Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 01-225 Warszawa, ul. gen. Józefa Bema 70
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6323215 , fax. 022 6327242
- Data zamieszczenia: 2009-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy
ul. gen. Józefa Bema 70 70
01-225 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6323215, fax. 022 6327242
REGON: 00066584000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnwola.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu, wymiana poziomu i pionu z.w. oraz pionów kanalizacyjnych w budynku mieszkalnym przy ul. Karolkowej 16, zgodnie z decyzją PINB. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: remont dachu, wymianę poziomu i pionu z.w. oraz pionów kanalizacyjnych w budynku mieszkalnym, 4-kondygnacyjnym, posiadającym dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej, pokryty papą. Zakres prac - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 4000.00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Dz. U. z 2004 r., Nr 19, poz. 177 z późn. zm. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków umożliwiających wykonawcom ubieganie się o udzielenie zamówienia, poprzez żądanie dokumentów wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oceniając wg formuły spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - wraz z załączonym kosztorysem ofertowym sporządzonym zgodnie z zapisem w pkt 4 ppkt. 3. s.i.w.z. 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), dotyczy to każdego z podmiotów. 3. Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości brutto umowy. 4. Potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia dowodu wniesienia wadium, jeśli zostało wniesione w pieniądzu lub oryginał dowodu wniesienia wadium, jeśli zostało wniesione w innej dopuszczalnej przez zamawiającego formie. 5. Oświadczenie (jeżeli do zawarcia umowy na wykonanie zamówienia lub umowy w imieniu wykonawcy, który jest podmiotem prawa działającym na podstawie polskiej ustawy Kodeks Spółek Handlowych (Dz. U. z 2000 r. Nr 94, poz. 1037 z późniejszymi zmianami), w obowiązujących przepisach prawa lub aktach statutowych wykonawcy wymagana jest dodatkowa zgoda organu wykonawcy i lub zgoda wspólników Spółki wykonawcy), że dokument zawierający stosowną zgodę został sporządzony w formie wymaganej przez obowiązujące przepisy prawa. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum) dotyczy to każdego z podmiotów tworzących to konsorcjum. 6. Oryginał pełnomocnictwa (lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), o którym mowa w Specyfikacji, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 7. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza poświadczenie aktualności ww. dokumentów, przez organ uprawniony do ich wydania, dokonane w wymaganym okresie czasu, z widoczną datą dokonania poświadczenia, zawierające klauzulę o aktualności zamieszczonych w dokumencie danych. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), dotyczy to każdego z podmiotów. b) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykazanie co najmniej 1 roboty obejmującej swoim zakresem remont dachu i wymianę poziomu i pionu z.w. oraz pionów kanalizacyjnych o wartości brutto nie mniejszej niż 120 tys. zł. Za spełnienie warunku uznane zostaną również roboty budowlane w poszczególnych zakresach, o wymaganej wartości każda tj. remont dachu, o wartości brutto min. 100 tys. zł, wymiana poziomu i pionu z.w. oraz pionów kanalizacyjnych, o wartości brutto min. 20 tys. zł. c) Kopię uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i sanitarnej kierownika robót, pozwalających na realizację zamówienia, z aktualnym zaświadczeniem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającym członkostwo i opłacenie OC za 2009 r. (lub potwierdzenie opłacenia obowiązkowych składek), zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. d) Aktualną kopię polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji przedmiotu zamówienia, na kwotę co najmniej złożonej oferty. Jeżeli wykonawca przedstawi aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia o wartości i terminie niespełniającym wymogu zamawiającego, zobowiązanie, że w przypadku wyboru oferty, przed zawarciem umowy, wykonawca przedstawi dokument potwierdzający ubezpieczenie na wymagany okres i o wymaganej wartości. W przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona wg średniego kursu NBP z dnia otwarcia ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnwola.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu budynku Wydziału Przyrodniczego przy ul. Prusa 14 w Siedlcach
Dodano: 2016-07-27 - wykonanie Wymiany rynien I rur spustowych dachów część I zamówienia i naprawa ogrodzenia terenu szkoły 15 przęseł i pomalowanie I piętra ( część II zamówienia) w Zespole Szkół Gminnych Nr 3 przy ulicy Żabie Oczko 1 w Milanówku
Dodano: 2016-06-20 - Wykonanie robót remontowych pokrycia dachowego oraz obróbek blacharskich dachów auli 133 i 161 w budynku Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej przy ul. Nowowiejskiej 15/19 Postępowanie nr: WEiTI/15/ZP/2016/1030
Dodano: 2016-03-29 - Rozbudowa Zespołu Szkół im. Księżnej Eleonory Czartoryskiej w Radzyminie w podziale na dwa zadania: 1) Nadbudowa i rozbudowa głównego skrzydła budynku Zespołu Szkół; 2) Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących termomodernizację budynku Zespołu Szkół.
Dodano: 2016-02-06 - Modernizacja dachu na budynku Gimnazjum w Gąsocinie
Dodano: 2015-11-30 - Modernizacja dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Bądkowie Numer sprawy: IP.271.123.2015
Dodano: 2015-09-28 - Remont części dachu na budynku biurowym w O/Ciechanów i remont części elewacji i dachu O/Siedlce. WAW-FA.271.6.2015
Dodano: 2015-09-15 - Przebudowa dachu świetlicy wiejskiej gminnej w miejscowości Leśniewice
Dodano: 2015-09-08 - Modernizacja budynku administracyjnego przy ul. Kościuszki 15 w Serocku
Dodano: 2015-08-03 - Remont pokrycia dachu w budynku mieszkalnym przy ul. Wielowiejskiej 6 w Warszawie.
Dodano: 2015-07-17