Przetargi.pl
Remont pomieszczeń sanitarnych oraz socjalnych budynku warsztatowego nr 76 kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie.

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, 4 Marca
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95 , fax. 261 45 62 44
  • Data zamieszczenia: 2020-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    4 Marca 3
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, fax. 261 45 62 44
    REGON: 33120312800000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń sanitarnych oraz socjalnych budynku warsztatowego nr 76 kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń sanitarnych oraz socjalnych budynku warsztatowego nr 76 kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie w oparciu o Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 1 do SIWZ oraz Przedmiar robót – załącznik nr 2 do SIWZ. Szczegółowy zakres i sposób wykonania, oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentacji projektowej w postaci Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany na podstawie dokumentacji projektowej, tj. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca powinien wykonać wszystkie roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. miejscem wykonania robót będących przedmiotem zamówienia sa pomieszczenia sanitarne oraz socjalne budynku warsztatowego nr 76 kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie. Zamawiający informuje o możliwości dokonania wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót w celu zapoznania się ze stanem faktycznym. Wykonawcy mogą dokonać wizji w terminie od dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, najpóźniej do terminu składania ofert. W tym celu termin należy uzgodnić z osobą wskazaną w pkt 9. W sprawie wizji lokalnej należy kontaktować się z osobą odpowiedzialną – Pan Waldemar Potoniec, numer telefonu 261 456 875. Wizja lokalna o której mowa powyżej, nie jest zebraniem Wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 uPzp. Prowadzenie ustaleń z w/w osobą nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania, które wystąpią w trakcie jak i po dokonaniu wizji lokalnej, należy kierować do Zamawiającego w formie pisemnej, z uwzględnieniem art. 38 ust. 1 uPzp. Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia (w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, a podstawie umowy o pracę, osób wykonujących bezpośrednie czynności w zakresie realizacji robót/prac (art. 29 ust. 3a uPzp). Zamawiający przy realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w czynności w zakresie (szczegółowy zakres w załączniku nr 8 do SIWZ): 1) Roboty rozbiórkowe i demontażowe; 2) Roboty w zakresie usuwania gruzu; 3) Roboty murarskie, tynkarskie; 4) Roboty w zakresie betonowania; 5) Roboty izolacyjne; 6) Roboty w zakresie instalowania stolarki budowlanej i podobnych elementów; 7) Roboty w zakresie pokrywania podłóg i ścian; 8) Roboty malarskie; 9) Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobnych robot; 10) Instalowanie centralnego ogrzewania; 11) Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne; 12) Roboty związane z wykonaniem instalacji elektrycznych; 13) Wywóz gruzu i odpadów. Wykonawca przed zawarciem umowy (udzieleniem zamówienia publicznego) złoży Zamawiającemu Wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę skierowanych do realizacji zamówienia publicznego – Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załącznik nr 9 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14511130-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach