Przetargi.pl
Remont dróg gminnych Sędek- Bardo i Płucki- Witki na terenie gm. Łagów

Gmina Łagów ogłasza przetarg

  • Adres: 26025 Łagów, ul. Rynek
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 343 70 54 , fax. 41 343 70 51
  • Data zamieszczenia: 2017-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łagów
    ul. Rynek 62
    26025 Łagów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 343 70 54, fax. 41 343 70 51
    REGON: 54531400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagowgmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych Sędek- Bardo i Płucki- Witki na terenie gm. Łagów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. W ramach przedmiotu zamówienia zostanie wykonany remont dróg gminnych polegający na wykonaniu nawierzchni asfaltowej, utwardzeniu poboczy, odmuleniu istniejących rowów. 2. Remont dróg obejmuje: Zadanie 1: Remont drogi Sędek- Bardo nr 338006T w km 0+000 do 0+600 - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 25 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa niezwiązanego gr. 20 cm, - wykonanie MMC-R gr. 18 cm, - wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno- asfaltowej gr. 4 cm, - pobocza utwardzone materiałem kamiennym obustronnie o szerokości 0,5 m, -odmulenie istniejących rowów, remont przepustów zjazdowych. Zadanie 2: Remont drogi Płucki - Witki dz. nr 15 obręb 11 w km 0+000 do 0+580 - wzmocnienie istniejącej podbudowy tłuczniowej warstwą kruszywa gr. 15 cm, - wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno – asfaltowej gr. 4 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm, - pobocza utwardzone materiałem kamiennym obustronnie o szerokości 0,5 m, - odmulenie istniejących rowów, remont przepustu drogowego oraz przepustów zjazdowych. Zadanie nr 2 realizowane w II etapach I- w km 0+000 do 0+555 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych, etap II w km 0+556 do 0+580 jako zadanie własne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany formularz oferty- zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik S2 do SIWZ-Wymagana forma dokumentu – oryginał b) Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeżeli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy lub gdy z innych dokumentów nie wynika upoważnienie do reprezentowania, ewentualnie notarialnie potwierdzona za zgodność kopia pełnomocnictwa. Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie za „zgodność z oryginałem. c) Jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie- dokumenty potwierdzające ustanowienie wspólnego pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie za „zgodność z oryginałem. d) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia,, jeśli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeśli dotyczy) zgodnie z załącznikiem nr S8. Wymagana forma dokumentu – oryginał e) Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej. Wymagana forma dokumentu – oryginał.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach