Przetargi.pl
REMONT DACHU, KLATEK SCHODOWYCH ORAZ WYMIANA STOLARKI W BUDYNKU NR 8 JW. 3797 W GIŻYCKU, PRZY UL. 1-GO MAJA 11

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2014-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DACHU, KLATEK SCHODOWYCH ORAZ WYMIANA STOLARKI W BUDYNKU NR 8 JW. 3797 W GIŻYCKU, PRZY UL. 1-GO MAJA 11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na remoncie dachu, klatek schodowych oraz wymianie stolarki, w budynku nr 8 w JW. 3797 Giżycko, przy ul. 1-go Maja 11. 2. Charakterystyka budynku: Budynek nr 8 - trzykondygnacyjny, z poddaszem użytkowym, ze ścianami murowanymi. Konstrukcja budynku tradycyjna, murowana, konstrukcja dachu drewniana, dach kopertowy kryty dachówką ceramiczną. Stolarka okienna drewniana oraz drzwi garażowe do wymiany. Obiekt wyposażony we wszystkie instalacje. Kubatura zewnętrzna: 11.038 m3 . Powierzchnia ogólna: 2.611m2 3. Ogólny zakres robót do wykonania:wymiana okien drewnianych na okna PCV z nawiewnikami higrosterowanymi wraz z obróbką i montażem foli przeciwsłonecznej, montaż wentylatorów okiennych, wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, wymiana drzwi garażowych drewnianych na stalowe, wymiana drzwi zewnętrznych skucie progów drzwiowych, demontaż oraz wymiana krat okiennych, uzupełnienie ubytków w ceglanych parapetach, wymiana oświetlenia zewnętrznego, mycie i dezynfekcja poddasza, demontaż lukarn i montaż okien dachowych, wymiana deskowania i elementów konstrukcyjnych dachu,wymiana pokrycia dachu -należy zastosować rozwiązanie systemowe, tj: dachówki, gąsiory, szpilki do dachówek, klamry pod gąsiory, taśma kalenicowa, płotki przeciwśniegowe oraz pozostałe elementy systemowe, - dachówka ceramiczna zakładkowa, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym, wymiana drewnianego obicia okapu, wymiana orynnowania, impregnacja starych drewnianych elementów konstrukcyjnych dachu, wymiana instalacji odgromowej, wymiana instalacji elektrycznej oraz oświetlenia na klatkach schodowych, tynkowanie klatek schodowych, malowanie klatek schodowych, wymiana stalowych drzwi wewnętrznych, podwyższenie oraz odnowienie stalowej balustrady i drewnianego pochwytu, zamurowanie otworów i wykucie otworu drzwiowego. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWARTO W SIWZ I JEJ INTEGRALNYCH ZAŁĄCZNIKACH.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. A. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 14 000,00 zł, słownie: czternaście tysięcy złotych 00 gr. B.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. C. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1. pieniądzu 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3. gwarancjach bankowych 4. gwarancjach ubezpieczeniowych 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O. Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium na remont dachu, klatek schodowych i wymianę stolarki w budynku nr 8, postępowanie nr 70 -2014. D.Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 2.Zwrot i zatrzymanie wadium. 1. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a. dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a; b. unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.24wog.wp.mil.pl, www.bip.mon.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach