Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie urządzeń odwadniających na terenie Goleniowskiego Parku Przemysłowego

Gmina Goleniów ogłasza przetarg

  • Adres: 72-100 Goleniów, Plac Lotników 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 698 200 , fax. 914 698 298
  • Data zamieszczenia: 2020-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleniów
    Plac Lotników 1
    72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 698 200, fax. 914 698 298
    REGON: 81168436700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie urządzeń odwadniających na terenie Goleniowskiego Parku Przemysłowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. ”Bieżące utrzymanie urządzeń odwadniających na terenie Goleniowskiego Parku Przemysłowego”. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje bieżące utrzymanie urządzeń odwadniających na terenie Goleniowskiego Parku Przemysłowego, w tym: 1) rowy melioracyjne w ilości 8,6 km wraz z przepustami – 3 razy w roku, 2) Kanał Jankowski w ilości 3,0 km wraz z przepustami – 3 razy w roku, 3) zbiorniki retencyjne (3 szt.) – 1 raz w roku, 4) likwidacja tam wybudowanych przez bobry – 50 razy/rok, 5) czyszczenie cieków ulicznych i jezdni z piachu (7880 mb o szer. 30 cm) – 3 razy w roku, 6) koszenie poboczy drogi (14 100 m2) – 1 raz w roku. 2.1. Zakres bieżącego utrzymania rowów melioracyjnych obejmuje: a) wykoszenie i/lub wycięcie roślinności, w tym krzewów na skarpach, w dnie rowów oraz poboczu o średniej szerokości 1,5 m wraz z wywozem, b) odmulanie rowów w razie konieczności z plantowaniem ziemi lub jej wywozem, c) udrażnianie przepustów w razie konieczności, d) uprzątnięcie kretowisk polegające na rozgrabieniu ziemi na poboczach wzdłuż rowów. 2.2. Zakres bieżącego utrzymania Kanału Jankowskiego obejmuje: a) wykoszenie i/lub wycięcie roślinności, w tym krzewów na skarpach, w dnie kanału oraz poboczu o średniej szerokości 1,5 m wraz z wywozem, b) odmulanie kanału w razie konieczności z plantowaniem ziemi lub jej wywozem, c) udrażnianie przepustów w razie konieczności. 2.3. Zakres bieżącego utrzymanie zbiorników retencyjnych obejmuje: a) wykoszenie i/lub wycięcie roślinności w tym krzewów na skarpach zbiorników wraz z wywozem, b) wykoszenie i/lub wycięcie roślinności, w tym krzewów na koronie zbiorników wraz z wywozem, c) wykoszenie i/lub wycięcie roślinności, w tym krzewów na dnie zbiorników wraz z wywozem. 2.3.1. Szacunkowa powierzchnia zbiorników została określona w rozdziale 3 ust. 3.2. pkt 3.2.3. ppkt 3.2.3.1. SIWZ. 2.4. Zakres likwidacji tam wybudowanych przez bobry obejmuje: a) oględziny minimum raz w tygodniu rowów i Kanału Jankowskiego na całej ich długości celem stwierdzenia występowania tam wybudowanych przez bobry lub zatorów przepustów i ich likwidacja ( w przypadku tam wybudowanych przez bobry zgodnie z decyzją RDOŚ w Szczecinie, znak WOPN-OG.6401.01.57.2019.PP stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ). Z każdych oględzin Wykonawca sporządzi protokół i przedłoży go Zamawiającemu celem akceptacji. 2.5. Zakres czyszczenia cieków ulicznych i jezdni obejmuje: a) pozamiatanie i wywiezienie piasku znajdującego się w ciekach ulicznych na ul. Prostej, b) oczyszczenie jezdni z piachu ul. Boczna - 1600 mb, c) oczyszczenie jezdni z piachu ul. Produkcyjna - 800 mb, d) oczyszczenie jezdni z piachu droga dz.1173/1 - 480 mb. 2.6. Zakres koszenia poboczy drogi obejmuje: a) wykoszenie i/lub wycięcie roślinności w tym krzewów, b) uprzątnięcie kretowisk polegające na rozgrabieniu ziemi na poboczach, c) wykaz dróg : - ul. Prosta, strona prawa 3000 m (długość) x 2 m (średnia szerokość) = 6 000 m2 - ul. Usługowa, strona prawa 370 m (długość) x 2,0 m (średnia szerokość) = 740 m2 - droga do Bosch, strona prawa i lewa 600 m (długość) x 4 (średnia szerokość) = 2 400 m2 - dz. 1173/1, strona prawa i lewa 240 m (długość) x 4 (średnia szerokość) = 960 m2 - ul. Produkcyjna, strona prawa i lewa 200 m (długość) x 4 (średnia szerokość) = 800 m2 - ul. Boczna, strona prawa i lewa 800 m (długość) x 4 (średnia szerokość) = 3 200 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1) Dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a) formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, c) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust.5 pkt 1 i 4 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, d) decyzja w sprawie przyznania statusu zakładu pracy chronionej lub zakładu aktywności zawodowej , o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 426), lub inne dokumenty potwierdzające status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub potwierdzające prowadzenie przez wykonawcę, lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie publiczne, działalności obejmującej społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, e) dokumenty potwierdzające procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawcę lub jego wyodrębniona organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie. f) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunku udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy), g) jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy, to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ, h) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona – wykonawca składa na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp to jest: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach