Urząd Gminy w Niedźwiedziu ogłasza przetarg
- Adres: 34-735 Niedźwiedź, Niedźwiedź 233
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 3312772 , fax. 018 3317057
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Niedźwiedziu
Niedźwiedź 233 233
34-735 Niedźwiedź, woj. małopolskie
tel. 018 3312772, fax. 018 3317057
REGON: 00055001900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 462.221 złotych na zadanie pn. Chodniki wraz z oświetleniem w centrum Podobina, Gmina Niedźwiedź gwarancją bezpieczeństwa jej mieszkańców - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 462.221 złotych na zadanie pn. Chodniki wraz z oświetleniem w centrum Podobina, Gmina Niedźwiedź gwarancją bezpieczeństwa jej mieszkańców. 1) kwota kredytu 462.221 złotych 2) uruchomienie kredytu w dniu 28.12.2009 roku w jednej transzy, 3) spłata kredytu w jednej racie do 30.11.2010 roku z możliwością wcześniejszej spłaty bez pobierania dodatkowej prowizji, 4) spłata odsetek co miesiąc - dniem spłaty jest 30 dzień każdego miesiąca 5) zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco, 6) źródło spłaty kredytu - umowa o dofinansowanie nr 00003-6922 UM0600005/09 w ramach działania ODNOWA I ROZWÓJ WSI objętego PROW na lata 2007-2013 7) możliwość zmiany terminu uruchomienia kredytu bez pobierania prowizji, 8) przelew na konto bieżące budżetu gminy Nr 91 88080006 0020 0200 1153 0002, 9) do ustalenia ceny oferty należy przyjąć WIBOR 1M z dnia 23.11.2009 roku + stała marża banku. 10) Zadanie nie jest podzielone na części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień t. j. : posiadają wpis do właściwego rejestru oraz zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zm.) - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 2) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte złożonych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ, 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zm.) Dokumenty wymienione te muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niedzwiedz.iap.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Zakliczyn na rok 2016 oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów do kwoty 1.530.674,00 PLN
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 3 639 028,17 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy
Dodano: 2016-07-26 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego dla Gminy Łapanów.
Dodano: 2016-07-20 - Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 3.443.642,95 zł z przeznaczeniem na spłatę przypadających na rok 2016 zobowiązań z tytułów kredytów zaciągniętych w latach poprzednich.
Dodano: 2016-07-20 - Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 3 100 000,00 PLN (słownie: trzy miliony sto tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-07-15 - Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie inwestycji polegającej na przebudowie części mieszkalnej wraz z przeszkleniem galerii komunikacyjnych oraz montażem dźwigu osobowego w budynku mieszkalno- usługowym, zlokalizowanym w Oświęcimiu, Rynek Główny 16.
Dodano: 2016-07-13 - Zaciągnięcie kredytu krótkoterminowego w wysokości 1 603 000,00 zł na sfinansowanie zadania pn.: Zabezpieczenie odpadów azbestowych na drogach gminnych - 2016
Dodano: 2016-07-12 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1800000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na pokrycie zobowiązań, które zostały zaplanowane w rozchodach budżetu Gminy Szczucin na 2016 r.
Dodano: 2016-07-12 - Udzielenie i obsługa kredytu w kwocie 3.000.000 PLN na sfinansowanie zadań realizowanych przez gminę Czarny Dunajec
Dodano: 2016-07-12 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego do łącznej wysokości 2.612.186,43 zł.
Dodano: 2016-06-29