Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu krótkoterminowego w wysokości 1 603 000,00 zł na sfinansowanie zadania pn.: Zabezpieczenie odpadów azbestowych na drogach gminnych - 2016

Gmina Szczucin ogłasza przetarg

  • Adres: 33-230 Szczucin, ul. Wolności 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6436278 , fax. (014) 643 64 90
  • Data zamieszczenia: 2016-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczucin
    ul. Wolności 3 3
    33-230 Szczucin, woj. małopolskie
    tel. 014 6436278, fax. (014) 643 64 90
    REGON: 85166077203113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczucin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu krótkoterminowego w wysokości 1 603 000,00 zł na sfinansowanie zadania pn.: Zabezpieczenie odpadów azbestowych na drogach gminnych - 2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest Zaciągnięcie kredytu krótkoterminowego w wysokości 1 603 000,00 zł na sfinansowanie zadania pn.: Zabezpieczenie odpadów azbestowych na drogach gminnych - 2016. Określenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: - główny przedmiot: 66.11.30.00-5 usługi udzielania kredytu Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w wysokości do kwoty 1603000,00 zł (słownie złotych: jeden milion sześćset trzy tysiące zł 00-100) w tym: z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania pn.: Zabezpieczenie odpadów azbestowych na drogach gminnych - 2016 Gmina Szczucin, na podstawie umowy Nr URP-SPPW-2.1.1-KIK-71 z dnia 12 lipca 2012 r. zawartej pomiędzy Władzą Wdrażającą Programy Europejskie, która jest Instytucją Pośredniczącą a Gminą Szczucin uzyskała dofinansowanie Projekt pn.: Demontaż i bezpieczne składowanie wyrobów zawierających azbest z obszaru województwa małopolskiego w ramach Szwajcarsko Polskiego Programu Współpracy. Gmina Szczucin, po zakończeniu realizacji ww. Projektu w zakresie zadania Zabezpieczenie odpadów azbestowych na drogach gminnych - 2016, którego termin przewidziano na dzień 31 sierpnia 2016 r., wystąpi do Instytucji Pośredniczącej z wnioskiem o płatność (zgodnie z ww. umową z Władzą Wdrażającą wniosek o płatność nastąpi w terminie po zakończeniu trzeciego kwartału br. lecz nie później niż do dnia 20 października br.), na podstawie którego nastąpi zwrot do budżetu Gminy Szczucin środków finansowych wydatkowanych przez Gminę Szczucin na zapłatę zobowiązań z tytułu wykonania ww. robót budowlanych. Środki te zostaną przeznaczone na spłatę kredytu, który jest przedmiotem niniejszego postępowania o zamówienie publiczne. Kredyt będzie spłacany niezwłocznie po refundacji środków finansowych pochodzących z Szwajcarsko Polskiego Programu Współpracy. Zgodnie z zasadami Programu oraz zawartą umową, Refundacja środków następuje w terminie do trzech miesięcy od dnia złożenia przez Beneficjenta wniosku o refundację środków. Wymagania szczegółowe: 1. Waluta kredytu: złoty polski (PLN) 2. Okres spłaty kredytu: Kredyt będzie spłacany: - 85 procent niezwłocznie po refundacji środków finansowych pochodzących z Szwajcarsko Polskiego Programu Współpracy. Zgodnie z zasadami Programu oraz zawartą umową, Refundacja środków następuje w terminie do trzech miesięcy od dnia złożenia przez Beneficjenta wniosku o refundację środków - 15 procent w terminie do dnia 31 lipca 2017 r. 3. Karencja spłaty kredytu: Karencja spłaty kredytu: do następnego dnia od dnia wpływu na rachunek bankowy Gminy Szczucin środków finansowych pochodzących z Szwajcarsko Polskiego Programu Współpracy zwróconych przez Instytucją Pośredniczącą 4. Spłata kapitału w części dotyczącej środków refundowanych przekazywana będzie - jednorazowo lub w transzach każdorazowo w wysokości kwoty przekazanej przez Instytucją Pośredniczącą w dniu następującym po dniu wpływu tych środków finansowych na rachunek Gminy Szczucin. Pozostała część stanowiąca udział Gminy Szczucin spłacona zostanie w dniu 31 lipca 2017 r. W przypadku, gdy z powodów niezależnych od Gminy Szczucin termin refundacji środków finansowych wydłuży się poza dzień 20 stycznia 2017 r., Bank będzie naliczał Kredytobiorcy (Gminie Szczucin) odsetki według zasad wynikających ze złożonej przez Bank oferty w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku dopuszcza się zmianę terminu spłaty kapitału wyznaczając nowy termin poprzez sporządzenie aneksu do umowy kredytowej. 5. Spłata odsetek następuje od dnia przekazania transzy kredytu w okresach kwartalnych, na koniec każdego miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy na podstawie zawiadomienia przesłanego przez bank. Dopuszcza się wstępne informowanie przez bank w drodze faxu w terminie 7 dni przed datą płatności odsetek. 6. Nie przewiduje się karencji w spłacie odsetek od zaciągniętego kredytu. 7. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, Kredytobiorca dokona wymaganej spłaty raty kredytu w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. 8. Oprocentowanie - wg. zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku: a) Stopa bazowa: średniomiesięczna stawka 1M WIBOR z miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej. b) Marża banku w wysokości .... procent kwoty kredytu - stała dla całego okresu kredytowania. c) Wykonawca będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanych kwot kredytu. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu, przy założeniu, że rok liczy 365-366 dni, od dnia przekazania kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie. 9. Dla przygotowania oferty wraz z ceną ofertową wykonawca zobowiązany jest przyjąć: - Zamawiający zaciąga kredyt w wysokości 1603000,00 zł, - spłata kredytu nastąpi: a) w terminie w dniu 31 stycznia 2017 r. w kwocie 1362550,00 zł b) w terminie w dniu 31 lipca 2017 r. w kwocie 240 450,00 zł - spłata odsetek następuje od dnia przekazania transzy kredytu w okresach kwartalnych, na koniec każdego miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy, - WIBOR 1M w wysokości 1,65 procent z dnia 30 czerwca 2016 r., - kredyt będzie udzielony w jednej transzy w dniu 15 września 2016 r. - marża kredytu w wysokości zaoferowanej w ofercie przetargowej, - prowizja bankowa w wysokości zaoferowanej w ofercie przetargowej. 10. Stała prowizja bankowa będzie naliczana każdorazowo od postawionej do dyspozycji transzy kredytu w wysokości .... procent transzy kredytu. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmniejszenia kwoty kredytu w przypadku zmniejszenia planu wydatków bez żadnych prowizji i opłat. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości spłaty kredytu przed terminem bez żadnych prowizji i opłat. 13. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów i kwot spłaty rat kapitałowych w okresie trwania umowy kredytowej, bez dodatkowych opłat i prowizji. 16. Kredyt w kwocie 1603000,00 zł będzie dostępny jednorazowo najpóźniej do dnia 15 września 2016 r. 17. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel In blanco z deklaracja wekslową. 18. Termin spłaty rat kredytu będzie wyglądał następująco: Kredyt będzie spłacany: - 85 procent niezwłocznie po refundacji środków finansowych pochodzących z Szwajcarsko Polskiego Programu Współpracy. Zgodnie z zasadami Programu oraz zawartą umową, Refundacja środków następuje w terminie do trzech miesięcy od dnia złożenia przez Beneficjenta wniosku o refundację środków - 15 procent w terminie do dnia 31 lipca 2017 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający odstępuje od żądania wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas uruchomienia transzy kredytu od dnia przekazania dyspozycji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczucin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach