Przetargi.pl
Remont części budynku Szkoły Podstawowej w Braciejówce - Etap I

Miasto i Gmina Olkusz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0326430001 wew. 305,209 , fax. 032 6431804, 6478910
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Olkusz
    ul. Rynek 1 1
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 0326430001 wew. 305,209, fax. 032 6431804, 6478910
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont części budynku Szkoły Podstawowej w Braciejówce - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje: I. Przebudowa dachu: II. Roboty zewnętrzne w tym m.in: - rozebranie chodników; - roboty ziemne w gruncie kategorii III - rozbiórka ścian - rozbiórka izolacji pionowej III. Roboty montażowe w tym m.in: - przecieranie istniejących tynków zewnętrznych - izolacje przeciwwilgociowe powłokowe pionowe; - docieplenie ścian płytami styropianowymi; - chodniki z płyt betonowych oraz przebudowa schodów terenowych; - obrzeża betonowe o wymiarach 20x6cm na podsypce piaskowej, z wypełnieniem spoin; - suszenie dmuchawami zamokniętych ścian z cegły i betonu; - odgrzybianie dwukrotne metodą smarowania ścian ceglanych o powierzchni ponad 5m2; - malowanie tynków wewnętrznych ścian; IV. Kanalizacja deszczowa i drenaż opaskowy: Szczegółowe informacje dotyczące ilości, zakresu robót oraz przewidywanych materiałów budowlanych, zawiera dokumentacja projektowa oraz kosztorys nakładczy na wykonanie powyższego zakresu robót budowlanych. Przy realizacji zamówienia wykonawca uzgodni z użytkownikiem organizację prac. Kolorystykę zastosowanych materiałów wykończeniowych wykonawca przyjmie w porozumieniu z dyrekcją szkoły. Zamawiający wymaga aby wykonawca utrzymywał porządek i sprzątał na bieżąco po prowadzonych robotach budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującą wiedzą techniczną i zasadami sztuki budowlanej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres min. 5 lat od dnia dokonania odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga: b1)dysponowania kierownikiem robót posiadającym uprawnienia konstrukcyjno-budowlane oraz będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; b2)wykonania co najmniej dwóch robót w okresie ostatnich 5 lat w zakresie remontów obiektów kubaturowych w branży ogólnobudowlanej wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie, nie mniejszych niż 50.000 zł brutto każde; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy złożyć: oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie wykonywać zamówienie posiada wymagane uprawnienia budowlane, zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego osoby przewidzianej do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej; wykaz wykonanych robót wraz z referencjami; kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/olkusz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach