) jedną robotę budowlaną polegającą na montażu dźwigu osobowego lub osobowo/towarowego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, użyteczności publicznej lub zamieszkania zbiorowego.2) Wykonawca musi wykazać, że do wykonania niniejszego zamówienia skieruje:a) osobę, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,b) osobę, która pełnić będzie funkcję kierownik robót sanitarnych posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych,c) osobę, która pełnić będzie funkcję kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach