Przetargi.pl
Awaryjna naprawa, wymiana i utrzymanie urządzeń kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Goleniów

Gmina Goleniów ogłasza przetarg

  • Adres: 72-100 Goleniów, Plac Lotników 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 698 200 , fax. 914 698 298
  • Data zamieszczenia: 2020-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleniów
    Plac Lotników 1
    72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 698 200, fax. 914 698 298
    REGON: 81168436700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Awaryjna naprawa, wymiana i utrzymanie urządzeń kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Goleniów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n. Awaryjna naprawa, wymiana i utrzymanie urządzeń kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Goleniów. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Utrzymanie drożności urządzeń odwadniających na terenie miasta Goleniów, i Goleniowskiego Parku Przemysłowego w Łozienicy oraz w miejscowości Lubczyna ul. Lipowa, ul. Plażowa, ul. Żeglarska oraz ul.Kasztanowa tj.: rurociągów sieci kanalizacji deszczowej o szacunkowej długości około 50 km, wpustów ulicznych z przykanalikami, studni rewizyjnych, separatorów oraz odwodnień liniowych, poprzez n/w działania: a) sprawdzanie w czasie opadów deszczów i roztopów w okresie zimowym skuteczności odprowadzania wód opadowych przez urządzenia odwadniające a w razie konieczności usuwanie stwierdzonych zatorów na sieci kanalizacji deszczowej wraz z oczyszczaniem wpustów ulicznych i odwodnień liniowych, w tym odkuciem lodu i usunięcie zalegającego śniegu b) oczyszczenie przynajmniej dwa razy w roku wpustów ulicznych znajdujących się na terenie miasta Goleniów i Goleniowskiego Parku Przemysłowego, oraz miejscowości Lubczyna ul. Lipowa i ul. Plażowa oraz ul. Żeglarska w ilości około 1300 szt. przy czym oczyszczanie wpustów winno obejmować: - oznakowanie miejsca robót, - oczyszczanie studzienki z osadzonego mułu i zanieczyszczeń, - udrożnienie przykanalika, - zebranie i wywóz do utylizacji zanieczyszczeń, c) oczyszczenie przynajmniej dwa razy w roku odwodnień liniowych znajdujących na terenie miasta Goleniów oraz Goleniowskiego Parku Przemysłowego w Łozienicy w ulicy Prostej, przy czym oczyszczanie wpustów musi obejmować co najmniej: - oznakowanie miejsca robót, - oczyszczanie studzienki z osadzonego mułu i zanieczyszczeń, - udrożnienie przykanalika, - zebranie i wywóz do utylizacji zanieczyszczeń. Wykaz odwodnień liniowych: Lokalizacja Orientacyjna długość [mb] Grunwaldzka 133 Barnima 114 Słowiańska 67 Konstytucji 3-maja 48 Jana Kilińskiego 36 Plac Lotników 38 Puszkina 22 Szczecińska 59 Kasprowicza 261 Zielona Droga 6 Lipowa 16 Goleniowski Park Przemysłowy w Łozienicy 722 d) czyszczenie prewencyjne wskazanych przez Zamawiającego rurociągów kanalizacyjnych z piasków, osadów i namułów, szacunkowa długość rurociągów kanalizacyjnych przewidzianych do udrożnienia w trakcie trwania całej umowy wynosi maksymalnie 5 km, W przypadku konieczności udrożnienia większej długości rurociągów niż wskazane powyżej 5 km. Zamawiający każdorazowo podejmie decyzję o sposobie i trybie zlecenia udrożnienia dodatkowych ilości. e) czyszczenie przepompowni wód opadowych minimum 2 razy do roku: - na terenie Goleniowskim Parku Przemysłowym – 2 szt, - przy ulicy I Brygady Legionów w Goleniowie – 1 szt. - Lubczyna ul. Kasztanowa - 1szt - Lubczyna ul. Plażowa (zintegrowana ze zbiornikiem retencyjnym)- 1szt - Lubczyna ul. Lipowa – 1 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie: Oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1) dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a) formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, c) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz 24 ust. 5 pkt 1 i pkt 4 ustawy Pzp - przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; d) jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ. e) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. f) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu- jeżeli dotyczy. UWAGA! Każdy Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia- informację należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2 ) dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, składa na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp to jest: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ; b) dowody określające czy usługi wymienione w wykazie przygotowanym zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, d) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy, oświadczenie należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7A do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach