Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych i miejskich wewnętrznych w ilości około 2000 m2 mieszanką mineralno - bitumiczną metodą frezowania.

Gmina Biała ogłasza przetarg

  • Adres: 48-210 Biała, ul. Rynek 10/2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4388542, 4388540 , fax. 77 4387679
  • Data zamieszczenia: 2012-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biała
    ul. Rynek 10/2 10/2
    48-210 Biała, woj. opolskie
    tel. 77 4388542, 4388540, fax. 77 4387679
    REGON: 53141334300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biala.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych i miejskich wewnętrznych w ilości około 2000 m2 mieszanką mineralno - bitumiczną metodą frezowania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych i miejskich wewnętrznych w ilości około 2000 m2 mieszanką mineralno - bitumiczną metodą frezowania. Roboty winny być realizowane zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w specyfikacji technicznej, która stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. W ramach zamówienia wykonawca będzie również zobowiązany do: - opracowania projektu organizacji ruchu (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem - Dz. U. z 2003 r. nr 177 poz. 1729), zatwierdzając go w organie zarządzającym ruchem na drogach wojewódzkich tj. Marszałka Województwa Opolskiego (Departament Infrastruktury i Gospodarki w Opolu ul. Piastowska 13), - ustawienia i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót. Wykonawca obowiązany jest również do przestrzegania innych przepisów dotyczących przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest zastosować obowiązujące przepisy o ochronie środowiska a w szczególności postępować zgodnie z ustawą Prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 (Dz. U. z 2008 r. nr 25, poz. 150 - tekst jednolity z późniejszymi zmianami) oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. nr 185, poz. 1243 - tekst jednolity) i Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2001 r. nr 112, poz. 1206). Wszystkie opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji robót norm, określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska poniesie Wykonawca. Z chwilą przejęcia pasa drogowego wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszystkie zdarzenia związane z realizacją danego zakresu robót wobec osób trzecich. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych umową. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności: - roboty objęte umową, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonawstwem robót - odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a pozostałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. W przypadku trwania umowy a wygaśnięcia ubezpieczenia wykonawca winien przedłożyć umowy ubezpieczenia na okres następny. W razie braku odpowiedniego ubezpieczenia zamawiający ma prawo odstąpić od umowy a wina będzie po stronie wykonawcy. Przed podpisaniem umowy wykonawca przedstawi zamawiającemu właściwe polisy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.biala.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach