Przetargi.pl
Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Lekcyjnej 7-7A we Wrocławiu znak postępowania: WM/SZP/PN/24/2015/G

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-343 Wrocław, ul. Mikołaja Reja 53-55
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3235700 , fax. 71 3235750
  • Data zamieszczenia: 2015-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
    ul. Mikołaja Reja 53-55 53-55
    50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3235700, fax. 71 3235750
    REGON: 02061050400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wm.wroc.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Lekcyjnej 7-7A we Wrocławiu znak postępowania: WM/SZP/PN/24/2015/G
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Rodzaj zamówienia: robota budowlana. 2.Przedmiotem zamówienia jest remont dachu wraz z wymianą pokrycia, naprawą i wymianą rynien i rur spustowych oraz wymianą obróbek blacharskich w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym przy ul. Lekcyjnej 7-7A we Wrocławiu, nr działki 121/3, AM-8, obręb Sołtysowice.3.Kod CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 45000000-7, 45453000-7, 45110000-1, 45266190-3, 45261000-4, 45324000-4, 45111220-6.4.Szczegółowy zakres zamówienia określają: 1)Przedmiar Robót - załącznik nr 5 do SIWZ; 2)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 6 do SIWZ;3)Projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 5.Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 Prawa budowlanego. 6.Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w SIWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy.7.W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w szczególności: 1) robót przygotowawczych, w tym: a) wykonania daszków zabezpieczających, b) wykonania zastaw zabezpieczających na dachu, c) wykonania rynny drewnianej do gruzu; 2) robót rozbiórkowych, w tym: a) rozebrania obróbek okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku, b) rozebrania rynny z blachy nie nadającej się do użytku, c) rozebrania rury spustowej z blachy nie nadającej się do użytku, d) demontażu istniejącego pokrycia wiatrołapów i dachu budynku. Rozbiórkę istniejącego pokrycia dachu wykonać transportując rozebrany materiał strychem na stronę od podwórza i spuszczać rynną drewnianą do gruzu; 3) naprawy i impregnacji więźby dachowej, w tym: a) naprawy elementów drewnianej więźby dachowej lub wykonanie nadbitek, b) usunięcia łat i fragmentów starego pokrycia dachu (dachówka i papa), z częściową wymianą poszycia i demontażem obróbek blacharskich, rur spustowych i orynnowania z odzyskiem materiału, c) wykonania zabezpieczenia dachu przed opadami na czas trwania robót , d) oczyszczenia mechaniczne elementów drewnianych - impregnacja więźby środkiem przeciwgrzybicznym i przeciw palnym (zgodnie z instrukcją fabryczną), e) wymiany łat drewnianych, po zdjęciu pokrycia dachu z dachówki i warstwy papy, f) montażu łat pod dachówkę z rozstawem zalecanym przez producenta dachówki. 4) wymiany pokrycia papowego (na wiatrołapach) i ceramicznego dachu, w tym: a) pokrycia dachu nową dachówką ceramiczną, karpiówką, podwójnie w koronkę z przymocowaniem wkrętami do łat -100%., ułożenie gąsiorów wraz z taśmami uszczelniającymi, b) obróbki blacharskie dachu wykonać z blachy płaskiej ocynkowanej w kolorze szarym. c) montażu zabezpieczenia przeciw śnieżnego z płotkiem i stopni kominiarskich; 5) wymiany stolarki okiennej w lukarnach i na poddaszu; 6) naprawy tynków na kominach i czapach kominów, dwukrotnego malowania farbami emulsyjnymi tynków z fluatowaniem powierzchni zewnętrznych, wykonania rusztowania przy kominach o obwodzie od 2 do 5 m; 7) wykonania powłok malarskich z farb emulsyjnych na kominach; 8) demontażu indywidualnych anten lokatorów na istniejących kotwach na ścianach bocznych kominów; 9) montażu dwóch masztów anten zbiorczych TV-UHF na dachu budynku przy ul. Lekcyjnej 7-7A wraz z osprzętem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych i 00/100).2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu,2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,3)gwarancjach bankowych,4)gwarancjach ubezpieczeniowych,5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zmawiającego - Gminy Wrocław, 41 1020 5226 0000 6102 0417 7663, tak, aby kwota wadium znalazła się na wskazanym koncie nie później niż w dniu i godzinie przewidzianej na składanie ofert - podając w tytule na dowodzie wpłaty numer postępowania lub nazwę postępowania. 4.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5.Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.6.Wykonawca do oferty załącza potwierdzenie polecenia przelewu.7.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, jego dowód wniesienia w formie oryginału należy dołączyć do oferty w taki sposób, by nie tworzył z nią całości, tj. by nie był związany na stałe z ofertą. Zaleca się, aby jego kopię opatrzoną klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczoną za zgodność z oryginałem Wykonawca dołączył do oferty.8.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi mieć postać oświadczenia Gwaranta, w którym Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie zapłacić Zamawiającemu kwotę gwarancji w przypadkach określonych ustawą Pzp, tj. gdy Wykonawca:1)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;2)nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;4)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.Zamawiający dokonuje zwrotu, a także zatrzymania wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wm.wroc.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach