Przetargi.pl
REMONT DRÓG NA TERENIE GMINY MIEJSCE PIASTOWE.

Gmina Miejsce Piastowe ogłasza przetarg

  • Adres: 38-430 Miejsce Piastowe, ul. Dworska 14
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4353019 w. 128
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejsce Piastowe
    ul. Dworska 14 14
    38-430 Miejsce Piastowe, woj. podkarpackie
    tel. 013 4353019 w. 128
    REGON: 37044058300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejscepiastowe.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DRÓG NA TERENIE GMINY MIEJSCE PIASTOWE.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres robót wchodzi remont poszczególnych dróg: 1.Remont ulicy Zielonej w Głowience, 2.Remont ulicy Wspólnej w Łężanach, 3.Remont ulicy Wiśniowej w Targowiskach, 4.Remont drogi nr 2772 w Rogach, 5.Remont drogi nr 1265/1 w Rogach, 6.Remont drogi nr dz. 2386 w Rogach, 7.Remont drogi (do Muszyńskiego) w Rogach, 8.Remont nawierzchni drogi gminnej ul.Krzywa w Wrocance - część II, Remont polegał będzie na: - wzmocnieniu podbudowy, - ułożeniu nowej nawierzchni bitumicznej, - utwardzeniu poboczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1: -posiadają uprawnienia do wykonania niniejszego zamówienia, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis warunków udziału w postępowaniu: a)Potencjał kadrowy: - Dysponują osobami zdolnymi wykonać zamówienie, tj. posiadającymi kwalifikacje pozwalające na wykonanie przedmiotu zamówienia: - Kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami drogowymi oraz aktualną przynależność do Izby, b)Doświadczenie: Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum 2 zamówienia polegającego na wykonaniu odpowiadającej swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, którego wartość wynosi min. 500 tys. zł i potwierdzą należyte ich wykonanie. c)Potencjał techniczny: -Wykaz posiadanego sprzętu wymaganego do realizacji zamówienia. Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w pkt. VI SIWZ, dokona oceny spełnienia tych warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy są zobowiązani do załączenia do oferty następujących dokumentów: 1.Formularz ofertowy wraz z zawartymi oświadczeniami - zał.nr 1. 2.Wykaz cen czynników produkcji - zał.nr 2. 3.Wypełnony kosztorys ofertowy - zał. Nr 3. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art.22 - zał.nr 4. 5. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 - Zał. nr 5. 6.Aktualny odpis w właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Informacja o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia /kierownik budowy/ Zał. Nr 6 oraz kserokopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami drogowymi i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby. 8.Informacja o doświadczeniu zawodowym wykonawcy - zał.nr 7 wykaz 2 robót budowlanych o wart. min. 500 tys.zł odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz potwierdzenie, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie - referencje do tego wykazu. 9.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - Zał.nr 8. 9.Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87,poz.605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miejscepiastowe.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach