Przetargi.pl
Remont części instalacji kanalizacji deszczowej oraz remont istniejącej przepompowni w budynku nr 10 H w Lubieszynie w ramach zadania: Utrzymanie i wyposażenie Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego, Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie

Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 70502 Szczecin, ul. Wały Chrobrego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4303465, 4303450 , fax. 914 303 606
  • Data zamieszczenia: 2018-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki
    ul. Wały Chrobrego 4
    70502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4303465, 4303450, fax. 914 303 606
    REGON: 51435400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.uw.gov.pl /Ogłoszenia /Zamówienia publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont części instalacji kanalizacji deszczowej oraz remont istniejącej przepompowni w budynku nr 10 H w Lubieszynie w ramach zadania: Utrzymanie i wyposażenie Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego, Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont części istniejącej instalacji kanalizacji deszczowej dla budynku nr 10H oraz remont istniejącej przepompowni dla budynku nr 10H w miejscowości Lubieszyn na działkach nr 890/12 i 890/26 obręb 0004 Dołuje w miejscowości Lubieszyn w ramach zadania Utrzymanie i wyposażenie Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego, Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie.Przedmiot zamówienia obejmuje realizację wszystkich robót budowlanych wynikających z dokumentacji projektowej (rysunków, schematów) opisu przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja stanowiąca Załącznik nr 1 do SIWZ w skład, której wchodzą: 1) Profil drenażu opaski rysunki nr 2,3; 2) Schemat studzienki drenarskiej, schemat przekroju pod drenaż, przepompownia, rysunki 4, 5, 6; 3) BIOZ; 4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót , Przedmiar robót. Przedmiar robót wymienione w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ ma wyłącznie charakter pomocniczy i służy ułatwieniu dokonania wyceny robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wykonawca może wskazać adres internetowy ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych z której Zamawiający pobierze dokument. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczania - załącznik do SIWZ. dokument stwierdzający prawo osoby(osób) podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy, kiedy prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika w treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (pełnomocnictwo).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach