Przetargi.pl
Remont dróg gminnych na terenie Gminy Trzebieszów.

Urząd Gminy w Trzebieszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-404 Trzebieszów, Trzebieszów 89
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7960355, 7960541 w. 204 , fax. 025 7960373
  • Data zamieszczenia: 2009-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Trzebieszowie
    Trzebieszów 89 89
    21-404 Trzebieszów, woj. lubelskie
    tel. 025 7960355, 7960541 w. 204, fax. 025 7960373
    REGON: 00054771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebieszow.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych na terenie Gminy Trzebieszów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont n/wym. odcinków dróg gminnych: 1Trzebieszów Drugi (droga do cmentarza) z parkingiem (dz. nr 222) dł. odcinka drogi 390 m, szer. 5,0, (dz. nr 281/2) dł. parkingu 30 m, szer. 20 m. 2Trzebieszów Drugi (dz. nr 271) dł. odc
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15.000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia lub dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w niniejszej instrukcji, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 1 do instrukcji 2Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.Wykaz zatrudnionych pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za realizację zamówienia na formularzu stanowiącym załącznik Nr 2 do instrukcji ; a) Wykonawca wykaże zatrudnienie co najmniej 10 pracowników stałych oraz personelu kierowniczego, odpowiedzialnego za realizację zamówienia.4.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia jednostek sprzętowo-transportowych jakimi dysponuje Wykonawca na formularzu stanowiącym załącznik Nr 3. a) Wykonawca wykaże się posiadaniem lub dostępem (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) w pełni sprawnych jednostek sprzętowych: - samochody do transportu masy bitumicznej 3 szt. - rozściełacz do masy bitumicznej 1 szt. - walec gładki samojezdny 1 szt. 5.Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 latach odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie na formularzu stanowiącym załącznik Nr 4.Wykonawca wykaże co najmniej 3 roboty budowlane w zakresie remontu lub przebudowy dróg o wartości brutto nie mniejszej niż cena zadeklarowana w ofercie przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzebieszowgw.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach