Przetargi.pl
uzbrojenie terenów inwestycyjnych w Parku Przemysłowym Nowoczesnych Technologii w Stargardzie w zakresie kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej wraz z rozbudową układu drogowego.

Gmina Miasto Stargard ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard, ul. Stefana Czarnieckiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 915 784 881 , fax. 915 784 889
  • Data zamieszczenia: 2019-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Stargard
    ul. Stefana Czarnieckiego 17
    73-110 Stargard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 915 784 881, fax. 915 784 889
    REGON: 59191700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stargard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    uzbrojenie terenów inwestycyjnych w Parku Przemysłowym Nowoczesnych Technologii w Stargardzie w zakresie kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej wraz z rozbudową układu drogowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Określenie przedmiotu zamówienia: 1) wykonanie wszystkich niezbędnych robót związanych z uzbrojeniem terenów inwestycyjnych w Parku Przemysłowym Nowoczesnych Technologii w Stargardzie, w zakresie i granicach określonych dokumentacją projektowo-kosztorysową oraz mapą poglądową, w skład których wchodzą m.in.: kanalizacja deszczowa a) kolektory z rur żelbetowych z kinetą DN1500x750 i DN1000x750 - przekrój prostokątny, b) kolektory z rur żelbetowych w zakresie średnic DN1200÷DN300 - przekrój kołowy, c) separatory i osadniki, d) zbiorniki retencyjne, sieć wodociągowa i sieć kanalizacji sanitarnej a) sieć wodociągowa z rur żeliwnych w zakresie średnic: DN100÷1250, b) sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur kamionkowych w zakresie średnic: DN200÷300, c) sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE-HD średnicy de125mm, d) przepompownia ścieków średnicy DN3000 drogi wewnętrzne a) jezdnia o nawierzchni bitumicznej, b) ciąg pieszo - rowerowy o nawierzchni bitumicznej, c) chodnik z kostki betonowej, d) oświetlenia uliczne wraz z przebudową sieci energetycznej, e) odwodnienie korpusu drogowego, f) wycinka i nasadzenia zieleni, oraz a) inne roboty ujęte w przedmiarach robót oraz projekcie budowlanym b) wszelkie inne, niewymienione powyżej, roboty i prace niezbędne dla osiągnięcia zamierzonego projektem budowlanym celu oraz dla uzyskania zakładanego rezultatu technicznego, funkcjonalnego i użytkowego; 2) roboty ujęte w przedmiarach robót, w ilościach rzeczywistych przekraczających ilości założone przedmiarami robót - są robotami mieszczącymi się w przedmiocie zamówienia podstawowego i niewykraczającymi poza określenie przedmiotu zamówienia - o ile ich wykonanie niezbędne jest dla osiągnięcia zamierzonego dokumentacją projektową celu (rezultatu); 3) za roboty niewykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia uznaje się również roboty wykonywane w sposób zamienny - pod względem technologii, zastosowanych materiałów lub urządzeń - od sposobu określonego w dokumentacji projektowo-kosztorysowej, których zasadność wykonania w sposób zamienny wyniknie w trakcie realizacji zamówienia na skutek zdiagnozowanych odmiennych uwarunkowań techniczno-konstrukcyjnych, uwarunkowań związanych z dostępnością materiałów i urządzeń (zaniechanie lub ograniczanie produkcji, brak wsparcia technicznego i serwisowego, utrudnienia z częściami zamiennymi itp.) lub z korzystnych dla Zamawiającego przesłanek, takich jak: polepszenie parametrów techniczno-jakościowo-funkcjonalnych, obniżenie kosztów eksploatacyjnych lub innych uwarunkowań racjonalnego stosowania zasad sztuki budowlanej – pod warunkiem, że realizacja robót zamiennych nie ma na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania; 4) wszystkie roboty nieprzewidziane w cenie oferty (a w tym roboty nieujęte w przedmiarach robót) niezbędne do wykonania zamówienia, niewykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia są objęte przedmiotem zamówienia, a ich wykonanie odbywa się w ramach zamówienia podstawowego (w ramach umowy podstawowej); 5) dopuszcza się w szczególnie uzasadnionych, wyjątkowych przypadkach ograniczenie zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, czyli rezygnacji z wykonywania wybranych robót lub ich części, które były pierwotnie przewidziane w przedmiarach robót lub w dokumentacji projektowej w sytuacji gdy wykonanie danych robót, zwanych dalej robotami zaniechanymi, będzie w sposób oczywisty zbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, a zbędność zaniechanych robót ujawniona została dopiero podczas realizacji zamówienia. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest przez projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne (ST), przedmiary robót, mapę poglądową oraz pozostałe materiały przetargowe; 2) zakres realizacyjny, a zakres projektowany (wyłączenia): a) nie jest objęty przedmiotem zamówienia - zaprojektowany, końcowy fragment ul. Metalowej (odcinek km 0÷650); wyłączenie dotyczy układu drogowego wraz z oświetleniem ulicznym; b) realizowane są w pełnym zaprojektowanym zakresie drogi wewnętrzna B i C wraz z oświetleniem; c) droga wewnętrzna A realizowana jest na odcinku km 0÷769; dalszy fragment drogi A przewidziany do remontu wraz z kanalizacją deszczową oraz kanalizacją sanitarną i siecią wodociągową nie jest objęty przedmiotem zamówienia; d) pozostałe zakresy kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej – realizowane są w pełnym projektowym zakresie; 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (ST): a) jeżeli postanowienia ST w zakresie zasad rozliczania robót, jednostek obmiarowych, płatności itp. różnią się od ustaleń SIWZ i przedmiarów robót – zastosowanie mają ustalenia SIWZ i przedmiary robót, b) jeżeli postanowienia SIWZ stoją w sprzeczności z wymaganiami ST – zastosowanie mają ustalenia SIWZ, c) wyłączenia – nie dotyczy, 4) materiały przetargowe udostępniane jedynie w formie elektronicznej należy pobierać ze strony internetowej Zamawiającego; 5) sposób sporządzenia oferty cenowej opisuje instrukcja sporządzenia wyceny ofertowej (kosztorysu ofertowego) – załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia: 1) kanalizacja deszczowa: a) kanał deszczowy żelbetowy o przekroju prostokątnym – ok. ~840 m, b) kanał deszczowy żelbetowy o przekroju kołowym ok ~ 5 500 m, c) kanał deszczowy z rur PP i PVC ok. ~500 m, d) studnie rewizyjne betonowe ok. ~220 szt, e) zbiorniki retencyjne – 3 szt. 2) sieć wodociągowa i sieć kanalizacji sanitarnej: a) sieć wodociągowa ok. ~3000 m, b) kanalizacja sanitarna ok. ~2800 m, c) studnie rewizyjne betonowe ok. ~90 szt., d) przepompownia z rurociągiem tłocznym ok. ~160 m 3) drogi wewnętrzne: a) jezdnia o nawierzchni bitumicznej KR3 ok. ~13 500 m2, b) ciąg pieszo – rowerowy o nawierzchni bitumicznej ok. ~2000 m2 c) chodnik z kostki brukowej betonowej ok. ~2 200 m2, 4) roboty elektryczne a) oświetlenie uliczne - ~48 szt. słupów oświetleniowych z oprawami LED, b) zasilenie oświetlenia ok. 2 200 m~, c) przebudowa sieci SN 15 kV ok. ~ 1 050 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 300 000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz OFERTY PRZETARGOWEJ zgodny ze wzorem załącznika nr 1 SIWZ; 2. Pełnomocnictwo (oryginał lub kserokopia potwierdzona notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy 3. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY zgodnie z załącznikiem nr 2 SIWZ wstępnie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) – oświadczenia powinny być złożone przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o zamówienie; 4. Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów, zgodne ze wzorem załącznika 2a SIWZ - jeżeli dotyczy; 5. Kosztorys/y ofertowe sporządzone zgodnie z instrukcją sporządzenia wyceny ofertowej (załącznik nr 3 SIWZ); 6. Dowód wniesienia wadium (jeżeli żądano wadium); 7. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa: a) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument ma dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach