Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie ogłasza przetarg
- Adres: 48-300 Nysa, ul. Słowiańska 17
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. (077) 4482408 , fax. (077) 4482408
- Data zamieszczenia: 2009-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie
ul. Słowiańska 17 17
48-300 Nysa, woj. opolskie
tel. (077) 4482408, fax. (077) 4482408
REGON: 53142146600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.nysa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont cząstkowy nawierzchni drogowej grysami i emulsją asfaltową przy zastosowaniu remontera do nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ilości ogółem 280 ton z tego: Obwód Drogowy Nr 1 w Nysie 60 ton Miasto i gmina Nysa Miasto i gmina Głuchołazy Obwód Drogowy Nr 2 w Ściborzu 40 ton Miasto i gmina Otmuchów Miasto i gmina Paczków Gmina Kamiennik Obwód Drogowy Nr 3 w Korfantowie 180 ton Miasto i gmina Korfantów Gmina Łambinowice Gmina Pakosławice Gmina Skoroszyce Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1.przedmiar robót 2.specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest także do: 1.Zachowania przepisów BHP, 2.Wykonawca wykona we własnym zakresie projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i otrzyma jego zatwierdzenie przez właściwy organ zarządzający ruchem oraz zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu będzie utrzymywał na jego podstawie oznakowanie w trakcie realizacji robót, 3.Do wykonania remontów cząstkowych należy stosować -Grysy bazaltowe 2-5, -Grysy bazaltowe 5-8, -Emulsję szybkorozpadową, Remont nawierzchni rozliczony będzie następująco: Wyliczona będzie wartość wbudowanej masy z zastosowaniem ceny obliczonej na podstawie: Ceny jednostkowej za 1 tonę/ masy + podatek VAT (22 %) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia -Posiadają doświadczenie w zakresie realizacji zamówienia o podobnym charakterze (minimum jedna robota o podobnym charakterze obejmująca wykonanie remontu nawierzchni remonterem w ilości nie mniejszej niż 250 ton) wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, Kierownik robót z aktualnymi uprawnieniami: drogowymi zrzeszony w Izbie Zawodowej -Niezbędne narzędzia i urządzenia jakimi dysponuje Wykonawca: - remonter do nawierzchni 1 szt. - szczotka mechaniczna (zamiatarka) 1 szt. - zmywarka mechaniczna 1 szt. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, -oświadczenie art. 22 ust.1 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie przedłożonych dokumentów określonych w punkcie 6 SIWZ. Spełnia -nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty (na załączonym druku ) 2.Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością stanowiącą cenę zamówienia: cena netto + podatek VAT = cena brutto Kosztorys ofertowy przygotować zgodnie z przedmiarem . Zakres robót do wykonania i wielkości tylko na podstawie przedmiaru robót. 3.Dane dotyczące wiarygodności prawnej i finansowej wykonawcy [1] aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,(w formie kopii poświadczonej przez Wykonawcę) wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. [2] aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert [3] wykazu sprzętu jakim dysponuje wykonawca - remonter do nawierzchni, - szczotka mechaniczna (zamiatarka), - zmywarka mechaniczna, [4] wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (aktualna kopia uprawnień drogowych kierownika robót z aktualną kopią zaświadczenia zrzeszonego we właściwej Izbie Zawodowej) [5] informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie [6] wykazu robót budowlanych związanych z wykonaniem remontu nawierzchni remonterem) wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót związanych z wykonaniem remontu nawierzchni remonterem stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców. [7] dokumentów potwierdzających, że roboty związane z wykonaniem remontu nawierzchni remonterem wykonane zostały z należytą starannością (max 5 szt.) np. referencje [8] oświadczenie art. 22 ust.1 [9] polisy, a w przypadku braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.nysa.pl i www.nysa.samorzady.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej na terenie gminy Lubsza
Dodano: 2016-07-12 - Przebudowa drogi gminnej nr 101713O o nawierzchni brukowo-szutrowej ul.Ludowa na długości 325m oraz drogi gminnej nr 101710 O o nawierzchni brukowo-szutrowej ul. Lipowa na długości 942,5m w miejscowości Biestrzykowice
Dodano: 2016-07-01 - PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 421 NA ODCINKU SZCZYTY WITOSŁAWICE W KM 0+100 - 4+110 ORAZ 4+925 - 7+765
Dodano: 2016-06-24 - Remont nawierzchni chodnika w ciągu drogi krajowej nr 40 m. Biedrzychowice na odcinkach w km 45+739 - 46+286 i km 46+957 - 47+254 na terenie działania GDDKiA O/Opole Rejonu w Kędzierzynie -Koźle
Dodano: 2016-06-20 - Wykonanie remontu dróg gminnych na terenie Gminy Chrząstowice
Dodano: 2016-06-06 - Remont nawierzchni dróg w gminie Praszka
Dodano: 2016-06-01 - BUDOWA RONDA WRAZ Z PRZEBUDOWĄ NAWIERZCHNI JEZDNI DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 409 I 415 (UL. OPOLSKA, 1 MAJA, GŁOWACKIEGO) W MIEJSCOWOŚCI KRAPKOWICE
Dodano: 2016-05-18 - REMONT NAWIERZCHNI CHODNIKA W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 40 M. ZWIASTOWICE W KM 48+579 - 49+163 NA TERENIE DZIAŁANIA GDDKIA O/OPOLE REJONU W KĘDZIERZYNIE -KOŹLE
Dodano: 2016-05-12 - Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych
Dodano: 2016-05-11 - REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH
Dodano: 2016-05-06