Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni drogowej grysami i emulsją asfaltową przy zastosowaniu remontera do nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie

Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie ogłasza przetarg

  • Adres: 48-300 Nysa, ul. Słowiańska 17
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. (077) 4482408 , fax. (077) 4482408
  • Data zamieszczenia: 2010-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie
    ul. Słowiańska 17 17
    48-300 Nysa, woj. opolskie
    tel. (077) 4482408, fax. (077) 4482408
    REGON: 53142146600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.nysa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni drogowej grysami i emulsją asfaltową przy zastosowaniu remontera do nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia Remont cząstkowy nawierzchni drogowej grysami i emulsją asfaltową przy zastosowaniu remontera do nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie w ilości ogółem 900 ton z tego: Obwód Drogowy Nr 1 w Nysie w ilości 300 ton 1.Miasto i Gmina Nysa 2.Miasto i Gmina Głuchołazy z tego 200 ton należy wykonać w terminie od daty podpisania umowy do 31 maja 2010r. i 100 ton w terminie od 16 sierpnia 2010r. do 30 września 2010r. Obwód Drogowy Nr 2 w Ściborzu w ilości 300 ton 1.Miasto i Gmina Otmuchów 2.Miasto i Gmina Paczków 3.Gmina Kamiennik z tego 200 ton należy wykonać w terminie od daty podpisania umowy do 31 maja 2010r. i 100 ton w terminie od 16 sierpnia 2010r. do 30 września 2010r. Obwód Drogowy Nr 3 w Korfantowie w ilości 300 ton 1.Miasto i Gmina Korfantów 2.Gmina Łambinowice 3.Gmina Pakosławice 4.Gmina Skoroszyce z tego 200 ton należy wykonać w terminie od daty podpisania umowy do 31 maja 2010r. i 100 ton w terminie od 16 sierpnia 2010r. do 30 września 2010r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1.Przedmiar robót 2.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest także do : 1.Zachowania przepisów BHP, 2.Wykonawca wykona we własnym zakresie projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i otrzyma jego zatwierdzenie przez właściwy organ zarządzający ruchem oraz zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu będzie utrzymywał na jego podstawie oznakowanie w trakcie realizacji robót. Na podstawie zatwierdzonego projektu zgłosi odpowiednim organom zmianę organizacji ruchu na czas prowadzonych robót. 3.Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie trwania realizacji zadania odpowiada za ich składowanie oraz w razie konieczności powinien uregulować stan formalno-prawny w zakresie gospodarki odpadami (art. 17 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach Dz. U. Nr 62 poz. 628 z późn. zmianami), 4.Do wykonania remontów cząstkowych należy stosować: 1.Grysy bazaltowe 2-5, 2.Grysy bazaltowe 5-8, 3.Emulsję szybkorozpadową, Remont nawierzchni rozliczony będzie następująco: Wyliczona będzie wartość wbudowanej masy z zastosowaniem ceny obliczonej na podstawie:Ceny jednostkowej za 1 tonę/ masy + podatek VAT ( 22 %)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.nysa.pl i www.nysa.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach