Przetargi.pl
Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych współfinansowanych z Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych w m. Głogowiec, Wólka Ogryzkowa, Gniewczyna Łańcucka, Ubieszyn, Tryńcza

Gmina Tryńcza ogłasza przetarg

  • Adres: 37-204 Tryńcza, Tryńcza 127
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6421221 , fax. 016 6421221
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tryńcza
    Tryńcza 127 127
    37-204 Tryńcza, woj. podkarpackie
    tel. 016 6421221, fax. 016 6421221
    REGON: 65090056500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tryncza.itl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych współfinansowanych z Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych w m. Głogowiec, Wólka Ogryzkowa, Gniewczyna Łańcucka, Ubieszyn, Tryńcza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych nr 562 w m. Głogowiec gm. Tryńcza Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych nr 299 w m. Wólka Ogryzkowa gm. Tryńcza Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych nr 3714 w m. Gniewczyna Łańcucka gm. Tryńcza Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych nr 544/11 w m. Ubieszyn gm. Tryńcza Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych nr 206, 216, 1374, 833 w m. Tryńcza gm. Tryńcza
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Przed przygotowaniem oferty Wykonawcy winni dokonać wizji w terenie oraz zapoznać się z dokumentacją techniczną i przedmiarem robót, aby zdobyć wszelkie informacje konieczne do przygotowania oferty. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - art. 22 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - art.22 ust. 1pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel do realizacji zamówienia: kierownik robót budownictwa drogowego dróg i mostów drogowych z uprawnieniami i aktualnym zaświadczeniem przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca musi dysponować sprzętem i środkami transportu, niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia (własne lub dzierżawione) 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- art. 22 ust. 1 pkt.3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 1.5 Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - minimum 2 zadania o charakterze porównywalnym z zakresem niniejszego zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty lub oświadczenia złożone przez wykonawcę w tym postępowaniu metoda warunku granicznego spełnia/ nie spełnia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: 2.1. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych opisanych w pkt. 1.1 do 1.5, - podlegają wykluczeniu w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, jeżeli: - jest niezgodna z ustawą; - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych; - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawiera błędy w obliczaniu ceny; - wykonawca który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 13. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień, pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 1.6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.7. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tryncza.itl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach