Przetargi.pl
Remont cząstkowy dróg gminnych bitumicznych na terenie Gminy Jemielnica.

Gmina Jemielnica ogłasza przetarg

  • Adres: 47-133 Jemielnica, ul. Strzelecka 67
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 46 23 500 , fax. 77 46 23 510
  • Data zamieszczenia: 2016-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jemielnica
    ul. Strzelecka 67 67
    47-133 Jemielnica, woj. opolskie
    tel. 77 46 23 500, fax. 77 46 23 510
    REGON: 53141323100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jemielnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy dróg gminnych bitumicznych na terenie Gminy Jemielnica.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych przy użyciu dwukomorowego remontera typu Patcher na terenie Gminy Jemielnica - przewidywana ilość 150 t. Teren Gminy Jemielnica obejmuje 7 sołectw tj. Barut, Centawę, Gąsiorowice, Jemielnicę, Łaziska, Piotrówkę oraz Wierchlesie. 2. W zależności od stanu technicznego nawierzchni dróg (ilość ubytków), powyższe wielkości mogą ulec zmianie. 3. Szczegółowy zakres robót zgodnie z wykazem dróg gminnych przeznaczonych do remontu cząstkowego stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby codzienne ważenie samochodów wraz z materiałem zarówno przed rozpoczęciem robót jak i po ich zakończeniu odbywało się na terenie Gminy Jemielnica lub na terenie gminy sąsiadującej. Koszt wykonania ważenia nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę oferty. Zamawiający ma prawo uczestniczyć podczas ważenia samochodu. Wykonawca będzie również dostarczał Zamawiającemu codziennie dokumenty z przeważenia samochodu. 5. Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę równą co najmniej 50 000,00 PLN. Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa przedłoży kopię polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i będzie ona stanowiła załącznik do umowy. - Wszelkie użyte w dokumentacji, specyfikacjach technicznych znaki handlowe, towarowe, nazwy modeli, numery katalogowe o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp, służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów a nie są wskazaniem producenta. - W sprawach nieuregulowanych w podanych jw. dokumentach należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz norm europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. 6. Nazwy i Kody Wspólnego Słownika Zamówień wg Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 03.12.2012r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012r. poz. 1372): 45233142 - 6 Roboty w zakresie naprawy dróg 7. Wymagania dot. gwarancji: gwarancja na wykonane roboty budowlane minimum 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Gwarancja jakości obejmować musi zarówno jakość wykonanych robót jak i jakość zastosowanych materiałów, surowców, urządzeń. 8. Wymagania stawiane wykonawcy: 8.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 8.2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 8.3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy, 8.4. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, 8.5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, 8.6. Jako wytwórca odpadów zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz. 21 z późn. zm.), wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe postępowanie z wytworzonymi podczas wykonywania przedmiotu zamówienia odpadami, w tym odpadami niebezpiecznymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jemielnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach