Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych grysami i emulsją asfaltową przy użyciu remontera w ciagu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie

Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie ogłasza przetarg

  • Adres: 48-300 Nysa, ul. Słowiańska 17
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. (077) 4482408 , fax. (077) 4482408
  • Data zamieszczenia: 2014-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie
    ul. Słowiańska 17 17
    48-300 Nysa, woj. opolskie
    tel. (077) 4482408, fax. (077) 4482408
    REGON: 53142146600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.nysa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych grysami i emulsją asfaltową przy użyciu remontera w ciagu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych grysami i emulsją asfaltową przy użyciu remontera w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie w ilości 290 ton z tego: Obwód Drogowy Nr 1 w Nysie 100 ton -Miasto i Gmina Nysa -Miasto i gmina Głuchołazy Obwód Drogowy Nr 2 w Ściborzu 90 ton -Miasto i Gmina Otmuchów -Miasto i Gmina Paczków Gmina Kamiennik Obwód Drogowy Nr 3 w Korfantowie 100 ton -Miasto i Gmina Korfantów -Gmina Łambinowice -Gmina Pakosławice -Gmina Skoroszyce Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1.Przedmiar robót 2.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest także do : 1.Zachowania przepisów BHP, 2.Wykonawca wykona we własnym zakresie projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i otrzyma jego zatwierdzenie przez właściwy organ zarządzający ruchem oraz zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu będzie utrzymywał na jego podstawie oznakowanie w trakcie realizacji robót. Na podstawie zatwierdzonego projektu zgłosi odpowiednim organom zmianę organizacji ruchu na czas prowadzonych robót. 3.Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach ( tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz.251 z późn. zm.) - ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach oraz z ustawą z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska ( tekst jednolity Dz. U. z 2008r. Nr 25,poz.150 z późn. zm.) oraz zgłoszenia informacji o wytworzonych odpadach na żądanie Zamawiającego. 4.Do wykonania remontów cząstkowych należy stosować: -Grysy bazaltowe 2-5, -Grysy bazaltowe 5-8, -Emulsję szybkorozpadową, Remont nawierzchni rozliczony będzie następująco: Wyliczona będzie wartość wbudowanej masy z zastosowaniem ceny obliczonej na podstawie: Ceny jednostkowej za 1 tonę/ masy + podatek VAT (23 %)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.nysa.pl lub http://bip.spnysa.nv.pl?inne/Zarząd Dróg Powiatowych
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach