Przetargi.pl
Awaryjna naprawa, wymiana i utrzymanie urządzeń kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Goleniów

Gmina Goleniów ogłasza przetarg

  • Adres: 72-100 Goleniów, Plac Lotników 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 698 200 , fax. 914 698 298
  • Data zamieszczenia: 2020-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleniów
    Plac Lotników 1
    72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 698 200, fax. 914 698 298
    REGON: 81168436700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Awaryjna naprawa, wymiana i utrzymanie urządzeń kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Goleniów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n. „Awaryjna naprawa, wymiana i utrzymanie urządzeń kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Goleniów”. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Utrzymanie drożności urządzeń odwadniających na terenie miasta Goleniów, i Goleniowskiego Parku Przemysłowego w Łozienicy oraz w miejscowości Lubczyna ul. Lipowa, ul. Plażowa, ul. Żeglarska oraz ul. Kasztanowa tj.: rurociągów sieci kanalizacji deszczowej o szacunkowej długości około 50 km, wpustów ulicznych z przykanalikami, studni rewizyjnych, separatorów oraz odwodnień liniowych, poprzez n/w działania: a) sprawdzanie w czasie opadów deszczów i roztopów w okresie zimowym skuteczności odprowadzania wód opadowych przez urządzenia odwadniające a w razie konieczności usuwanie stwierdzonych zatorów na sieci kanalizacji deszczowej wraz z oczyszczaniem wpustów ulicznych i odwodnień liniowych, w tym odkuciem lodu i usunięcie zalegającego śniegu. Obowiązkiem Wykonawcy będzie wykonanie czynności sprawdzających w czasie opadów deszczów i roztopów w okresie zimowym urządzeń odwadniających w postaci wpustów ulicznych i liniowych, polegających na sprawdzeniu czy odprowadzają wody opadowe lub roztopowe, a w sytuacji stwierdzenia braku odprowadzania wód opadowych lub roztopowych podjęcie czynności naprawczych takich jak np.: 1. usunięcie zanieczyszczeń naniesionych wraz z wodami 2. odkucie zalegającego lodu, 3. usunięcie zalegającego śniegu, 4. udrożnienie powstałych zatorów w rurociągach kanalizacyjnych. b) oczyszczenie przynajmniej dwa razy w roku wpustów ulicznych znajdujących się na terenie miasta Goleniów i Goleniowskiego Parku Przemysłowego, oraz miejscowości Lubczyna ul. Lipowa i ul. Plażowa oraz ul. Żeglarska w ilości około 1300 szt. przy czym oczyszczanie wpustów winno obejmować: - oznakowanie miejsca robót, - oczyszczanie studzienki z osadzonego mułu i zanieczyszczeń, - udrożnienie przykanalika, - zebranie i wywóz do utylizacji zanieczyszczeń, c) oczyszczenie przynajmniej dwa razy w roku odwodnień liniowych znajdujących na terenie miasta Goleniów oraz Goleniowskiego Parku Przemysłowego w Łozienicy w ulicy Prostej, przy czym oczyszczanie wpustów musi obejmować co najmniej: - oznakowanie miejsca robót, - oczyszczanie studzienki z osadzonego mułu i zanieczyszczeń, - udrożnienie przykanalika, - zebranie i wywóz do utylizacji zanieczyszczeń. Wykaz odwodnień liniowych: Lokalizacja Orientacyjna długość [mb] Grunwaldzka 133 Barnima 114 Słowiańska 67 Konstytucji 3-maja 48 Jana Kilińskiego 36 Plac Lotników 38 Puszkina 22 Szczecińska 59 Kasprowicza 261 Zielona Droga 6 Lipowa 16 Goleniowski Park Przemysłowy w Łozienicy 722 d) czyszczenie prewencyjne wskazanych przez Zamawiającego rurociągów kanalizacyjnych z piasków, osadów i namułów, szacunkowa długość rurociągów kanalizacyjnych przewidzianych do udrożnienia w trakcie trwania całej umowy wynosi maksymalnie 1 km, W przypadku konieczności udrożnienia większej długości rurociągów niż wskazane powyżej 1 km. Zamawiający każdorazowo podejmie decyzję o sposobie i trybie zlecenia udrożnienia dodatkowych ilości. W trakcie trwania całej umowy Wykonawca będzie mógł być zobowiązany do wykonywania czyszczenia prewencyjnego przewodów o różnych średnicach od Dn150 do Dn1000 i różnym stopniu zamulenia, ale nie więcej niż 1 km łącznie. W cenie oferty należy uwzględnić wykonywanie inspekcji TV wraz z niezbędnym czyszczeniem następujących przewodów sieci kanalizacji deszczowej o łącznej długości do 1 km: a. średnica DN 200 i mniejsza : i. długość: maksymalnie do 1000 mb ii. średni stopień zamulenia: 40% b. średnica DN 250-300: i. długość: maksymalnie do 1000 mb ii. średni stopień zamulenia: 30% c. średnica DN 350-400: i. długość: maksymalnie do 500 mb ii. średni stopień zamulenia: 30% d. średnica DN 450-500: i. długość: maksymalnie do 300 mb ii. średni stopień zamulenia: 25% e. średnica DN 600-1000: i. długość: maksymalnie do 200 mb ii. średni stopień zamulenia: 25% e) czyszczenie przepompowni wód opadowych minimum 2 razy do roku: - na terenie Goleniowskim Parku Przemysłowym – 2 szt, - przy ulicy I Brygady Legionów w Goleniowie – 1 szt. - Lubczyna ul. Kasztanowa - 1szt - Lubczyna ul. Plażowa (zintegrowana ze zbiornikiem retencyjnym)- 1szt - Lubczyna ul. Lipowa – 1 szt 2.2. Zabezpieczenie i oznakowanie miejsca awarii w przeciągu 1 godziny od momentu otrzymania informacji o zaistniałej sytuacji awaryjnej, w tym zabezpieczenie terenu w miejscach występowania lokalnych zapadlisk i wyrw, będących następstwem uszkodzenia elementów sieci kanalizacyjnej. 2.3.Naprawa i usuwanie awarii urządzeń kanalizacji deszczowej w ciągu- maksymalnie 48 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego lub mniej - w przypadku chęci uzyskania przez Wykonawcę dodatkowych punktów przyznawanych w ramach jednego z kryteriów oceny ofert tj. skrócenie czasu reakcji (rozdział 13 pkt 13.1. SIWZ). Szacunkowa ilość awarii w ciągu jednego miesiąca wynosi od 1 do 3. W przypadku powstania większej liczby awarii w ciągu jednego miesiąca niż 3 lub o większym zakresie robót koniecznym do wykonania, Zamawiający każdorazowo podejmie decyzję o sposobie i trybie zlecenia usunięcia dodatkowych awarii lub zwiększonego zakresu robót. Na terenie Gminy Goleniów znajdują się sieci kanalizacji deszczowej o łącznej długości około 50 km i średnicy przewodów od Ø150mm do Ø1200 mm. Przewody sieci kanalizacji deszczowej posadowione są na głębokości od 1 do 6 m p.p.t. Naprawa i usuwanie awarii urządzeń kanalizacji deszczowej będzie obejmować m.in.: - naprawy miejscowe uszkodzonych rurociągów kanalizacyjnych nie wymagające wymiany odcinka przewodu, - naprawy uszkodzonych rurociągów kanalizacyjnych związane z koniecznością wymiany odcinków przewodów, minimalna, wymagana długość odcinka, którą należy wymienić w czasie naprawy - to 3,0 m, a maksymalna, do której zobowiązany, będzie Wykonawca to - 15,00 m, - naprawy uszkodzonych studni rewizyjnych nie wymagające wymiany studni, - naprawy uszkodzonych studni rewizyjnych wymagających wymiany studni, szacunkowa ilość studni przewidzianych do wymiany wynosi 5 szt. w trakcie trwania całej umowy, - drobne remonty ogólnobudowlane na urządzeniach kanalizacji deszczowej, - przywrócenie terenu do stanu przed awarią tj. odtworzenie konstrukcji drogi, chodników, zieleni, Uwaga! O kwalifikacji rodzaju awarii i sposobie jej naprawy decydował będzie wyznaczony przez Zamawiającego koordynator. 2.4. Regulację do rzędnej nawierzchni zwieńczeń studni rewizyjnych wskazanych przez Zamawiającego: a) bez wymiany zwieńczenia (włazu), szacunkowa ilość studni przewidzianych do regulacji wynosi maksymalnie 20 szt. w trakcie trwania całej umowy b) wraz z wymianą zwieńczenia (włazu), szacunkowa ilość studni przewidzianych do regulacji wynosi maksymalnie 10 szt. w trakcie trwania całej umowy, W przypadku konieczności regulacji większej ilości zwieńczeń studni niż ilości wskazane w punktach a) i b), Zamawiający każdorazowo podejmie decyzję o sposobie i trybie zlecenia wykonania dodatkowych regulacji. 2.5. Wymianę uszkodzonych lub skradzionych zwieńczeń studni rewizyjnych, odwodnień liniowych. W trakcie trwania całej umowy Wykonawca będzie zobowiązany do wymiany: a) do 10 szt. zwieńczeń (włazów żeliwnych) studni rewizyjnych, w tym: - do 10 szt. włazów żeliwnych samopoziomujących i/lub, - do 10 szt. włazów żeliwnych z wypełnieniem betonowym lub bez wypełnienia, b) do 10 szt. wpustów ulicznych, c) do 20 mb odwodnienia linowego, przedmiot zamówienia obejmuje wymianę odwodnienia liniowego we wskazanych lokalizacjach przez Zamawiającego w sytuacji jego uszkodzenia lub kradzieży. Przy czym mogą to być odwodnienia o następujących parametrach: 1. Średnica nominalna (DN) koryta 100 mm 2. Ruszt o klasie obciążenia wg. PN-EN 1433 – C250 – obciążenie 250KN 1. Średnica nominalna (DN) koryta 150 mm 2. Ruszt o klasie obciążenia wg. PN-EN 1433 – C250 – obciążenie 250KN 1. Średnica nominalna (DN) koryta 200 mm 2. Ruszt o klasie obciążenia wg. PN-EN 1433 – D400 – obciążenie 400KN W trakcie trwania całej umowy Wykonawca będzie zobowiązany do wymiany w zależności od potrzeb łącznie do 20 mb odwodnień liniowych. Nie mniej może to być 20 mb o średnicy 100 mm lub 150 mm lub 200 mm. Mogą to być również różne warianty ilościowe poszczególnych rodzajów odwodnień. Np. 10 mb o średnicy 100 mm, 5 mb o średnicy 150 mm i 5 mb o średnicy 200 mm. W związku z powyższym Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić wymianę odwodnienia liniowego o łącznej, maksymalnej długości 20 mb biorąc pod uwagę, że mogą to być różne rodzaje odwodnieni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie: Oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1) dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a) formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, c) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz 24 ust. 5 pkt 1 i pkt 4 ustawy Pzp - przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; d) jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ. e) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. f) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu- jeżeli dotyczy. UWAGA! Każdy Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia- informację należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2 ) dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, składa na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp to jest: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ; b) dowody określające czy usługi wymienione w wykazie przygotowanym zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, d) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy, oświadczenie należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7A do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach