Przetargi.pl
Remont cząstkowy grysem, emulsją asfaltowa ulic i dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w Gminie Pokój, przy użyciu remontera

Gmina Pokój ogłasza przetarg

  • Adres: 46-034 Pokój, ul. Sienkiewicza 8
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4693085 , fax. 077 4693085
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pokój
    ul. Sienkiewicza 8 8
    46-034 Pokój, woj. opolskie
    tel. 077 4693085, fax. 077 4693085
    REGON: 00055034400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminapokoj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy grysem, emulsją asfaltowa ulic i dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w Gminie Pokój, przy użyciu remontera
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie cząstkowej naprawy dróg grysem, emulsją asfaltową ulic i dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej przy użyciu remontera. Spis ulic przedstawiono poniżej: 1. Pokój ul. Brzeska 2. Droga gminna w Zieleńcu 3. Drogi gminne w Żabińcu 4. Droga gminna Domaradz - Paryż 5. Lubnów ul. Powstańców Śląskich 6. Lubnów ul. Wiejska 7. Kopalina ul. Wiejska 8. Dąbrówka Dolna ul. Paryska 9. Dąbrówka Dolna ul Budkowska 10. Domaradzka Kuźnia ul. 1-go Maja 11. Drogi gminne w Jagiennej 12. Droga gminna w Kozubach 13. Krogulna, ul. Średnia 14. Krogulna, ul. Siedlicka Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego grysem i emulsją asfaltową w/w dróg gminnych przy śr. gł. dziur i wyboi 6 cm, w ilości min. 60 ton wbudowanej masy i max. 140 ton. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): przedmiot główny: 45.23.31.42-6 (Roboty w zakresie naprawy dróg). Szczegółowy opis i zakres robót określa opis przedmiotu zamówienia (STWIORB) zał. nr 1 i 1.1 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: N/D
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli do wykonania niniej-szego zamówienia ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia po-tencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składając ofertę na formularzu wg wzoru - zał. nr 2 SIWZ zobowiązani są złożyć również na-stępujące dokumenty: oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy (zał. nr 3). aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminapokoj.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach